|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 1:33 am
+ JAK FULER ÅR. + Han är så underbart snäll mot mig även fast jag inte förtjänar det heart + Iris, Carå, Tess och kanske Ida kommer hit senare :'D <3 + Ska leka med Jonna imorrn och se på film~ <3 + Träffa Henke-söt på stan på onsdag <3, och mam&pap ska ninja iväg med mig på kvällen O: + Träffa Nafuri på torsdag~ <3 + Snart är det Hejdå Umeå :'3
- Lol, att du ens trodde att det kanske skulle fungera igen. talk2hand - Trött <__> - STRESSIGT xD My own fault damnit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 3:16 am
+ IdaIdaIdaIdaIdaIda theheh + Jag är i Gävle hos Blixtis ^ (aka Ida) +Myspys + Queen xd
- Saknar Milla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 3:28 am
+ Vara hos rasta till på tisdag <3 + Massa nya kläder, och skor >w< + Sovit jävligt gott inatt :3 + Rasta är så söt när han sover x3
- Rasta sover fortfarande D;
/written by Gandi xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 10:54 am
+ Sovit över hos Krim. <3 Jag petade på dig medans du sov..!! >:'D
+/- Bror min vägrar lämna mitt rum. Yay for company buuut... <__<
- Duuuuumma Valgaaaarv! >:'P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:29 pm
Positiva faktorer + Vakna brevid Lingonsylt heart + Spela Pokémon + Äta värsta lyxbrödet + Städa marsvinsbur >-< WOW JAG GJORDE DET! + Jag och Lingon lekte med Shinobi, Airiss och okänd person + Pussa på Lingon + Blåsan gör inte så ont längre + Jag är rätt så ren + Massa Vänner whee + Lingon med binda på huvudet xd
+/- McDonald's
Negativa faktorer - Trött - Tandläkarnojja - Gubben som pratade till oss, LÄSKIG! gonk - Vänneravsnitten var lite konstiga sweatdrop - Shinobi accepterar inte mina bud crying - Miku är världsdödare, typ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:57 pm
+ Håret + So you think you can dance, Donyelle och Benji är så onödigt söta tillsammans, de får söta barn! + Musik + Idéer + Scrubs
- Misshandlad - Så jävla ont exakt överallt - *** övergav mig - Bråk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 2:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 2:15 pm
+ Jobba 11,5 timmar Sova mitt på dagen Pengar snart~ Åka till Emil snart? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 11:10 pm
Idag, blandat med igår.
+ Filmkvällen hos Jonna igår~ xD + Mamma och pappa var versta ninjor och fick mig att följa med på resturang, utan att jag visste det. o: + Snart är det lördag, lyk omg. :'3 + Ska träffa Henke-chan för första gången på två veckor. ;~; <3 + Min heta affisch. ;D <33
- VAD GÖR JAG UPPE NU? x 3x - Packa, hatar att packa. - Min heta affisch hänger inte på väggen än. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 11:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 5:50 am
Nej, en annan surprised Med långt hår~ ^______^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 9:13 am
+ Henke-chan bjöd mig på middag~ whee heart + Köpte den där goda drickan, yummeh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 1:15 pm
+ Vara i Gävle och leka med Prr på halvskojjig Cityfest. xB Langos. DS-knawrkande, ohshit. <33 Plats på mitt datorbord. O: Snart åka bort. :B
+/- Borde VERKLIGEN inte införskaffa spel imorrn, men omg, så jävla sugen. D: Villvillvill!
- Blöta kuddar. D: Jag är så ouppmärksam. ; 3; Sorry att jag inte såg folk. xD Cityfest = Mycket folk. - 3- *räknar detta som ännu en anledning till föregående minus* :'3 Dennis fick tydligen med sig mitt KH. D: Me so silly. Gimme munnehs, ffs. D: Elaka sommarjobb. Mweeeh, villintevillintevillinte...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|