|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 2:06 pm
loving~dolphins Calahara loving~dolphins Calahara OMM; ik moet wil een sms sturen maar ik durf wil niet confused .... snif is dit naar je weet wel? of iets anders? you're good O.o, ik maar denken 'zo ben ik miss te onduidelijk geweest'. ja dus krijg dat de laatste tijd wel meer te horen XD en hoe gaat het daar mee want ben je nou nog met hem uitgeweest? jep, was leuk, na afloop vroeg hij of we dit vaker zouden doen. nu is het alleen zo dat het vragen er niet van komt. het is vooral 'Hé' zeggen als we elkaar zien. hoe ik dat ga doorbreken weet ik alleen nog niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 2:11 pm
OMM: ja leuk... mes werpen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 2:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 2:20 pm
Calahara loving~dolphins Calahara loving~dolphins Calahara OMM; ik moet wil een sms sturen maar ik durf wil niet confused .... snif is dit naar je weet wel? of iets anders? you're good O.o, ik maar denken 'zo ben ik miss te onduidelijk geweest'. ja dus krijg dat de laatste tijd wel meer te horen XD en hoe gaat het daar mee want ben je nou nog met hem uitgeweest? jep, was leuk, na afloop vroeg hij of we dit vaker zouden doen. nu is het alleen zo dat het vragen er niet van komt. het is vooral 'Hé' zeggen als we elkaar zien. hoe ik dat ga doorbreken weet ik alleen nog niet... Hmm miss iets van zullen we een keer iets gaan drinken (warme choco met slagroom XD) om bij te kletsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 2:26 pm
loving~dolphins Calahara loving~dolphins Calahara loving~dolphins Calahara OMM; ik moet wil een sms sturen maar ik durf wil niet confused .... snif is dit naar je weet wel? of iets anders? you're good O.o, ik maar denken 'zo ben ik miss te onduidelijk geweest'. ja dus krijg dat de laatste tijd wel meer te horen XD en hoe gaat het daar mee want ben je nou nog met hem uitgeweest? jep, was leuk, na afloop vroeg hij of we dit vaker zouden doen. nu is het alleen zo dat het vragen er niet van komt. het is vooral 'Hé' zeggen als we elkaar zien. hoe ik dat ga doorbreken weet ik alleen nog niet... Hmm miss iets van zullen we een keer iets gaan drinken (warme choco met slagroom XD) om bij te kletsen die is goed! zeer goed, arigatou!!! *kent goede cafe's en ijsco enzo kraampjes (australiën)* *smiles* volgens mij is er ook nog een poffertjes kaam in de stad, anders misschien de oliebollen. yeey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 2:32 pm
Calahara loving~dolphins Calahara loving~dolphins Calahara you're good O.o, ik maar denken 'zo ben ik miss te onduidelijk geweest'. ja dus krijg dat de laatste tijd wel meer te horen XD en hoe gaat het daar mee want ben je nou nog met hem uitgeweest? jep, was leuk, na afloop vroeg hij of we dit vaker zouden doen. nu is het alleen zo dat het vragen er niet van komt. het is vooral 'Hé' zeggen als we elkaar zien. hoe ik dat ga doorbreken weet ik alleen nog niet... Hmm miss iets van zullen we een keer iets gaan drinken (warme choco met slagroom XD) om bij te kletsen die is goed! zeer goed, arigatou!!! *kent goede cafe's en ijsco enzo kraampjes (australiën)* *smiles* volgens mij is er ook nog een poffertjes kaam in de stad, anders misschien de oliebollen. yeey Haha no thanks en ik hoop dat het wat wordt XD yay blij dat ik kon helpen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 2:16 am
gewoon, messen gooien naar een target?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 4:14 am
Dashy93 gewoon, messen gooien naar een target? hoe kom je op dat onderwerp? doe jij dat dan eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 4:15 am
Calahara Dashy93 gewoon, messen gooien naar een target? hoe kom je op dat onderwerp? doe jij dat dan eek dacht ik opeens aan... ik speel graag met messen... en het doet minder pijn dan wat ik eerst deed met ze
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 1:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 2:05 pm
Teveel forums die aandacht willen (Al blijft ADPE mn prioriteit!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 2:17 pm
Alles gaat mij te langzaam vandaag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2011 6:01 am
moeeeee waarom moest nou gister avond die spierpijn gaan opzetten zodat ik niet op mijn ene zij kon liggen en dus niet lekker sliep gonk maar goed het gaat nu wel weer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 10:48 am
wil ik een film kijken... heb ik geen tv meer XD (krijg een nieuwe XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 3:01 pm
All I ever wanted is to help people.. I really did.. I didnt ask for anything else... but all I got... was a knife in my back, "being friend with you reminds me of bad times" "I dont want to be close to you becaue it would be to much" "I never want to talk to you, because you havent talked to me (while she was away)"
and you know what people... I am seriously crying here right now... because I have the damn feeling its my own fault... like I could have done things better... been a better friend...
and do all of you people even take the time to read this? no... everyone will just say that I "shouldnt bring drama here" or that I should see a Psychologist...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |