|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 8:40 am
halcyon. revolver + är det sant? får jag plugga i borås? får jag bo där också? WAAAAAH! heart + KYAAAAAAAH! + ^______^ + Babys uppdateringar gör dedu glad... btssb prescribed!
- tiny är inte här så jag kan inte KRAMA SÖNDER HENNE FÖR JAG FÅR BO I BORÅS - (tänk om allting skiter sig? snälla, inte? ;_; ) - allt är inte helt okej än, men med tillräckligt btssb och tiny... x3;; surprised biggrin txtlnj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 5:23 pm
+ Lvlade 53 på maple cool + Fått rätt bra drops :3 + Fick pengar av syrran o_o <33 + Allmänt glad : D
+/- Finska släktingar här, pratar dock inte speciellt mycket med dom eftersom min finska suger när jag pratar :B Förstår dock vad de säger. >__>;;
- Varmt talk2hand - Dåligt regnväder (finns bra också =P) - Sepearbetare som jobbar kl 8 på morgonen och gör en massa oväsen ._. - Roar Zelos. D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 11:17 pm
AdramalechFTW +/- Finska släktingar här, pratar dock inte speciellt mycket med dom eftersom min finska suger när jag pratar :B Förstår dock vad de säger. >__>;; Jag vill lära mig finska.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 2:32 am
AdramalechFTW - Sepearbetare som jobbar kl 8 på morgonen och gör en massa oväsen ._. GAH!!!Jag vet hur det där känns >_< Hade också jobbiga arbetare en gång, som började jobba tidigt..det värsta måste dock ha varit när de hade en radio med sig och en väckte mig med sin "vackra" röst till Enrique Iglesias - All I need XDDDD + Klarade skogstemplet utan att få damp xD *tycker den är svår* + Syrran kom hit igår x3 + Fick Gwen Stefanis - Love angel music baby <3 - FDSKF det var en stor dum insekt som flög in! Den måste ha varit 5 cm typ....längdmässigt! Pappa fick döda den>_>; - EN mygga lämnade FYRA myggbett...tre på låret och en på foten -_-*sob*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 9:44 am
Mivi Quote: surprised biggrin txtlnj? say whut? ^____^;;;;;Sostrate Min syster ska också plugga i Borås!<: coolt! Jag ska plugga på Textilhögskolan i Borås, ska din syster den vanliga eller den också?
+ jobbat lite för första ggn på 1 vecka... >.< + pratat med tiny imorse... vad sa hon? >_________< + Gwen Stefani + Aoi Tori... jag vill ha den singeln! + nästan klar med fanis broderi~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 1:58 pm
halcyon. revolver Mivi Quote: surprised biggrin txtlnj? say whut? ^____^;;;;;Say Textilhögskolan? Tiny say whut?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 2:38 pm
+ Farit till staan och fikat. <3 + Ätit godis, mweheh. + Feelin' happy~!
+/- Haft svag huvudvärk. T-T Men det gick över.
- Det har varit tokvarmt! gonk
Har varit en ganska slö och lättsam dag. Har väl kännt mig lite tröttare än vanligt, men annars har det som varit bra. ^__~ Oh yeah, trodde att värmeböljan var över, men icket. <__<; Har varit på tok för varmt idag. x_x` Oh well, sån är väl sommaren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 10:56 pm
- Jag är ovanligt sjuk i halsen, kan knappt andas och prata crying gonk - Måste ringa hälsovårdcentralen för hjälp. - Klockan är 07:55 och jag har sovit i några timmar pågrund av hosthelvete!!! stressed gonk
+ Har sällskap av fågeln sigge!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:49 pm
- Det känns verkligen som om jag håller på att dö. Dryga kommentarer om "emo" kan ni gott behålla för er själva. Skratta i hemlighet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 5:50 am
+/- Jobba i helgen >_< Gäster ikväll
- Trött i fötterna, uuugh >_< Troligtvis jobba kväll nästa fredag Blir varken Närcon eller Doujin madoi. Kanske uppcon? ._.; Love problems. ._.
+ Trevligt väder ute Bara 3 veckor kvar till lön xD Ds lite inom sikte, men jag vill ha ljusrosa ._.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 2:44 am
Halcyon: Owh, nein, min syster ska gå på någon biblotikariegrej :3 Men så häftigt! Jag vill också! Fast det lär bli nåt annat +.+
+Omfg omfg..gratis konserter! + OMFG Hellacopters och Backyard babies var grymt djävla bra igår N_N!!! + Var med systeryster, Wunju och Ruru-chaen ^^ (Fast sen träffade vi på en pojk som heter Göran!) + Sitta hemma hos Göran och snacka om allt möjligt+fått höra ett kapitel från en bok ^_^ + Typ..bästa kvällen igår o_o undra ifall det kanske ändras ikväll..xD + Tiger Lou, The Embassy och SMK idag!!!@.@ heart Kommer säkert träffa halva klassen xD jefla smkare hela bunten
+/- Uh..o.o det kom en pojk och höll min hand..xD VÄLDIGT RANDOM..och läskigt..fast han var banne mig söt.>_>;
- OMG tröööttt - Bajamajor..kommer alltid att få minus.>.< äckliga..wööh - mensvärken, den kom sådär lagon till gbgkalaset xD - Fsking aye, bråka med en vän som fått för sig för mycket och är jobbig~.~ orkar fan inte bry mig längre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 5:21 am
+ Prata, länge, mysigt. heart + Fyller år imorrn, JETEHYPER~ <3 + Ska bli firad idag av familjen, vännerna imorrn. + Duktig och motionerade genom att ta en cykeltur på nya cykeln. :'D + Sms <3 + "Du är min bästa vän" ;~; <3333
- Stiga upp 07:20 för att sedan åka och se på när syrran tävlade i dressyr/dresyr?, sitta i solen och stekas och ha skittråkigt. - Kom mitt emellan ett bråk mellan min syster och hennes man, då jag var där. /3 - TRÖTT, SOVA, NU. MEN NEJ DÅ, DET FÅR MAN INTE. D;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 6:10 am
+ jobbat 11 timmar med att servera redan fulla människor sprit. o: + money money~! nu kan jag köpa en locktång! o____< + eri är så fin när kvällssolen lyser på henne. ._. heart + pengarpengar! + sova! + hoppa i studsmatta på folk. :3 + juru har en väldigt stor studsmatta. >:3 + emo pojkar! heart + PENGAR! <33 + iihp! + det är varmt ute. fast jag fryser. .__. + Gravitation. ~ ^____^ + kolasås
- trött. - seg. - saknar eri. ;.; - orkar inte ringa eri. >___<;; - fan ta toberu-kun. .__. - synd om eri.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 06, 2006 11:50 am
+ Animekväll imorrn, woot. :> + Mer. o: (fast festis är godare XD) + Apocalyptica + Kurt ^_^
+/- Vaknade halv sex. <.<
- Varmt - Ingen vill göra mat till mig. ;(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 1:21 am
+ Jag fick en puss i Lördags av.. av.. heart Fröjd!! heart + Chibbs chawn é här nu whee !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|