|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 3:46 am
Ik barst van de hoofdspijn. gonk Als iemand al 1 ding zegt krijgt mijn kop overbelasting.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 3:58 am
De Marketplace is stuuuk! *whine*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 4:45 am
x.Deathrose Ik barst van de hoofdspijn. gonk Als iemand al 1 ding zegt krijgt mijn kop overbelasting. KIP XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 4:46 am
kittyocean x.Deathrose Ik barst van de hoofdspijn. gonk Als iemand al 1 ding zegt krijgt mijn kop overbelasting. KIP XP RAWR stressed xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 4:48 am
x.Deathrose kittyocean x.Deathrose Ik barst van de hoofdspijn. gonk Als iemand al 1 ding zegt krijgt mijn kop overbelasting. KIP XP RAWR stressed xd MUAHAHA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 4:50 am
kittyocean x.Deathrose kittyocean x.Deathrose Ik barst van de hoofdspijn. gonk Als iemand al 1 ding zegt krijgt mijn kop overbelasting. KIP XP RAWR stressed xd MUAHAHA! gonk Gelukkig is dit Gaia. Als je irl KIP naar me had geschreeuwd had ik vast gewurgt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:09 am
» Haha, dat herken ik. Normaal ben ik een erg beschaafd en beheerst meisje, maar als ik weer eens migraine heb... nou dan berg je maar. Eén geluidje of zelfs maar een klein beetje licht en ik sta klaar om iemands hoofd eraf te hakken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:14 am
ll Eurynome ll » Haha, dat herken ik. Normaal ben ik een erg beschaafd en beheerst meisje, maar als ik weer eens migraine heb... nou dan berg je maar. Eén geluidje of zelfs maar een klein beetje licht en ik sta klaar om iemands hoofd eraf te hakken.
Yep. Daarom zijn mijn gordijnen potdicht. @Kitty; Is dat cool..? O_o *knakt knokkels, gaat je maar wurgen dan* 0=)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:20 am
ben ik ff blij dat ik nooit migraine heb
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:28 am
kittyocean ben ik ff blij dat ik nooit migraine heb » dan ben je echt gezegend, want om één of andere reden hebben alle vrouwen aan mijn moeders kant migraine (ik ben dus ook de pineut)
@x.Deathrose: Misschien is het toch beter om even op bed te gaan liggen en te ontspannen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:28 am
kittyocean ben ik ff blij dat ik nooit migraine heb Lucky you. Ik heb even een vraag over Hotel ADPE... Ik vind het niet nootzakkelijk Horsie te PMen er voor.. Als ik het goedbegrijp mag je gewoon de kamer maken, als je je maar aan de regels houd ofzo? *soms een beetje sloom met het oppikken van dingen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 5:33 am
Yaaaay cool Ik dacht dat mijn IQ al weer gedaald was. (Mijn laatste IQ test zei dat mijn IQ 125 was... Lol.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|