|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 1:50 pm
^beetje...
ik heb haar... gevraagd of ze zin heeft om volgende week iets te doen.. (vakantie dan)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 2:21 pm
OMM: Last van me rechterschouder en rechterarm door sport terwijl ik voor de rest het ijskoud heb, zelfs in de sauna terwijl de rest het snikheet vind crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 2:22 pm
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... she said no...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 2:55 pm
OMM: slaap >.> en ik moet morgen echt verder met opruimen en ik wil nog zo veel doen crying te kort vakantie en te weinig uren in een dag stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:10 pm
- ik heb een magneet laten vallen en nu is een stukje verdwenen. Dat is flink balen, zeer flink balen want zo ver kan het niet zijn!!!
- DA is down ¬¬
- Het is freaking koud
- Ik heb de afgelopen dagen te veel van mezelf gevraagd; lichamelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:28 pm
OMM; ik moet wil een sms sturen maar ik durf wil niet confused .... snif
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:28 pm
OMM: zou ik een bijnaam hebben in deze guild?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:31 pm
waarom zeggen meiden altijd "je bent wel aardig... maar [rede om niet te daten]" In plaats van gewoon "Nee"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:39 pm
Dashy93 waarom zeggen meiden altijd "je bent wel aardig... maar [rede om niet te daten]" In plaats van gewoon "Nee" omdat ze je niet willen kwetsen? dat je weet dat het niet aan jou licht? Is tegen van dat ze zich schuldig voelen (denk ik)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:41 pm
Calahara Dashy93 waarom zeggen meiden altijd "je bent wel aardig... maar [rede om niet te daten]" In plaats van gewoon "Nee" omdat ze je niet willen kwetsen? dat je weet dat het niet aan jou licht? Is tegen van dat ze zich schuldig voelen (denk ik) niet willen kwetsen? "ik vind je heel aardig maar dat wordt een beetje té" kwetst me minder dan gewoon "nee"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:41 pm
Calahara OMM; ik moet wil een sms sturen maar ik durf wil niet confused .... snif is dit naar je weet wel? of iets anders?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:43 pm
Dashy93 Calahara Dashy93 waarom zeggen meiden altijd "je bent wel aardig... maar [rede om niet te daten]" In plaats van gewoon "Nee" omdat ze je niet willen kwetsen? dat je weet dat het niet aan jou licht? Is tegen van dat ze zich schuldig voelen (denk ik) niet willen kwetsen? "ik vind je heel aardig maar dat wordt een beetje té" kwetst me minder dan gewoon "nee"? oke, punt, om zichzelf niet te willen kwetsen. Sommigen denken dat het niet vervelend dan over komt, ze willen er zelf niet mee zitten en ze willen nog steeds aardig gevonden worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:45 pm
Calahara Dashy93 Calahara Dashy93 waarom zeggen meiden altijd "je bent wel aardig... maar [rede om niet te daten]" In plaats van gewoon "Nee" omdat ze je niet willen kwetsen? dat je weet dat het niet aan jou licht? Is tegen van dat ze zich schuldig voelen (denk ik) niet willen kwetsen? "ik vind je heel aardig maar dat wordt een beetje té" kwetst me minder dan gewoon "nee"? oke, punt, om zichzelf niet te willen kwetsen. Sommigen denken dat het niet vervelend dan over komt, ze willen er zelf niet mee zitten en ze willen nog steeds aardig gevonden worden. okay...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:46 pm
loving~dolphins Calahara OMM; ik moet wil een sms sturen maar ik durf wil niet confused .... snif is dit naar je weet wel? of iets anders? you're good O.o, ik maar denken 'zo ben ik miss te onduidelijk geweest'. ja dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:51 pm
Calahara loving~dolphins Calahara OMM; ik moet wil een sms sturen maar ik durf wil niet confused .... snif is dit naar je weet wel? of iets anders? you're good O.o, ik maar denken 'zo ben ik miss te onduidelijk geweest'. ja dus krijg dat de laatste tijd wel meer te horen XD en hoe gaat het daar mee want ben je nou nog met hem uitgeweest?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |