|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 7:35 am
ik heb me ook al verontschuldig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 9:19 am
Dashy93 ik heb me ook al verontschuldig cool wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 10:26 am
loving~dolphins Dashy93 ik heb me ook al verontschuldig cool wink heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 15, 2011 11:08 am
Hoe is die ene jongen thuisgekomen als ik zijn OV Chipkaart heb gevonden?
@LeannaAnne: welke bol???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 9:06 am
kittyocean Hoe is die ene jongen thuisgekomen als ik zijn OV Chipkaart heb gevonden? @LeannaAnne: welke bol??? ik denk dat ze die paarse bol bedoeld helemaal onderin in het midden bij de art in je sig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 2:12 pm
XDmaster4 kittyocean Hoe is die ene jongen thuisgekomen als ik zijn OV Chipkaart heb gevonden? @LeannaAnne: welke bol??? ik denk dat ze die paarse bol bedoeld helemaal onderin in het midden bij de art in je sig. Die luchtbel? XD Da's geen item. Dat was vlakvulling om de aandacht af te leiden van de handen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 3:09 pm
kittyocean XDmaster4 kittyocean Hoe is die ene jongen thuisgekomen als ik zijn OV Chipkaart heb gevonden? @LeannaAnne: welke bol??? ik denk dat ze die paarse bol bedoeld helemaal onderin in het midden bij de art in je sig. Die luchtbel? XD Da's geen item. Dat was vlakvulling om de aandacht af te leiden van de handen XD jouw handen zijn beter dan de mijne
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 16, 2011 8:20 pm
Hoe kan ik niet moe zijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 8:07 am
Dashy93 Hoe kan ik niet moe zijn... Geen idee ik ben het wel razz dat heb je als je rond half 2 in bed ligt en dan om 6 uur weer op moet >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 8:18 am
Dashy93 Hoe kan ik niet moe zijn... Hoe kan ik heel de dag moe zijn en klaarwakker zijn als ik moet slapen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 8:32 am
ik ging om 3 uur slapen.. .werd waker rond 5'en en was niet moe... poste een beetje, ging weer slapen, werdt wakker op 7 uur... en was wel moe gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 1:19 pm
En wederom vertraging in My Grande Projecte.... gaaah XD Ik haat dit XD En ik kan niets doen, niets zeggen... moet het aan anderen overlaten...
en ik heb WEER honger. Word gek van die stress, heb er constant honger door (en je mag dan dus niet meer gaan eten, dus dat wordt rammelend maagje...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 2:02 am
@ kitty aw
OMM: zal die nieuwe cd van Hillsong United al in de winkel liggen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 8:09 am
OMM: ontmoet ik een aardig meisje online... ze komt uit zoetermer... en dan blijkt ze een "leerling" van mij te zijn geweest.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 11:20 am
^ dat is best leuk!! =D
OMM: eigenlijk heb ik geen zin in die webstrip, maar de rest van de week heb ik helemaal geen tijd XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|