|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 2:10 am
+ Green ska göra massa sushi till sig själv <3 Ego ~ Orka ta hit folk och bjuda, det är säkert ingen som vill komma ändå :'D + Slö slö slö, i flera dagar, snart pker vi till Tyskland, bitte bitte :'D + Snart är det skola, höhö. För en g ångs skull ser jag fram emot det. Lol!
+/- Mitt knä läker, det kliar och gör lite ont D: EMOKNÄ! +/- FÖR slö? Gå till biblioteket idag igen? xD +/- Äta on yttigt, fast jag har ätit upp det onyttiga vi har >__>
- Jag vill umgås.. men ORKAA.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 2:18 am
GreenEyed + Green ska göra massa sushi till sig själv <3 Ego ~ Orka ta hit folk och bjuda, det är säkert ingen som vill komma ändå :'D Jag skulle lätt komma ^w^!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 2:40 am
+ Ska badabada med Averuuh-chan/Cyclonic. <3333 + Jättefint väder. + Ska cykla dit på min nya cykel, underbart. :'D + Fyller år om 11 dagar.
- Kommer nog komma försent. <_< - Har en massa att göra innan jag kan cykla iväg. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 3:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 3:20 am
GreenEyed + Green ska göra massa sushi till sig själv <3 Ego ~ Orka ta hit folk och bjuda, det är säkert ingen som vill komma ändå :'D + Slö slö slö, i flera dagar, snart pker vi till Tyskland, bitte bitte :'D + Snart är det skola, höhö. För en g ångs skull ser jag fram emot det. Lol!
+/- Mitt knä läker, det kliar och gör lite ont D: EMOKNÄ! +/- FÖR slö? Gå till biblioteket idag igen? xD +/- Äta on yttigt, fast jag har ätit upp det onyttiga vi har >__>
- Jag vill umgås.. men ORKAA. Lek med oss på tisdag? o: -Dennis, Grim, Prrnill, Jag och Airiss ska leka i stockholm- :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 7:38 am
+ Folk berömde min nya frisyr ^^
- Kan inte sluta vara besviken och ledsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 8:08 am
Shinobi_8745 GreenEyed + Green ska göra massa sushi till sig själv <3 Ego ~ Orka ta hit folk och bjuda, det är säkert ingen som vill komma ändå :'D + Slö slö slö, i flera dagar, snart pker vi till Tyskland, bitte bitte :'D + Snart är det skola, höhö. För en g ångs skull ser jag fram emot det. Lol!
- Jag vill umgås.. men ORKAA. Lek med oss på tisdag? o: -Dennis, Grim, Prrnill, Jag och Airiss ska leka i stockholm- :3 OMG JAG VILL OCKSÅ! JAG HAR ALDRIG TRÄFFAT PRRNILL ELLER GRIM!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 9:11 am
Mikusagi Shinobi_8745 GreenEyed + Green ska göra massa sushi till sig själv <3 Ego ~ Orka ta hit folk och bjuda, det är säkert ingen som vill komma ändå :'D + Slö slö slö, i flera dagar, snart pker vi till Tyskland, bitte bitte :'D + Snart är det skola, höhö. För en g ångs skull ser jag fram emot det. Lol!
- Jag vill umgås.. men ORKAA. Lek med oss på tisdag? o: -Dennis, Grim, Prrnill, Jag och Airiss ska leka i stockholm- :3 OMG JAG VILL OCKSÅ! JAG HAR ALDRIG TRÄFFAT PRRNILL ELLER GRIM!Då kan du göra det :B Jag vet inte när vi kommer in dock, tror de skulle in före mig o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 12:24 pm
Daenis: Yey! ^____^ Shin: Kan inte komma D: Är i Tyskland då, bitte bitte.
+ Sova efter lunchen, Val fick ringa och väcka mig. - Fast samtalet bröts.. Roliga kläder, höhöhö. +/- Jättemätt på min goda sushi :'D
- VARMT, svettigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 4:46 pm
+ Är glad idag xd det är bra + Hade en mysig stund borta från hemmet idag. + Fick spela lite + Torgny ska åka på marknad imorrn, får va fri från honom.
- Lillebror måste vara hemma med mig stressed - Har torgny hemma gonk - VAAAAAAAARMMMMMT!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:22 am
+ Åka in till stan och äta lunch med mamma, morfar och syster :3 - Jag är trött och vill inte åka buss. + Men jag har kameran med mig, kan fota lite. + JAG VILL HA EN STÅLMANNEN TRÖJA, får köpa det i Tyskland. - Jag jämför mig med personer >> Baka mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 5:54 am
+ Leka i Stockholm? o.o Yay! Sign me up. + Paddling~
- Jag blev lurad av föräldrarna: var borta i tre dagar istället för två XD; - Ont i ryggen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 8:55 am
+ Kontakter<3 + Maybe tjäna litet pengar? ninja + Nytt linne.
- Cepevarmt >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 9:37 am
+ Varit på Kyrkholmen och träffat släktingar. + Ätit våffla med sylt och grädde. + Mår lite bättre, tack Emilia~! + Åt tacos till middag. + Pratat lite med Lovisa. + Hyfsat bra väder, godkänt i alla fall. + Kul att mina ritskills blivit bättre.
+/- Försvinn...
- Har fortfarande lite pengar.
Har varit en hyfsat trevlig dag, dock lite tröttsam. Kändes kul att min närvaro verkade uppskattas, av vissa i alla fall. Lugn morgon, träffat släkt och vänner sedan lugn kväll. Med andra ord; en ganska bra dag.
Adjö~.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:48 pm
+ lekt krig med valgarv med våra fula leksaksvapen hela natten xd + spöade valgarv i dead or alive ett flertal gånger :3 + spöade valgarv i halo2 + fick en fin träff på valgarv i huvet xd + lekt med grim, rhin , val och prrrnil biggrin + ätit frukost whee
- saknar folk T__T - jag behöver fan en kram sweatdrop - jag e troett hest - sugen på nå sött :O.. - vill på konvent crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|