|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 2:12 am
x.Deathrose Zakou Nenharma x.Deathrose Zakou Nenharma *geeft je een kom kippesoep*
Dat is niet zo slim... Dank je. ;c Mja, this mijn eigen schuld. Moet je maar niet zonder jas door de regen rollen met je zus als je hyperactief bent... rolleyes
xD Dat is idd niet zo slim xD Voel je je vandaag alweer wat beter of ben je toch ziek geworden? Ja. Ben alleen misselijk. Maar dat ben ik vaak in de ochtend.
O_O Was dit een Amerikaanse soap dan zou ik denken dat je zwanger was ... Maar gelukkig is dit een Gaiaanse soap ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 2:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 3:17 am
Jagshemash! My name is Borat!
lol ... dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 6:06 am
Canis.Canem.Edit Jagshemash! My name is Borat! lol ... dramallama rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 6:45 am
Gw3nn0w Canis.Canem.Edit Jagshemash! My name is Borat! lol ... dramallama rofl  lol lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 6:55 am
hoe kun je het beste op gaia zijn en toch je handen gebruiken voor chips met dip?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 6:55 am
Gw3nn0w Sorry dak er ff niet was.. ik moet elren voor school.. ik heb woensdag en vrijdag mijn herexamens Alvast succes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 6:57 am
kittyocean hoe kun je het beste op gaia zijn en toch je handen gebruiken voor chips met dip? Chips met dip!!! Jammie ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 6:59 am
Zakou Nenharma kittyocean hoe kun je het beste op gaia zijn en toch je handen gebruiken voor chips met dip? Chips met dip!!! Jammie ^_^ja, maar mijn zak is bijna op crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:04 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean hoe kun je het beste op gaia zijn en toch je handen gebruiken voor chips met dip? Chips met dip!!! Jammie ^_^ja, maar mijn zak is bijna op crying how stop .... niet verder eten ... anders gaat het nog sneller blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:11 am
Canis.Canem.Edit x.Deathrose Zakou Nenharma x.Deathrose Zakou Nenharma *geeft je een kom kippesoep*
Dat is niet zo slim... Dank je. ;c Mja, this mijn eigen schuld. Moet je maar niet zonder jas door de regen rollen met je zus als je hyperactief bent... rolleyes
xD Dat is idd niet zo slim xD Voel je je vandaag alweer wat beter of ben je toch ziek geworden? Ja. Ben alleen misselijk. Maar dat ben ik vaak in de ochtend.
O_O Was dit een Amerikaanse soap dan zou ik denken dat je zwanger was ... Maar gelukkig is dit een Gaiaanse soap ... Waarom heb ik nu neigingen jou een mep te geven? xd (Doe ik niet hoor. Ben heeeeel braaf. rofl )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:18 am
QYDrop kittyocean Zakou Nenharma kittyocean hoe kun je het beste op gaia zijn en toch je handen gebruiken voor chips met dip? Chips met dip!!! Jammie ^_^ja, maar mijn zak is bijna op crying how stop .... niet verder eten ... anders gaat het nog sneller blaugh TE LAAAAAT crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:19 am
x.Deathrose Canis.Canem.Edit x.Deathrose Zakou Nenharma x.Deathrose Zakou Nenharma *geeft je een kom kippesoep*
O_O Was dit een Amerikaanse soap dan zou ik denken dat je zwanger was ... Maar gelukkig is dit een Gaiaanse soap ... Waarom heb ik nu neigingen jou een mep te geven? xd (Doe ik niet hoor. Ben heeeeel braaf. rofl )
Hé Hé!!...........Alleen IK mag meppen =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:49 am
kittyocean x.Deathrose Canis.Canem.Edit x.Deathrose Zakou Nenharma xD Dat is idd niet zo slim xD Voel je je vandaag alweer wat beter of ben je toch ziek geworden? Ja. Ben alleen misselijk. Maar dat ben ik vaak in de ochtend.
Hé Hé!!...........Alleen IK mag meppen =P ik schop terug hoor xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 8:35 am
QYDrop kittyocean x.Deathrose Canis.Canem.Edit x.Deathrose Zakou Nenharma xD Dat is idd niet zo slim xD Voel je je vandaag alweer wat beter of ben je toch ziek geworden? Ja. Ben alleen misselijk. Maar dat ben ik vaak in de ochtend.
Hé Hé!!...........Alleen IK mag meppen =P ik schop terug hoor xp En ik heb een ban member knopje wink Kidding!! **eerst tutorial gemaakt - zie de Art Scene**
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|