|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:33 am
Silence_P FrodoLouLou Jag sniglar runt lite och lyssnar på **drumroll** Utada Hikaru whee xp whee Låter Kul. *Studs* xp fantastiskt roligt >_< *börjar röra sig framåt som en snigel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:34 am
Memmi89 Silence_P Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm?? du syns förmycket....*knyter fast den* Nääähh! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:35 am
Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm?? du syns förmycket....*knyter fast den* Nääähh! gonk hihihi twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:35 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Jag sniglar runt lite och lyssnar på **drumroll** Utada Hikaru whee xp whee Låter Kul. *Studs* xp fantastiskt roligt >_< *börjar röra sig framåt som en snigel* *Står lutad mot väggen o tittar på frodo snigla framåt* De går ju inte så väldans fort precis. sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:36 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Jag sniglar runt lite och lyssnar på **drumroll** Utada Hikaru whee xp whee Låter Kul. *Studs* xp fantastiskt roligt >_< *börjar röra sig framåt som en snigel* *Står lutad mot väggen o tittar på frodo snigla framåt* De går ju inte så väldans fort precis. sweatdrop xp *lyckas komma fram 1 cm* Klaga lagom >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:36 am
Memmi89 Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm?? du syns förmycket....*knyter fast den* Nääähh! gonk hihihi twisted *Försöker ta bort filten* Mehh! Vad är de här för knut?? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:37 am
FrodoLouLou *lyckas komma fram 1 cm* Klaga lagom >_< Häller lite vatten framför frodo o puttar till så hon glider iväg på vattnet* Nu går de fort! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:38 am
Silence_P FrodoLouLou *lyckas komma fram 1 cm* Klaga lagom >_< Häller lite vatten framför frodo o puttar till så hon glider iväg på vattnet* Nu går de fort! xd eek gonk *glider fram* läskit crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:39 am
Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm?? du syns förmycket....*knyter fast den* Nääähh! gonk hihihi twisted *Försöker ta bort filten* Mehh! Vad är de här för knut?? crying så din mage inte syns..... sweatdrop *kom på n sak*nu vet jag*knyter upp den å tar av Silence den å knyter fast den runt hans mage*så 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:40 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *lyckas komma fram 1 cm* Klaga lagom >_< Häller lite vatten framför frodo o puttar till så hon glider iväg på vattnet* Nu går de fort! xd eek gonk *glider fram* läskit crying *Går bredvid frodo som glider runt på vattenpölen* Säg till näre går för fort! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:40 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *lyckas komma fram 1 cm* Klaga lagom >_< Häller lite vatten framför frodo o puttar till så hon glider iväg på vattnet* Nu går de fort! xd eek gonk *glider fram* läskit crying *Går bredvid frodo som glider runt på vattenpölen* Säg till näre går för fort! xp umm....hela tiden? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:41 am
Memmi89 Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm?? du syns förmycket....*knyter fast den* Nääähh! gonk hihihi twisted *Försöker ta bort filten* Mehh! Vad är de här för knut?? crying så din mage inte syns..... sweatdrop *kom på n sak*nu vet jag*knyter upp den å tar av Silence den å knyter fast den runt hans mage*så 3nodding xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:41 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *lyckas komma fram 1 cm* Klaga lagom >_< Häller lite vatten framför frodo o puttar till så hon glider iväg på vattnet* Nu går de fort! xd eek gonk *glider fram* läskit crying *Går bredvid frodo som glider runt på vattenpölen* Säg till näre går för fort! xp umm....hela tiden? crying *Plockar bort frodo från vattenpölen* Fölåt! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:42 am
Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 Silence_P Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm?? du syns förmycket....*knyter fast den* Nääähh! gonk hihihi twisted *Försöker ta bort filten* Mehh! Vad är de här för knut?? crying så din mage inte syns..... sweatdrop *kom på n sak*nu vet jag*knyter upp den å tar av Silence den å knyter fast den runt hans mage*så 3nodding xp whee nu ser det ut som du har kjol sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:42 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *lyckas komma fram 1 cm* Klaga lagom >_< Häller lite vatten framför frodo o puttar till så hon glider iväg på vattnet* Nu går de fort! xd eek gonk *glider fram* läskit crying *Går bredvid frodo som glider runt på vattenpölen* Säg till näre går för fort! xp umm....hela tiden? crying *Plockar bort frodo från vattenpölen* Fölåt! sweatdrop det går nog bra.....tror jag ._. *dyblöt* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|