|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:09 am
» Die aflevering is inderdaad erg grappig. Ik vind de special met het huwelijk het leukste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:15 am
:3 Maar ook zielig.
dat stuk met de dubbelgangers was lachen. Op de een of andere manier was ik niet verbaasd ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:22 am
XDmaster4 Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• *Kijkt naar sig* zo en profiel lijkt het net of je een heel klein hondje naast je heb staan. ^_^ •♥• nu je het zegt inderdaad •♥• blaugh

•♥•whaha XD grappig •♥• whee je mag em houden, heb je'n huisdiertje. Hoe ga je hem noemen? ik dacht aan nibby xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:28 am
Darlaa XDmaster4 Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• *Kijkt naar sig* zo en profiel lijkt het net of je een heel klein hondje naast je heb staan. ^_^ •♥• nu je het zegt inderdaad •♥• blaugh

•♥•whaha XD grappig •♥• whee je mag em houden, heb je'n huisdiertje. Hoe ga je hem noemen? ik dacht aan nibby xD •♥•oke nibby is goed ik zal hem in mijn journall zetten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:43 pm
Ik word verkouden geloof ik..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:44 pm
*geeft je een kom kippesoep*
Dat is niet zo slim...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 1:14 pm
Zakou Nenharma ll Eurynome ll » Van PGSM krijg je toch nooit genoeg. PGSM = heart heart heart
Ik heb sommige afleverigen 5 keer gezien xD Die met dat ze in dat spelletjes-tv-show spelen xDik ben nu bij 29; ik had nog niet alles gezien smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 1:34 pm
Zakou Nenharma *geeft je een kom kippesoep*
Dat is niet zo slim... Dank je. ;c Mja, this mijn eigen schuld. Moet je maar niet zonder jas door de regen rollen met je zus als je hyperactief bent... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 2:53 pm
omg ik zie net dat ik op 19-1-07 3 jaar word aaaaaaaaaaaaw ik voel me oud
( waar is mijn wandel stok )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:48 pm
mn broertje is vandaag jarig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 12:50 am
Feliciteer hem dan maar van mij, Likes too shoot his gun ^_^
Alvast gefeliciteerd Lizzie!!! Ik moet nog een half jaartje tot mijn 3e anniversary.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 12:51 am
x.Deathrose Zakou Nenharma *geeft je een kom kippesoep*
Dat is niet zo slim... Dank je. ;c Mja, this mijn eigen schuld. Moet je maar niet zonder jas door de regen rollen met je zus als je hyperactief bent... rolleyes
xD Dat is idd niet zo slim xD Voel je je vandaag alweer wat beter of ben je toch ziek geworden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:05 am
Sorry dak er ff niet was.. ik moet elren voor school.. ik heb woensdag en vrijdag mijn herexamens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:57 am
Zakou Nenharma x.Deathrose Zakou Nenharma *geeft je een kom kippesoep*
xD Dat is idd niet zo slim xD Voel je je vandaag alweer wat beter of ben je toch ziek geworden? Ja. Ben alleen misselijk. Maar dat ben ik vaak in de ochtend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|