|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:23 am
Silence_P *Springer till Glassboxen* Måste ha glass! whee IIP! *blir nerputtad bland alla glassar* FÖR KALLT FÖR EN SNIGEL!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:23 am
Silence_P stare De där va ju Nästan Kul! sweatdrop kanske inte så kult, men du visar gö magen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:24 am
FrodoLouLou Silence_P *Springer till Glassboxen* Måste ha glass! whee IIP! *blir nerputtad bland alla glassar* FÖR KALLT FÖR EN SNIGEL!!! crying eek *Plockar upp frodo från alla glassar* Gick de bra? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Demon86 Memmi89 Demon86 tjena det var ett tag sen ja d va det*räknar hur många dagar sen* ska du vara kul nu va blaugh ja vet inte*tar fram n moppe ur fickan* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer till Glassboxen* Måste ha glass! whee IIP! *blir nerputtad bland alla glassar* FÖR KALLT FÖR EN SNIGEL!!! crying eek *Plockar upp frodo från alla glassar* Gick de bra? sweatdrop *hackar tänder* jag t-t-tror det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:25 am
Memmi89 Silence_P stare De där va ju Nästan Kul! sweatdrop kanske inte så kult, men du visar gö magen gonk Just de! de gör jag ju!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:26 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer till Glassboxen* Måste ha glass! whee IIP! *blir nerputtad bland alla glassar* FÖR KALLT FÖR EN SNIGEL!!! crying eek *Plockar upp frodo från alla glassar* Gick de bra? sweatdrop *hackar tänder* jag t-t-tror det xd Vad bra då! Hejj Förresten! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:27 am
Silence_P Memmi89 Silence_P stare De där va ju Nästan Kul! sweatdrop kanske inte så kult, men du visar gö magen gonk Just de! de gör jag ju! hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:28 am
Memmi89 Demon86 Memmi89 Demon86 tjena det var ett tag sen ja d va det*räknar hur många dagar sen* ska du vara kul nu va blaugh ja vet inte*tar fram n moppe ur fickan* xd får jag åka????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:28 am
Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:29 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer till Glassboxen* Måste ha glass! whee IIP! *blir nerputtad bland alla glassar* FÖR KALLT FÖR EN SNIGEL!!! crying eek *Plockar upp frodo från alla glassar* Gick de bra? sweatdrop *hackar tänder* jag t-t-tror det xd Vad bra då! Hejj Förresten! whee hejsan whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:31 am
Silence_P Memmi89 hehe... sweatdrop *kastar n filt över dig* .__O Hmm?? du syns förmycket....*knyter fast den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:31 am
Jag sniglar runt lite och lyssnar på **drumroll** Utada Hikaru whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:32 am
FrodoLouLou Jag sniglar runt lite och lyssnar på **drumroll** Utada Hikaru whee xp whee Låter Kul. *Studs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|