|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:34 pm
+/- Katterna >_<; Gör typ inget om dagarna. Ska iaf till Webhallen imorgon ._. Pengar. Fast jag borde inte tagit ut dem från sparkontot. Nåja. ._.;
- Varmt Varg åkte hemåt Ensam och emo igen o/ Har typ inga pengar att köpa mat för. surprised
+ Stängd dörr så man slipper en katt som slickar en i ansiktet när man försöker sova Ninja w-lan Krama Miku Varan-tvdvder. SIEG TUNA SIEG TUNA! o///// Bo i systers lägenhet <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 2:10 am
+ Lollovännen sov över :3 Ligga och prata länge ~ Träffade Nattis ~ Läängesen, tillsammans i höst igen :3 Umgås ftw <3 Musik ^____^ Kuddar=sova på kuddar på golvet. Gävle imorgon :3 Träffa ppl. Ensam hemma, alla andra jobbar :3
+/- Tåget går 9:30, orka pallra sig upp :< Orkar inte packa, jag är SLÖ gonk Varmt eller kallt?
- Jobbigt slö. Ryggont ~ emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 8:57 am
+ Fått jobb
- Kommer inte på nästa Doujin Madoi pga jobbet Pappiliott, mina pengar? >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 9:14 am
+ Ska typ få en ny cykel innan jag börjar på JB :B + Folk tycker om signaturerna jag gör, ska öppna shop sen.
- Alla unfair bans pga idioter som använder botted gold. Nu vågar man seriöst inte köpa något från MP/sälja saker/få donationer. Usch. mad ///3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 9:25 am
Botted gold?
+ Ps ftw x3 + Mysiga fonsamtal mit Fredrik makes Ruru happi girl n_n<3
- Bleh ftwn -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 9:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 3:31 am
+ Mina ritskillz har typ blivit bättre. IMPRESSIVE! + Heheh... kan bli en ganska intressant dag idag. ;'J + Känner mig rätt utvilad, weheo! + Bra humör! ^w^ ... o___O + Myeh, blåser kallt.
+/- Saknar vissa personer. gonk Typ... Magnus och... Yeah, och Emilia. ^_~ +/- Har inget emot fint väder, däremot höga temperaturer. >__@;
- Har lite pengar. T-T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 4:06 am
- Vädret. Klarblå himmel, 35 grader och vindstilla är INTE schysst väder. - Pengar. Jag spenderade bort alla pengar min mamma gav mig, var meningen att jag skulle spendera dom, but still.. - Bråk. Mina föräldrar har bråkat jättemycket under min vistelse till London, och dom blandar in mig också. - Vilse. Det var svårt och hitta i London, stor stad, som sagt. - Diskutioner. Saker jag inte vill diskutera kommer ändå upp på tal, jobbigt. - Deja vu. Att känna igen något man aldrig upplevt tidigare, det är underligt..
+ Hemma. Jag är hemma, det är jätteskönt! + Fina prylar. Jag köpte (och fick) många fina prylar. heart Kläder, smycken, väska och plånbok. + Vänner. Som vanligt så är jag jätteglad för dom fina vänner jag har här på Gaia och IRL. Ni är alltid ett plus! + Gaia. Gaia, lika kul att vara på som alltid. <3
-/+ Drömmar. Dessa konstiga drömmar! Vad betyder dom!? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 5:01 pm
+ Våldgästa Helena och gratta henne. :'D + Helena, Iris och Michelle~ + Äta massamassa gott och god mat. <3 + Se på bra filmer.
+/- Åker bort imorrn.. ._.
- Fick sitta utanför Helena's lägenhet i ca 20 minuter innan hon vaknade T___T!! Gick en massa läskiga lodisar förbi och tittade på mig som om jag också var en lodis. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 7:42 am
- Noooes >_< Inget Saturn. LeBoredom! Bleh. -- Men för helvete, folk som ändrar sig sekunderna innan när saker varit bestämt aslänge >_> /stabkill
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:06 pm
+ Lat ~ Orkade inte göra nåt :3 Något känns bra ^^
- Mitt knä är fortfarande EMO ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:19 pm
+ Vara i Sikeå lördag - söndag + Sova i en liten och mysig husvagn + Grilla och äta massamassa god mat whee + Klottra med kol xD
+/- Massa annat roligt, men det går som inte att går förklara .-.
- Åka hem? D: - Störd täckning på mobilen, fick ett sms nästan 17 timmar försent? <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 8:23 am
- Städa. Inte kul, man blir bara smutsig och svettig. - Robbie. Lyfta bort mig från datorn och sen kittla mig är ELAKT!!! - Datorn. Jag vill så gärna kunna spela MapleStory på denna.. Men det går inte. - Smärta. Inte så smart att slå sig själv. >.>;;
+ Ensam hemma. Familjen åker iväg och lämnar mig här, sweet! 4laugh + Städat rum. .. Ja, det är väl bra? >.< + Mår bra. Vet inte varför, men jag känner mig väldigt lättad, och glad~ Det är bra. *nod nod* + Robbie. Trots att du är så busig ibland är du ändå en väldigt snäll person. 4laugh plus för dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 8:52 am
+ Åka på 'Marodören' med far på långlång-snabbsnabb åktur lite varstans. :3 Internet fungerar igen. Spelkväll i veckan, hoho. :B Hela huset för sig själv tis-tors. Ooh yeah 8B Ouran~ xD <3
- Äckelvarmt igen. D: Inget oväder för Grim. ;.; Ont i munnen. T^T Far, som spärrat Visakortet, vilket innebär att P och jag måste vänta ännu längre på våra DS Lite. D: Teh suck. Myuu...? .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|