|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 6:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 7:26 am
Ik mag wel beter mijn best gaan doen dan de laatste paar weken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 8:55 am
no idea why I came back...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 10:18 am
Ik ben weer eens hopeloos romantisch vandaag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 2:48 pm
kittyocean Ik ben weer eens hopeloos romantisch vandaag... ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 4:23 am
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb mijn oncologie toets gehaald whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 12:46 pm
loving~dolphins Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb mijn oncologie toets gehaald whee Normaal zou ik Yay zeggen, maar het is een nogal beladen onderwerp XD? Is Yay gepast? OMM: WAAAAH! NERVEEEEUSSS (capslock terror)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 1:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 1:23 pm
kittyocean loving~dolphins Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb mijn oncologie toets gehaald whee Normaal zou ik Yay zeggen, maar het is een nogal beladen onderwerp XD? Is Yay gepast? OMM: WAAAAH! NERVEEEEUSSS (capslock terror) Lolz maar yay is gepast XD en waarom ben je nerveus ^^ OMM: geen zin in de presentatie van morgen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 11:35 am
loving~dolphins kittyocean loving~dolphins Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb mijn oncologie toets gehaald whee Normaal zou ik Yay zeggen, maar het is een nogal beladen onderwerp XD? Is Yay gepast? OMM: WAAAAH! NERVEEEEUSSS (capslock terror) Lolz maar yay is gepast XD en waarom ben je nerveus ^^ OMM: geen zin in de presentatie van morgen sweatdrop Yay dan!! Zaterdag demo Zondag mijn eerste anime conventie... I hope they'll like my art! En: wow. Geflamed omdat ik aan Dumpster Dive heb gedoneerd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 1:14 pm
OMM: en dan zit je in ene in een uitzending van X-Noizz radio omdat je een nummer heb aangevraagd XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 12:26 pm
Waarom mag een bejaarde wel tijdens de spits met zijn fiets de tram in om 1 halte mee te rijden...
... en die jongeman met platte band die zeker 5 haltes moet en buiten de spits gaat niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 31, 2011 4:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 3:33 am
kittyocean Waarom mag een bejaarde wel tijdens de spits met zijn fiets de tram in om 1 halte mee te rijden... ... en die jongeman met platte band die zeker 5 haltes moet en buiten de spits gaat niet? De oudjes zijn nog niet grijs.....die weten harstikke goed hoe ze hun status moeten (mis)bruiken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 11:45 am
LeannaAnne kittyocean Waarom mag een bejaarde wel tijdens de spits met zijn fiets de tram in om 1 halte mee te rijden... ... en die jongeman met platte band die zeker 5 haltes moet en buiten de spits gaat niet? De oudjes zijn nog niet grijs.....die weten harstikke goed hoe ze hun status moeten (mis)bruiken Nogal ja. Kan er zo boos om worden. Die jongens de tram uitgefoeterd en dat oude baasje de boel tijdens de spits bezet houden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |