|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 7:50 am
+ Hemma <33 SKÖNTSKÖNTSKÖNT. Peace&Love <3 SQUIIK. Eeh? PPL <3
- Familjen. FU ftm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 3:22 pm
+ Kramar, folk och ännu mer kramar <3<3 Liseberg Trött Sega Kanske åker hem i sällskap av hund och varg. :3 RO
- Tappat bort telefonen, fast kanske ligger kvar på Liseberg.. Emogonkmänniskor, orka ._. Jag vill ha pengar folk är skyldiga mig *suckar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 3:26 pm
- Jag saknar din röst. dina händer, dina kyssar, ditt hår, din kropp och ditt leende. Kom hit innan jag ruttnar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 6:22 am
Dagens plus och minus: + Mamma är snäll och betalar mina tågbiljetter :3 Mamma är snäll och ska betala hälften av min klippning och stuff :3 Skönt att inte göra nåt ibland :3 Snart får jag låna symaskin ^____^ SY SY SY! (Ska köpa ny till födelsedag :3) Zoom, zoom :> Jag har inget liv ^^
+/- Fotona kommer inte, särsak?
- Wtf ? JAG VILL UMGÅÅS! Ringa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 7:52 am
+ Ololol, ungen som förklarade vad ett plåster är. :'D Springa runt i mantel och skrika att man är Frodo. Rätt skönt ute. Prata med holländare och försöka förklara vad en Ripa är. :'3 Spela spel och vinna. ;D Prrnill kommer hit snart och sällskapar. ^^ Kungen imorrn. O:
- Fårbajs. D: Föräldrar som måste röka överallt. Långa arbetsdagar som kör slut på en. ;-; Ingen bio. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 8:03 am
+ Tcl + WordPress
- Sommaraktiviteterna tog slut. Nu sitter man här...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 11:27 am
+ Det regnar + Var med Vix idag, it was le fun~ + Snart är det Gaiaträff heart + Greeneyed ska bo här i några dagar + Det var en dubbel regnbåge lite tidigare + Mushishi, keroro gunsou och Ouran High School Host Club + DOMO HADO GAI DESU!! heart heart
- JAG HAR SUPERONT I HUVUDET! - JAG ÄR EMO!! - JAG BEHÖVER IRL-KRAMAR! - JA, JAG VILL HA UPPMÄRKSAMHET DET ÄR DÄRFÖR JAG SKRIVER MED CAPS LOCK!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 12:27 pm
+ Stan med Nilla. + Kläder. + Sms-krig med Fredrik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 13, 2006 1:18 pm
+ Sovasova hos Iris-chan x3 + Iris, Carå och Tess <3 + "Tjejkväll" med dålig film, men Johnny Depp var med ;~; <333 + Sova i Iris-chan's soffa som hon har på rummet som är förliten för mig egentligen :'D + God mat + Träffa Shinobi :3 + Få titta på massamassa bilder Shinobi ritat + få en egen bild. IIIIIIH! x3 heart + Leka med Shinobi imorrn också~
+/- Hitta enskilt-foto-tjafs på mig på Iris-chan's vägg bland alla heta Japaner och saker xD
- HENKE DISSADE OSS OCH ÅKTE TILL NÅGOTSTÄLLEJAGINTEKOMMERIHÅGNAMNETPÅ crying - Allergisk mot Iris-chan's katt D: - Gått mycket = ont i hälarna. - Johnny Depp filmen var dålig :/ - Sakna..
Edit: + Hittade en RÅMYSIG plugin till FireFox som gör ens avatar sådär stor som man är van vid, iallafall jag! :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 1:46 am
+Huzzah! Hemma...typ..o_O; så fantastiskt jävla skönt att få lägga sig på sin säng igen n__n;; den var otroligt mjuk +Kommunikation! +Upptäckte att jag har lite pengar i min plånbok o.o... +Kan väl typ..göra lite vad jag vill nu o.o(har iof skolarbete, meeen..>_>) +Im going orange :3
+/- Ska se ifall jag vågar färga mitt hår o_O vilken färg vet jag inte...men..xD om det inte blir svart så kommer jag att bli blond (mitt hår är mörkt so I have to blekaXD)Då ska jag ta kort, för jag har lovat Ruru-chan det för läänge sedan x3
- Kändes rätt onödigt att ha tagit med sig bärbara till Algeriet när jag inte kunde göra något av programmeringen eller animeringen e_e (i needed le internet for that) - Vill ha lite mer pengar xDD - LOLOL Fotbollsfolket kommer på måndag! Ruru-chan! Vallhallabadet?XDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 11:59 am
+ Träffa Nassiiiiiiima!!! n______n<3<3<3<33<3<3<3 Jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardig jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardig jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardig jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardig jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardigjagälskardig!!! *älska massa mest kärlek*<3<33<3
+ Ny mobil ^^<3<3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 9:31 pm
+ Leka med photoshop klockan 6 på morgonen är mysigt <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 2:45 am
+ Gaiaträff snart! whee heart + Min katt är hemma heart + Rosa ds lite, ftw. 2 dagar kvar. 3nodding + Jag slipper laga mat för att mina föräldrar har flyttat hem. :3 + Det är bara plus blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|