|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 10:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 10:37 am
+ Stan med Frida. + Gratis kaffe ffs<3
- Leta mobil. JAG HATAR MOBILER >_> Dö *stab* - Andreas, djävla poser. Me no likes -_- *suck* - Wtf-sms från Fridas ex mitt i natten? >__>;;; Scary ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 11:08 am
+ Powermeet + Syrrans lägenhet <3 + Rasta, Mace och Grandi. + Grilla ;D + Tv. XD + Ny datorskärm? :0 + Jag vill ha blå hejdå.
- Ont i fötterna =P - Hem imorrn. :/ - Kommer ha så jävla tråkigt hemma :/ - Naturofillers D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 1:49 pm
-Power Meet.. borde spränga våra raggarbilar -__- -Smått emo -Får panik av att spela verklighetstrogna spel xD -Säg inte så.. -Love went back to Sthlm u_u
+Överlevde Power Meet iår också ^^ +Träffa Fredrik på stan 3nodding +Glass +Pokemon the Movie 5 xD <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 1:58 pm
FrodoLouLou +Pokemon the Movie 5 xD <3 Wow har det kommit ut en nummer fem?! Hur måna har jag sett? 3? 4?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 2:00 pm
Mikusagi FrodoLouLou +Pokemon the Movie 5 xD <3 Wow har det kommit ut en nummer fem?! Hur måna har jag sett? 3? 4?Jag har nummer 6 också o_O; Här går det undan ^^ [Edit] +Yay.. bekant förlåter mig [/Edit]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 2:04 pm
FrodoLouLou Mikusagi FrodoLouLou +Pokemon the Movie 5 xD <3 Wow har det kommit ut en nummer fem?! Hur måna har jag sett? 3? 4?Jag har nummer 6 också o_O; Här går det undan ^^ [Edit] +Yay.. bekant förlåter mig [/Edit] Wow. Går någon på bio?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 09, 2006 2:13 pm
+ candy. jag behöver det. >: + omg. lolliflicka i skpng utanför hemköp med jordgubbar! vem var hon? ;O; jag har sett henne förut. .o. + diru. + sushi fin. <33 + dedu har roligt i paris med roro och Pura.
- dedu har roligt i paris med roro och Pura. - jag vill också. fu. - varför är jag så liten? -___- - varför skulle dedu tappa bort mig? ó_o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 3:04 am
Gammalt + The Kristet Utseende på Gatufesten i Sundsvall + Sålt bort lite Manga Mania tidningar på Konsjö marknaden smile + Köpte 2 nya anime tröjer på markanden Lördags. + Min as dåliga inspelningar från min mp3spelare mrgreen (Specielt The Kristet Utseende inspelnigarna hehe)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 4:33 pm
+ Musik. Jag uppskattar verkligen popmusik när jag känner mig nere. heart + Anime. Mer intressant Anime, som sagt, underhållande.
- Bråk. Vissa personer funkar bara inte ihop. - Killar. Nej, jag säger inte att alla killar är dumma eller något liknande, bara dom jag känner.
-/+ Landet. Jag vill inte åka dit, men då slipper jag åtminstonde honom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 5:54 pm
+ gurre.. gillar mig igen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 12:41 am
+ Potatissallad är fan underskattat ._.;;
- Jag kan nog... aldrig mer visa mig ute >_< Pinsammaste kvällen/natten NÅGONSIN .__________________________. *dör*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 2:50 am
+ Ska till Iris-chan imorrn, kanskekanske övernattning x3 + Ska till stan + Ska leka med Shin och Nafuri någon dag :3 + Fint väder + Har massamassa saker planerat i Juli, känns underbart <3
+/- Sov inte sådär onödigt länge <_>
- Blöder fortfarande näsblod lite nu och då xD 7 gånger på 6 dagar nu? o_O - Ett batteri i musen exploderade igår, batterisyra rann ut i musen. Så nu ligger den på tork så jag måste använda gammal mus som inte har scroll DD: emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 7:39 am
+ Leka viking. :'D Vädret är snäller. O: Kanske film/spel i veckan? Owo FÅR! O: <3
- Broms und mygg som vill eta opp mig. D: Shin er långt bort... emo Shin's telefon fick panik, wtf? O_o Min stackars rygg. crying Snorungar som inte har någon somhelst respekt för folk. Augh. Dx Trött som fan. Har massa timmar att sova igen. <.< Kommer få jobba helg. D: Massa papper att fylla i. Typ ingen som svarat ang. Gävleträffen. Hallå? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|