|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:33 pm
NEUH! Nog niet *sobs* zit ik hier dadelijk weer in mijn eentje sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:34 pm
Zakou Nenharma NEUH! Nog niet *sobs* zit ik hier dadelijk weer in mijn eentje sad Pff, ik ben niks dan? xd Heb nog wel zitten zingen, en dat kan ik niet, dus ik moet wel opvallen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:40 pm
ow dacht dat je ook naar bed ging xD
ik zing echt altijd met mijn muziek mee... Krijg ook altijd commentaar dat ik mijn mond moet houden >.>
xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:42 pm
Zakou Nenharma ow dacht dat je ook naar bed ging xD
ik zing echt altijd met mijn muziek mee... Krijg ook altijd commentaar dat ik mijn mond moet houden >.>
xDD Ooh. Gebeurt mij ook. whee *zingt vrolijk verder Whatever, Don't Matter, krijgt zo vast wel een boek naar haar hoofd van haar zus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:43 pm
Ik zit nu gelukkig alleen xD
Hmm eens zien wat heb ik vandaag erop staan... Rowwen Heze x3 -begint mee te blehren-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 2:19 pm
Zakou Nenharma Ik zit nu gelukkig alleen xD
Hmm eens zien wat heb ik vandaag erop staan... Rowwen Heze x3 -begint mee te blehren- Whoohoo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 8:25 am
Zakou Nenharma Ik zit nu gelukkig alleen xD
Hmm eens zien wat heb ik vandaag erop staan... Rowwen Heze x3 -begint mee te blehren-
Rowwen Heze.. die had ik van de zomer gezien bij Appelpop xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 8:49 am
ik blehr ook altijd mee XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:36 am
Tis een kwestie van geduld....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 1:53 pm
kittyocean Tis een kwestie van geduld.... met de tijd komt alles wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 10:36 pm
kittyocean Tis een kwestie van geduld.... Rustig wachten tot de dag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 5:52 am
kittyocean kittyocean Tis een kwestie van geduld.... Rustig wachten tot de dag dat heel Holland Limburgs lult!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 5:53 am
Gw3nn0w Zakou Nenharma Ik zit nu gelukkig alleen xD
Rowwen Heze.. die had ik van de zomer gezien bij Appelpop xD Wat vond je ervan? ^_^ Veel bier douches gehad? xD Of deden daar niet aan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 9:33 am
Zakou Nenharma Gw3nn0w Zakou Nenharma Ik zit nu gelukkig alleen xD
Rowwen Heze.. die had ik van de zomer gezien bij Appelpop xD Wat vond je ervan? ^_^ Veel bier douches gehad? xD Of deden daar niet aan? jah hoor.. alleen jammer dat het steeds langs me heen ging xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 10:37 am
Zakou Nenharma kittyocean kittyocean Tis een kwestie van geduld.... Rustig wachten tot de dag dat heel Holland Limburgs lult!!EINDELIJK XD Iemand die weet wat ik zong! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|