|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 05, 2009 12:30 pm
Moi taas heart
Jyu-Oh-Sei vol 1 on ihana järkäle. Tai siis, jos vertaa mangapokkarin kokoon yleensä. Tuntuu kivalta pidellä, mmm... Ja ihanaa luettavaakin, suosittelen. Siis jos tykkää ideasta että päähenkilö tulee viskatuksi oudolle planeetalle täynnä villi-ihmisiä ja kuolemaantuomittuja ja tappajalihansyöjäkasveja jne jne jne googlettakaa, olen huono selityksissäin mun. Ja laiska, koska kiire lukemaan loppuun. On nättejä poikia ja ihan vähän fanserviceäkin jos sen niin haluaa käsittää.
Pitkästä aikaa löytyi ihan kamalasti kaikkea mitä olisi ollut pakko päästä lukemaan, mutta juuousein lisäksi mukaan lähti vaan Hellsing vol 9. Jonka paksuus miellytti myös, näin ohimennen. Hyvää jälkijoulua Liftis heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 1:29 am
Kakkonen taitaa olla vielä paksumpi. Ihan mukavaa vaihtelua.
Ja minustakin sarja on aika hyvä, kakkonen vielä odottaa lukemista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 1:34 am
Jos joku haluaa lukea vähän erilaista shoujoa, suosittelen Skip Beat sarjista. Päähenkilö on loistava pakkaus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 23, 2009 1:23 pm
...Chi's Sweet Home. BAWWW heart
Aika pitkälti pikkukissan näkökulmasta kerrottu tarina miten se eksyy emostaan ja pääsee uuteen kotiin ja oppii vähän tajuamaa maailman menoa.
Nyt jotenkin luulen ymmärtäväni omaa kissaa paremmin... Mutta niin, suosittelen, etenkin jos omistaa kissan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 08, 2009 10:18 pm
Onko siitä mangakin, vai tuliko vahingossa väärälle threadille?
Ite luin eilen 3 volumea FMA:ta. 17 enkuksi, sitten 18 ja 19 suomeksi. Ja nyt harmittaa kun kappaleeni 20 ja 21 on Suomessa. Kääntäjän valinnat nimien romanisoimiseksi ei kyllä kaikin osin saaneet kannatustani. Ja sitten häiritsee, että miksi chimera on suomeksi kimaira. Näyttää olevan ihan virallinen käännös... Mutta tarinallisesti ei kyllä ole käymässä millään tapaa tylsäksi.
Gantz taas on vähän kumma, se kulkee loppupelissä tosi hitaasti eteenpäin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 8:28 am
Viimeaikoina en ole jaksanut lukea oikein mitään. En edes suomennettua mangaa. Pari päivää sitten aloin kuitenkin tutkiskella taas Shin Mizukamin teoksia ja reaktioni oli: "WAU! pitkästä aikaa tosi hyvää yaoita!" Aiemmin olin lukenut mangakalta niitä vanhempia teoksia, jotka olivat melkein kaikki vanhaan japaniin sijoittuvia fantasiatarinoita. Nämä uudet käsittelivät myös historiallisia aiheita, mutta tällä kertaa sotaa. Elikkä luvassa on univormuja, aseita, natsimaisia sotilaita ja kidutusta. Tykkään! heart Lisäksi Mizukami on aivan loistava piirtäjä ja hänen tyylinsä on mielnkiintoinen (sopii täydellisesti sarjakuviensa aiheisiin). Lisäksi hän käyttää mukavan paljon pikkupoika-hahmoja ja niistähän minä pidän. Kuuntelen aina näitä lukiessani Healing Vision (Angelic mix) -kappaletta. Tarpeeksi sairas yhdistelmä. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 24, 2009 7:04 am
ONE PIE~CE!ONEPIECEONEPIECEONEPIECEONEPIECEONEPIECEONEPIECEONEPIECEONEPIECEONEPIECEONEPIECE...
Sori, spämmäsinkö mä? sweatdrop
Sitten ööh..Narutot oon kaikki lukenu. Oli aika tylsä ku aina samanlaista: ensin on kaikki hyvin, sit tulee joku superilkee pahis ja tekee jotai ku sillä ei oo muuta elämää, sitte tapellaan pari chapteria ja lopulta joku superhypermegakamehamehabanaanijutsu pamauttaa pahista turpaan ja kaikki on taas hyvin.
Bleachin oon kans lukenu loppuun. Ihan kiva. Animea en kato syystä että...no en vaan viitti stare
Eyeshield 21 oli kiva manga muttaku se loppu crying Hiruma on loistotyyppi, tipun melkeen lattialle sen tempuista xd Kekekekekeke! twisted
Yu-Gi-Oh!ia kerran vilasin. Taidan jättää kommentoimatta. Tai okei, en tykänny. Happy now??
Ja sit kaikkein paras manga on One Piece (te siellä ruudun toisella puolella varmaan mietittä että "no s*it, einstein" tms). Siinä on vaihtelua, vaikka siinä tapellaanki melkeen koko ajan. Oda keksii loistavia juttuja ja Luffy on ihan seko. Me likey! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 3:33 am
One Piece on kyllä ihan paras.
Aina Suomess akäydessä ostan kaikki uudet osat ja luen ne heti - en oikein jaksa tuota netistä lukemista sen kohdalla, jostain syystä. On hienoa, kun ne hahmot oppii tuntemaan, tulee niitä hetkiä että tietää mitä joku aikoo sanoa tai tehdä. Sitten ne kuitenkin kasvaa muutenkin kuin vain kehittämällä voimakkaampia hyökköyksiä! heart
Viime aikoina en oo hirveesti mangaa lukenut... Noraa ja Gantzua ostin just pari osaa ja Nightmare Inspectorista ja Alivesta puuttuu yksi osa välistä, kun en oo jaksanut nettiostoksille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 3:40 pm
Viime aikoina olen lukenut paljon Furuya Usamarun teoksia ja pitää sanoa, että siinäpä vasta mangaa minun makuuni. Tykkään paljon enemmän psykologiasta kuin tappelu- ja äksönrymistelystä. Miehen tarinoissa on hyvin synkkä ja häiriintynyt tunnelma, mutta koen sen jotenkin kauniina. Kiinnostuin mangakan tyylistä, kun löysin kauhumangan, jossa joukko homopoikia rakensivat litsihedelmillä toimivan robotin, Litchi Hikari Club. (SIIS MITÄ IHMETTÄ?!) Piirtäjä on mies, eikä se ollut tytöille suunnattua mangaa. Pojat oli kuvattu aika irvokkaiksi. (Tai sitä mangaka varmasti yritti. Oikeasti hän osaa piirtää tosi söpöjä poikia.) Mangan olisi pitänyt olla gore-kauhua, mutta se oli niin typerä, että koin sen vain huvittavana.. Kuitenkin sen verran vaikuttava kokemus, että käytän huulipunaa ja syön litsihedelmiä tämän kuukauden ajan... Miehen muita teoksia lukiessa sitten ihmettelin "Mitä hittoa?! Nämähän on oikeasti hyviä!"
Hopeanuolta aletaan piakkoin julkaista suomeksi. Pitää ostaa ja lukea ihan nostalgisuuden vuoksi. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|