|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 8:53 am
thoughtless` Ja syy miksi katsoin sarjan oli nyoro~n, koska sarjan Churuya hahmolla on jonkin sortin sarjakuva jossa toistelee sitä.Unohdin sanoa törmänneeni nyoro~n:iinkin. Löysin sarjakuvia ennen kuin tiesin sarjasta mitään muuta, sitten erään ääninäyttelijän nettisivuilla oli kuvia sarjasta, lopulta tuli Anime-lehden juttu. Eli jaksojen epäjärjestyksestä tiedän myös, luettuani Anime-lehdestä. Mutta olisiko vielä muuta, henk.koht.mielipiteitä? Pitää kai joskus kahtoakin se, kunhan saisi erilaisia ensivaikutelmia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 6:14 pm
Nyt on Death Notet nähty (ja vielä asiallisilla subeilla 3nodding )! Olen tässä jo vähän kyllästymiseen miettinyt seuraavaa sarjaa ja tulin siihen tulokseen että voisinpa katsoa NANAn. Leffat oli ihan ok, eka leffa paljon parempi. En pitänyt siitä, että tokaan leffaan oli vaihdettu näyttelijöitä. Anime sen sijaan on ihan hyvä, ainakin tähän mennessä. Hachiko vaan tuppaa itkemään koko ajan confused
Katoinpa äsken Ghiblin Whisper of the Heartin, jossa Miyazaki häärii käsikirjoittana. Söpö leffa oli kyllä heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 2:19 am
Yralda Olen tässä jo vähän kyllästymiseen miettinyt seuraavaa sarjaa ja tulin siihen tulokseen että voisinpa katsoa NANAn. Leffat oli ihan ok, eka leffa paljon parempi. En pitänyt siitä, että tokaan leffaan oli vaihdettu näyttelijöitä. Anime sen sijaan on ihan hyvä, ainakin tähän mennessä. Hatchiko vaan tuppaa itkemään koko ajan confused NANA on ihana! <3 Hachin itkuisuus ei hirveänä haittaa, tykkään kerta ehkä enemmän juuri siitä Nanasta. itsellä odottaa kaksi viimeistä jaksoa kattomistaan ja VIZ meni lisensöimään senkin sarjan. Onko ne elokuvat katsomisen arvoisia? Kun pitää harkita jaksaako niitä katsoa ollenkaan... yleensä ne ei oikein iske.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:59 pm
thoughtless` Yralda Olen tässä jo vähän kyllästymiseen miettinyt seuraavaa sarjaa ja tulin siihen tulokseen että voisinpa katsoa NANAn. Leffat oli ihan ok, eka leffa paljon parempi. En pitänyt siitä, että tokaan leffaan oli vaihdettu näyttelijöitä. Anime sen sijaan on ihan hyvä, ainakin tähän mennessä. Hatchiko vaan tuppaa itkemään koko ajan confused NANA on ihana! <3 Hachin itkuisuus ei hirveänä haittaa, tykkään kerta ehkä enemmän juuri siitä Nanasta. itsellä odottaa kaksi viimeistä jaksoa kattomistaan ja VIZ meni lisensöimään senkin sarjan. Onko ne elokuvat katsomisen arvoisia? Kun pitää harkita jaksaako niitä katsoa ollenkaan... yleensä ne ei oikein iske.Näin ensimmäisen elokuvan ennen kuin katsoin animea ja silloin se vaikutti hyvältä. Nyt animen katsomisen jälkeen ei siitä oikein mitään saa irti. Paljon on tiivistetty ja Hachin menneisyys jätetty kokonaan pois. Toivottavasti sitä animea tulee jossain vaiheessa lisää...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 5:38 am
Itse ajattelin alkaa katsomaan kyseisiä sarjoja...
*Zombie Loan *Kamichama Karin *Kaze no Stigma *Hayate no Gotoku *Negima *Sola *Death Note *Tactics
Mahtaakohan mikään noista sarjoista olla edes hyviä hehee...Toivottavasti aikaa riittää nii saisin siitä selvän pian. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 5:47 am
Kamichama Karin on ainakin mangana todella kliseinen ja tylsä, ja kehoitan että älä katso Negimaa animena! Animeversio on aivan surkea, sillä piirrokset ovat huonot ja juoni naurettava. Lue paljon mieluummin mangana. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 5:50 am
Amitia Kamichama Karin on ainakin mangana todella kliseinen ja tylsä, ja kehoitan että älä katso Negimaa animena! Animeversio on aivan surkea, sillä piirrokset ovat huonot ja juoni naurettava. Lue paljon mieluummin mangana. 3nodding Yeah, Kamichama Karin on mangana ihana mutta inhottavan lyhyt crying Mitä?! ei kai,voi maailma no sitten en taida alkaakaan katsoa sitä heheee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 8:15 am
Mietin tässä itsekin mitä katsoisi seuraavaksi... tuli uusi Okane ga Nai jakso. ekasta jaksosta en tykännyt ollenkaan, mutta koska se on yaoita, minun on vain nähtävä se. alussa olin tunnelmissa "joo-samoilla-raiteilla-mennään", mutta sitten jakson puolivälin jälkeen ja varsinkin lopussa "ei-hemmetti-tämähän-muuttuu-ihan-katsottavaksi!" sitten kun se alkoi käydä mielenkiintoiseksi, jakso loppui. (pitäsi tulla vielä ainakin kaksi jaksoa lisää.) Mikä siinä sitten on niin ärsyttävää... piirrostyylistä en tykkää, animaatiossa on säästetty ja suurin osa kohtauksista on toteutettu huonolla maulla. kaiken huippu on tietenkin Ayase (the uke). se on pikkuinen, kiltti, herkkä...raiskattavin uke mitä olen nähnyt! stare joka tapauksessa sen roolia oli käytetty aika näppärästi hyväksi tokassa jaksossa. mangaa olen muistaakseni lukenut tästä sarjasta joskus yhden kirjan, mutta en muista siitä oikein mitään. Miyuki-chan in Wonderland anime tuli katsottua ja ihan surkea oli! sama ärsyttävä musiikki soi miltein koko ohjelman ajan... ja se oli muutenkin yhtä ärsyttävää kiljumista.. En tiedä mistä minulle tuli mieleen katsoa Nodame Cantabilea (enhän edes soita mitään soitinta), mutta sitä kuitenkin katsoin ja viihdyttävä sarja on. Naurattaa kun siinä miespuoliset hahmot hakkaavat tyttö (ihan kuin Shuichia Gravitationissa). orkesteri-touhut on kuvattu mielenkiintoisesti sekä elämä sen ulkopuolella, hahmot ovat hyvät, tyttö ei ärsytä, piirros ja animaatio jälkeä on kiva katsoa.... taidan katsoa tämän sarjan loppuun asti. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 8:40 am
Ihana sarja. heart Se on niin perusmonsulinmättöä kuin voi olla, mutta silti siinä on jotain todella, todella kivaa mikä saa katsomaan loppuun asti. ...jaa, olisko söpöt hahmot? Eh, häpeäkseni pitää myöntää että se on vähintään osasyy... ...ja alkutunnari on kiva, jep.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:41 pm
Tää o hyvä. Paitsi manga on tietty parempi, mutta erittäin laadukas anime!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 2:05 pm
Yralda Tää o hyvä. Paitsi manga on tietty parempi, mutta erittäin laadukas anime! Jep, kerrankin joku sarja mistä ei tunnuta vouhottavan turhan päältä. Hmhm, ja ne kaksi live-action elokuvaakin ovat oikein hyviä heart Pitäisi tuo itsenikin katsoa animena loppuun saakka kunhan ehtii, halusin ensin lukea mangana. Mutta. Minä olen tehnyt syntiä siinä etten ole Hellsing Ultimatea katsonut. Mutta nyt sekin on korjattu! twisted Ekstaasissa olen edelleen, vaikka muutama tunti kolmen OVAn näkemisestä onkin. Hyperväkivalta on ihanaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 2:08 am
wic Mietin tässä itsekin mitä katsoisi seuraavaksi... tuli uusi Okane ga Nai jakso. ekasta jaksosta en tykännyt ollenkaan, mutta koska se on yaoita, minun on vain nähtävä se. alussa olin tunnelmissa "joo-samoilla-raiteilla-mennään", mutta sitten jakson puolivälin jälkeen ja varsinkin lopussa "ei-hemmetti-tämähän-muuttuu-ihan-katsottavaksi!" sitten kun se alkoi käydä mielenkiintoiseksi, jakso loppui. (pitäsi tulla vielä ainakin kaksi jaksoa lisää.) Mikä siinä sitten on niin ärsyttävää... piirrostyylistä en tykkää, animaatiossa on säästetty ja suurin osa kohtauksista on toteutettu huonolla maulla. kaiken huippu on tietenkin Ayase (the uke). se on pikkuinen, kiltti, herkkä...raiskattavin uke mitä olen nähnyt! stare joka tapauksessa sen roolia oli käytetty aika näppärästi hyväksi tokassa jaksossa. En tiedä mistä minulle tuli mieleen katsoa Nodame Cantabilea (enhän edes soita mitään soitinta), mutta sitä kuitenkin katsoin ja viihdyttävä sarja on. Naurattaa kun siinä miespuoliset hahmot hakkaavat tyttö (ihan kuin Shuichia Gravitationissa). orkesteri-touhut on kuvattu mielenkiintoisesti sekä elämä sen ulkopuolella, hahmot ovat hyvät, tyttö ei ärsytä, piirros ja animaatio jälkeä on kiva katsoa.... taidan katsoa tämän sarjan loppuun asti. 3nodding okane ga nai on aika tuskaa. o__x inhoan sitä yhtä paljon kuin sinä, mutta silti piti katsoa. ja nodame cantabile on ihana! <3 animesta tykkäsin niin paljon että uskalsin ruveta katsomaan jopa live actionia, joka on sen verran... no, kyllä sen katsoo koska se on tehty niin omituisesti välillä.
ja uusi sarja jota suosittelen: Sayonara Zetsubou Sensei. kerto syvästi masentuneesta opettajasta jonka itsemurhayritykset epäonnistuvat toisen jälkeen ja tämän oppilaista. :D hauskaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 4:05 am
thoughtless` ja uusi sarja jota suosittelen: Sayonara Zetsubou Sensei. kerto syvästi masentuneesta opettajasta jonka itsemurhayritykset epäonnistuvat toisen jälkeen ja tämän oppilaista. : D hauskaa. kiitos vinkistä! ihan mielenkiintoiselta kuulosti niin voisihan tuota animea katsoa. Sain juuri katsottua End of Evangelionin. Hyvä elokuva on. Sitten odottelen uusia Nodame Cantabile jaksoja (minulle subilla ja kuvanlaadulla) 11 jaksoa katsottu. ^__^ Devil May Cry animeakin olen ehtinyt pikkuisen seurata. Siinä on Dante...ja kymmenenvuotias tyttö surprised ....very interesting... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 11:10 am
Liftrasir Yralda Tää o hyvä. Paitsi manga on tietty parempi, mutta erittäin laadukas anime! Jep, kerrankin joku sarja mistä ei tunnuta vouhottavan turhan päältä. Hmhm, ja ne kaksi live-action elokuvaakin ovat oikein hyviä heart Pitäisi tuo itsenikin katsoa animena loppuun saakka kunhan ehtii, halusin ensin lukea mangana. Mie tykkään sekä mangasta että animesta. Animessa tulee ehkä kuitenkin paremmin ilmi kaikki luonteenpiirteet ja käyttäytyminen ja varsinkin Ln käyttäytymistä on hauska katsoa animessa. Pitäisi vain katsoa anime loppuun.. Ja tietenkin hommata loput manganakin..
Live-action leffatkin oli hyviä, mutta minua häiritsi se, että se ei kuitenkaan mennyt täysin mangan mukaan.. Kuten esim. ei mangassa se Lightin tyttöystävä kuollut ja Penbarin vaimokin kuoli ihan eri tavalla.. ja muutama muukin kohta..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 7:50 am
meppu Live-action leffatkin oli hyviä, mutta minua häiritsi se, että se ei kuitenkaan mennyt täysin mangan mukaan.. No jaa, itse tykkään tuollaisista erilaisista "versioista". Aina jotain uutta. Hmm, ja L'stä kuulemma tehdään oma elokuvansa. Joku sanoi ja pisti linkkiä mutta enhän minä japania osaa ---äh, olkoot, menee offtopiciksi. Takaisin piirrettyihin. "The Empire of Britannia has invaded Japan using giant robot weapons called Knightmare Frames." Kuulostaa tarpeeksi älyttömältä, että on pakko nähdä Code Geass.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|