Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 55 56 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:46 pm

ButtonFly
Lil^_^Kitty
oh jongens toch... wees verstandig:

FREE YOUR MIND!
Nee! Nee! Ik wil niet dat m'n hersenen weglopen! Ik heb ze nog nodig voor de toetsweek! xp

Ik ook!! Ik ook!! en ik ben nu wiskunde aant maken waar ik dus geen vlikker van snap >< wie weet hier wat over het berekenen van hellingen?
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:48 pm

WOAH! Ik schrok me dood! Ligt m'n kat (Die ligt zo'n 40 per dag op m'n bed te maffen) ineens allemaal geluidjes te maken in z'n slaap, hij zit te mekkeren, te mauwen, te kreunen... eek . I think something's wrong with his brain!

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:49 pm

ButtonFly
WOAH! Ik schrok me dood! Ligt m'n kat (Die ligt zo'n 40 per dag op m'n bed te maffen) ineens allemaal geluidjes te maken in z'n slaap, hij zit te mekkeren, te mauwen, te kreunen... eek . I think something's wrong with his brain!

moet je hem wakker maken blaugh
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:52 pm

kiek
ButtonFly

Nee, dan wordie weer boos op mij, en vroeg of lat komtie toch weer terug, want mijn bed is veel te lekker om niemand erop te laten liggen. Je moest es weten hoe ik 's avonds lig, als hij naast me ligt te pruttelen blaugh

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:55 pm

ButtonFly
kiek
ButtonFly

Nee, dan wordie weer boos op mij, en vroeg of lat komtie toch weer terug, want mijn bed is veel te lekker om niemand erop te laten liggen. Je moest es weten hoe ik 's avonds lig, als hij naast me ligt te pruttelen blaugh

ik had het niet over wegjagen smile
ohw heeeeerlijk zo'n kat!! give me a cloon!!!
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 12:56 pm

ButtonFly
Lil^_^Kitty

FREE YOUR MIND!
Nee! Nee! Ik wil niet dat m'n hersenen weglopen! Ik heb ze nog nodig voor de toetsweek! xp
dan is het juist goed ze ff met rust te laten 3nodding

@ kiek: op welke manier het berekenen van hellingen?

Silverbleed

ButtonFly

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:00 pm

kiek
ButtonFly
kiek
ButtonFly

ik had het niet over wegjagen smile
ohw heeeeerlijk zo'n kat!! give me a cloon!!!
Als ik hem wakker maak gaatie toch weg, gaatie nog ff lekker op de bak meuren, wat eten en drinken, m'n ouders beneden irriteren en dan komtie weer terug.
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:02 pm

Lil^_^Kitty
ButtonFly
Lil^_^Kitty

FREE YOUR MIND!
dan is het juist goed ze ff met rust te laten 3nodding

@ kiek: op welke manier het berekenen van hellingen?

nouw we hebben het over differentiequotienten en ze geven hier een uitleg over alpha f gedeeld door alpha X.
En ik snap die uitleg niet >.>
Quote:

Bij een functie van F hoort een hellingsgetal waarmee je de helling in elk punt van de grafiek van f exact k**t berekenen Deze hellingsfuntie heet de afgeliede functie.
De notatie voor de afgeleide funtie is
F' (spreek je uit als f-accent) of dF/dX

En dan geven ze een voorbeeld.... maar dat is een hele lange som >.> en dat zou ik moeten snappen *ahum*

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Silverbleed

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:06 pm

oke laat maar.. das heel anders dan hoe ik het leer =_=
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:09 pm

Lil^_^Kitty

ohwkeej ^_^''

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:10 pm

Lil^_^Kitty

ohwkeej ^_^''
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:23 pm

Ik ben te moe om nog een letter op paier te zetten. Heb trouwens ook geen zin meer. Ze moeten dat niet meer doen, een week vol toetsen aan het eind van het jaar, en vooral neit als het allemaal toetsen zijn waarvan je denkt dat ze goed zijn gegaan maar er een onvoldoende voor terugkrijgt crying .

Ik wil vakantie. Ook al houdt ik niet van vliegen, ik wou echt dat ik nu ff in Griekenland was.

ButtonFly

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:26 pm

ButtonFly
Ik ben te moe om nog een letter op paier te zetten. Heb trouwens ook geen zin meer. Ze moeten dat niet meer doen, een week vol toetsen aan het eind van het jaar, en vooral neit als het allemaal toetsen zijn waarvan je denkt dat ze goed zijn gegaan maar er een onvoldoende voor terugkrijgt crying .

Ik wil vakantie. Ook al houdt ik niet van vliegen, ik wou echt dat ik nu ff in Griekenland was.

Niet zeike... ik krijg 4 keer per jaar toetsweek... ik weet niet hoe het met jouw zit, maar dat is ook geen pretje... (heb jij 1 of meerdere per jaar?)
En het komt wel goed, vooral je best blijven doen! meer kun je niet smile
PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:41 pm

kiek
ButtonFly

Niet zeike... ik krijg 4 keer per jaar toetsweek... ik weet niet hoe het met jouw zit, maar dat is ook geen pretje... (heb jij 1 of meerdere per jaar?)
En het komt wel goed, vooral je best blijven doen! meer kun je niet smile
Dis de enigste, maar in de 4e krijg je iedere periode een toetsweek. En even datjet weet: Geschiedenis is 6 paragrafen uit het boek en 5 uit het werkboek. Elke paragraaf is +/- 2 bladzijdes lang en in het werkboek +/ 3 crying

ButtonFly

Silverbleed

PostPosted: Wed Jun 15, 2005 6:12 am

niet zo zielig doen, ik moet 2 hele boekverslagen in 1 dag maken stare
...
gonk TROOST ME! crying
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 55 56 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games