Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

wic

Brutal Witch

PostPosted: Fri Jan 01, 2010 3:55 pm

Olen pelaillut viime aikoina Sims ykköstä, Clock Toweria (snes-versio), Divideadiä, Guilty Gearia ja Sireniä. Eivät ole mitään uusia pelejä.
Clock Towerin hahmon kökkö liikkuminen ja siitä koituva paniikki ovat jotain kokemisen arvoista! heart
PostPosted: Fri Jan 22, 2010 10:18 am

Itse pelaan Civilization 4 Completea, eli perus speden speli (ehe, huono vitsi tähän alkuun) ja kaks lisäosaa. Joskus tulee sitäkin pelattua, mut ei sitä jaksa nyt ihan joka päivä. Liikaa toistoa eikä paljoo vaihtelua. Ja jostain syystä atsteekit ei koskaan tykkää musta, pelasin millä vaan.

Ennen ku meän vanha kone meni ja irtisano ittensä (FYI, se oli Avastin syy mut en ala syyttelemään) pelasin Sims 2:sta. Ja sille hankittiin 13 lisäosaa.
...
Joo, tiän, huono peli. Tai ei huono muttei ainakaan maailman paras. Ei ehkä tarvi mainita erikseen.

Näin parin viikon aikana on ajatuksis pyöriny Team Fortress 2 (kuten mainittinki jo killan chatterboxissa). Vanhemmat perhana vaan ei anna ostaa sitä neljästä syystä (kyllä, oon 18 ja YHÄ vanhempien tossun alla, rasittavaa eikö vain?):
1. Ne ei luota verkkomaksuihin, ne sanoo aina että ne pöllii vielä rahat
tililtä kun kerran antaa kortin numeron.
2. Ne ei (jostain kumman syystä) luota koko peliin. Ajattelee varmaan että joku pelin tehnyt hämäräfirma rupiaa lähetteleen spämmiä tms. Ja EAko ei sitten ole epäilyttävä, kun Sims 3 kelpaa ostaa?
3. Ne pelkää että mä rikon jotain (Vaikka eihän siis pelkkä peli voi kokonaista konetta rikkoo? Eihän?)
4. Tää uus kone ei teknisesti ottaen ole mun, vaikka se mun huoneessa onkin. Tää on mun huoneessa koska täällä se ei oo tiellä.

Ja kuten äsken satuitte lukemaan (mikäli kukaan on ees yltäny tänne asti) meille hankittiin Sims 3 ja vähän aikaa sitten Maailmanmatkaaja-lisäosa.
...
Jos vanhemmat sais valita Sims 3:n ja TF2:n väliltä, ne valittis Simsin (ja niin ne valitsikin). Jostain syystä mun pelivalinnat on AINA - eikä tästä ole poikkeuksia - huonoja. Rasittavaa.

Turpentity

Dapper Stalker

7,600 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Pie For All! 300

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Jan 25, 2010 12:38 am

AmbiguousSemtex
Itse pelaan Civilization 4 Completea, eli perus speden speli (ehe, huono vitsi tähän alkuun) ja kaks lisäosaa. Joskus tulee sitäkin pelattua, mut ei sitä jaksa nyt ihan joka päivä. Liikaa toistoa eikä paljoo vaihtelua. Ja jostain syystä atsteekit ei koskaan tykkää musta, pelasin millä vaan.

Ennen ku meän vanha kone meni ja irtisano ittensä (FYI, se oli Avastin syy mut en ala syyttelemään) pelasin Sims 2:sta. Ja sille hankittiin 13 lisäosaa.
...
Joo, tiän, huono peli. Tai ei huono muttei ainakaan maailman paras. Ei ehkä tarvi mainita erikseen.

Näin parin viikon aikana on ajatuksis pyöriny Team Fortress 2 (kuten mainittinki jo killan chatterboxissa). Vanhemmat perhana vaan ei anna ostaa sitä neljästä syystä (kyllä, oon 18 ja YHÄ vanhempien tossun alla, rasittavaa eikö vain?):
1. Ne ei luota verkkomaksuihin, ne sanoo aina että ne pöllii vielä rahat
tililtä kun kerran antaa kortin numeron.
2. Ne ei (jostain kumman syystä) luota koko peliin. Ajattelee varmaan että joku pelin tehnyt hämäräfirma rupiaa lähetteleen spämmiä tms. Ja EAko ei sitten ole epäilyttävä, kun Sims 3 kelpaa ostaa?
3. Ne pelkää että mä rikon jotain (Vaikka eihän siis pelkkä peli voi kokonaista konetta rikkoo? Eihän?)
4. Tää uus kone ei teknisesti ottaen ole mun, vaikka se mun huoneessa onkin. Tää on mun huoneessa koska täällä se ei oo tiellä.

Ja kuten äsken satuitte lukemaan (mikäli kukaan on ees yltäny tänne asti) meille hankittiin Sims 3 ja vähän aikaa sitten Maailmanmatkaaja-lisäosa.
...
Jos vanhemmat sais valita Sims 3:n ja TF2:n väliltä, ne valittis Simsin (ja niin ne valitsikin). Jostain syystä mun pelivalinnat on AINA - eikä tästä ole poikkeuksia - huonoja. Rasittavaa.

Peli ei voi rikkoa konetta. Tai no kyllä se pelilevy VOI rikkoa koneen sillä pienellä todennäköisyydellä millä levy nyt yleensä voi pirstoutua tuhannen päreiksi samalla kun se on asemassa pyörimässä, mutta tosiaan jos näin käy niin kannattaa laittaa lotto vetämään.

Pienikin tietokonetuntemus ja maalaisjärki kertoo jo sen, että kun peli on suuniteltu tietokoneelle, se myös toimii sen kanssa tekemättä koneelle juuri mitään muuta kuin viemällä asennuksen verran kovalevytilaa.

Ja tietenkin jos Steamin kautta sitä olit ostamassa, voit selittää heille sen hyvin selkeästi, että Steamin kautta ostetut tuotteet ovat täysin luotettavia ja jos jokin menee pieleen, kuten vaikka tietokone pitää formatoida ja pelitiedostot häviävät sen myötä, pelin osto säilyy Steamin tietokannassa, joten pelin voi ladata ja asentaa niin monta kertaa kuin vain ihmisellä voi olla tarvetta sille. Itse olen lähes kaikki tietokone pelit ostanut Steamin kautta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja joka kerta on mennyt tililtä juuri sen verran kuin piti (paitsi kerran meni enemmän, mutta se oli virhe minun osaltani ja sain siitä sen verran takaisin mitä pitikin.)

Ja mitä tulee Civilization 4... Se on hyvä. Itelläni on tosin vaan se perus peli, ei lisäosia mutta jossain välissä ois tarkotus niitäkin hankkia. surprised
PostPosted: Fri Jan 29, 2010 6:55 am

Mui, mui. Taas on tullut pelailtua. Tällä hetkellä on menossa Silentti Hillit. Kaverillani on ne ja pelaamme niitä öisin (tai siis minä pelaan ja kaverini nauraa vieressä sille keijoilule). Kivaa. Ykkönen piti pelata tietokoneella ja ohjaussysteemi oli mitä eeppisin. Kakkonen oli hieman rauhallisempi, mutta siinä oli Pyrtsi ja piti kehitellä välillä suunnitelmia. Kolmosessa tuntuu välillä ettei saa olla hetkeäkään rauhassa ja on mahdollista jopa pudota erilaisiin kuoppiin. Ja sitten vielä ne läskit! Ne on tosi pelottavia. xd
Silent Hillien jälkeen aiomme pelat Phantasmagoriaa. (voi nolous!) Meinasin kuolla nauruun jo traileria katsoessa, niin pakko sitä on pelata! twisted

wic

Brutal Witch

wic

Brutal Witch

PostPosted: Wed Sep 29, 2010 1:56 pm

Viimeaikoina Meagaten on alkanut kiinnostaa. Aloitin pelaamaan Shin Megami Tenseitä (snes) ja se oli positiivinen yllätys. Välillä tuli sellainen olo, että pelaisi tosi häiriintynyttä Pokemonia. Peli on uskonnollinen (samassa kauppakeskuksessa voi törmätä sekä Luciferin, että Messiaan palvojiin), synkkä (kiltti ja mukava äitisi tapetaan jo pelin alussa ja maailmanloppu häämöttää muutenkin), seksuaalinen (paljasta pintaakin näkyy ajoittain ja joidenkin demonien design on aika provosoivaa) ja vaikka mitä muuta... Grafiikka vaati ainakin minulta totuttelemista. Taistelut ovat nättejä, mutta pakko tunnustaa, että alussa eksyin jopa ensimmäiseen kauppakeskukseen, vaikkei se kovin ihmeellinen sokkelo ollutkaan (paljon pahempia tulee myöhemmin!). Rakennukset ovat sisältäpäin laatikkomaisia ja välillä on tosi vaikea hahmottaa missä milloinkin on. Onneksi on Automap!

Shin Megami Tensei: Digital Devil Sagan osat 1 ja 2 (PlayStation2) tuli hankittua jonkin aikaa sitten. Demoneja ja kitaramusiikkia, yay! Samalla kun pelaan niin pyöritän hulavannetta, jossa on painot. Kaikki pitää tehdä niin extriimisti. xd No, olenpahan kerrankin koukussa johonkin, joka kasvattaa kuntoa...
PostPosted: Fri Oct 01, 2010 6:54 am

Ei mitään uutta täälläpäin. Tai no me hankittiin Wii. Ei olla pelattu ihan hirveesti kun ei vaan jaksa. Ja koira sitäpaitti tykkää johdoista niin kovasti.

Anyways, Wiillä siis meillä on The Bigs (pesispeli Ameriikan malliin) sekä Boom Blox Bash Party (ihan hyvä peli vaikka onkin lähinnä vain palikanmäiskintää todella hyvällä fysiikkamallinnuksella).

Tällä hetkellä säästän rahaa Civilization viitoseen. Tuli hepuli aiemmin kesällä kun kuulin että viitososa tulee syksyllä (ja tulikin).

Turpentity

Dapper Stalker

7,600 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Pie For All! 300

XkatteryX

Sparkly Gekko

8,450 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Friendly 100
  • Tooth Fairy 100
PostPosted: Fri Oct 22, 2010 12:58 pm

onko kukaan koskaan kokeillu sporee? oon ite hulluna..tai vähemmän hulluna mutta kiireesti pitää kyseinen peli hankkia.
Onko turha ostos?
PostPosted: Fri Oct 29, 2010 12:29 am

XkatteryX
onko kukaan koskaan kokeillu sporee? oon ite hulluna..tai vähemmän hulluna mutta kiireesti pitää kyseinen peli hankkia.
Onko turha ostos?

Spore on ihan ok, mutta ei niin hyvä kuin mitä olisin odottanut. Ei siinä mitään, kyllä sain tosiaan kyseiseen peliin joskus kulutettua useita tunteja kokeillen kaikkea mahdollista ja vähän mahdotontakin, mutta ei se pelinä ole muutaman pelikerran jälkeen enää mitenkään erikoinen.

Jotain uusia lisäosia siihenkin taitaa olla tulossa (tai on jo tullut, en ole aivan varma kun en ole pahemmin tarkistanut) joista yhden ainakin piti enemmän tai vähemmän muuttaa pelimekaniikkaa niin, että siitä tulisi hieman mielenkiintoisempi.

Aika näyttää, toistaiseksi keskityn Fable 3:sen hankintaan ja sen jälkeen pelaamiseen.

Tyttöystäväni myös yllätti minut sanoen, että haluaa pelata Tekken 3:sta. Ei hän ole ennen edes osoittanut minkäänlaista kiinnostusta videopeleihin. surprised

Taxet
Crew

Turpentity

Dapper Stalker

7,600 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Pie For All! 300
PostPosted: Sat Oct 30, 2010 5:09 am

Noniin eli tilannekatsaus.

Civilization 5:ttä en ole päässyt vielä ostamaan (rahapula, minkä teet).

Team Fortress 2:ta ei ole vieläkään löytynyt. Perskuta.

Left 4 Deadin kakkososaa olen katsonut pelattavan. Voisin hankkia jos vanhemmat eivät olisi despootti ja tyrannitar.
PostPosted: Mon Nov 01, 2010 9:08 am

Fable 3 ostettu ja läpi pelattu. Selkeä parannus kakkoseen nähden, mutta ei silti aivan ykkösen tasolla.

Kun olen seurannut Fable sarjan kehitystä, on selkeää, että se seuraa enemmän tai vähemmän eräänlaista kaavaa. Ensimmäinen Fable oli juuri sitä mitä nimikin ilmaisee, eli satu. Tarina pojasta josta tuli mies ja joka tuhosi pahan ja eli elämänsä onnellisena loppuun asti. Kakkonen toi mukanaan eräänlaisen synkkyyden, joka seurasi pelissä mukana. Eräänlainen "tarinat on nyt kerrottu ja tässä sinulle enemmän todellisuutta" -tyyppinen ratkaisu.

Kun taas sitten tämä kolmas osa. Jotkut eivät pidä siitä, miten se on tuotu sille tasolle, missä pelkän hyvän tekeminen on ehkä sittenkin paha juttu, ja pelkän pahan tekeminen on tavallaan hyvä. Joko tarkoitus hyvittää teot tai teot vesittävät tarkoituksen. Erityinen maininta siihen, että peli tekee sitä mitä todellisuudessakin ihminen pyrkii tekemään valintojensa kautta, eli löytää sen kultaisen keskitien jota pitkin saadaan ratkaisu, joka mielyttää itseään, mutta myös auttaa muita

Mitä pelimekaniikkaan tulee, siinä on melko vähän parannuksia, mutta nekin vähä mitä on, on vain hyvästä. Taikoja ei ole enää niin montaa, kuten Fable 2:ssa. Enää taiat eivät myöskään ole suuren valikkohelvetin takana, vaan voit kerrallaan käyttää enimmillään vain kahta taikaa yhtäaikaa, tai sitten yhtä. Tämä ratkaisu ei miellytä kaikkia, mutta ainakin henkilökohtaisesti pidin erityisesti tästä, sillä se teki taikojen tekemisestä niin paljon helpompaa. Muuten taistelu on lähes identtistä Fable 2:sen kanssa.

Myös yksi suuri ja ehkä tärkein (ja myös paras) uudistus on valikko kokonaisuudessaan. Ei enää yhtään kaksi ulotteisen valikon selaamista ja rasittavaa näpertämistä, vaan valikkona toimii eräänlainen huone, jossa voit tehdä kaiken tarvittavan. Toimiva ratkaisu joka oli kerrankin hypen veroinen.

Aseistuksesta vielä sen verran, että aseiden määrä on karsittu nyt absoluuttiseen minimiin. Joku voisi väittää että se olisi jotenkin huono asia, mutta oikeasti se tekee pelaamisesta niin paljon helpompaa.

Yleisesti ottaen voin suositella Fable 3:sta kenelle tahansa, mutta erityisesti niille jotka ovat aikaisempiin sarjan peleihin tutustuneet jo entuudestaan. Se ei tuo paljoa uutta, mutta kaikki ne uudistukset mitkä se tuo, ovat kyllä enemmän kuin tervetulleita.

Jos jonkinlaista arvosanaa pitäisi antaa tähän "ei-tästä-pitänyt-tulla-peliarvostelua-mutta-tulihan-siitä-sittenkin" -postauksen päätteeksi, niin se olisi 7. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta silti peli johon voi taas kerran upottaa tunteja ihan vain tutkiakseen kaikkea ihmeellistä mitä Albionilla on nyt taas 50 vuoden päästä tarjota.

Katsotaanhan jos tarkastaisin seuraavaksi Fallout: New Vegasin. En osta sitä kyllä tosin vielä, ennenkuin hinta hieman laskee. Maksoin Fable 3:stakin melkein 70€ ja se kirpaisi lompakkoa sen verran pahasti että menee tovi ennenkuin se siitä toipuu. sweatdrop

Taxet
Crew

Turpentity

Dapper Stalker

7,600 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Pie For All! 300
PostPosted: Thu Nov 04, 2010 1:46 pm

Pikku-Timppa
Fable 3 ostettu ja läpi pelattu. Selkeä parannus kakkoseen nähden, mutta ei silti aivan ykkösen tasolla.

Kun olen seurannut Fable sarjan kehitystä, on selkeää, että se seuraa enemmän tai vähemmän eräänlaista kaavaa. Ensimmäinen Fable oli juuri sitä mitä nimikin ilmaisee, eli satu. Tarina pojasta josta tuli mies ja joka tuhosi pahan ja eli elämänsä onnellisena loppuun asti. Kakkonen toi mukanaan eräänlaisen synkkyyden, joka seurasi pelissä mukana. Eräänlainen "tarinat on nyt kerrottu ja tässä sinulle enemmän todellisuutta" -tyyppinen ratkaisu.

Kun taas sitten tämä kolmas osa. Jotkut eivät pidä siitä, miten se on tuotu sille tasolle, missä pelkän hyvän tekeminen on ehkä sittenkin paha juttu, ja pelkän pahan tekeminen on tavallaan hyvä. Joko tarkoitus hyvittää teot tai teot vesittävät tarkoituksen. Erityinen maininta siihen, että peli tekee sitä mitä todellisuudessakin ihminen pyrkii tekemään valintojensa kautta, eli löytää sen kultaisen keskitien jota pitkin saadaan ratkaisu, joka mielyttää itseään, mutta myös auttaa muita

Mitä pelimekaniikkaan tulee, siinä on melko vähän parannuksia, mutta nekin vähä mitä on, on vain hyvästä. Taikoja ei ole enää niin montaa, kuten Fable 2:ssa. Enää taiat eivät myöskään ole suuren valikkohelvetin takana, vaan voit kerrallaan käyttää enimmillään vain kahta taikaa yhtäaikaa, tai sitten yhtä. Tämä ratkaisu ei miellytä kaikkia, mutta ainakin henkilökohtaisesti pidin erityisesti tästä, sillä se teki taikojen tekemisestä niin paljon helpompaa. Muuten taistelu on lähes identtistä Fable 2:sen kanssa.

Myös yksi suuri ja ehkä tärkein (ja myös paras) uudistus on valikko kokonaisuudessaan. Ei enää yhtään kaksi ulotteisen valikon selaamista ja rasittavaa näpertämistä, vaan valikkona toimii eräänlainen huone, jossa voit tehdä kaiken tarvittavan. Toimiva ratkaisu joka oli kerrankin hypen veroinen.

Aseistuksesta vielä sen verran, että aseiden määrä on karsittu nyt absoluuttiseen minimiin. Joku voisi väittää että se olisi jotenkin huono asia, mutta oikeasti se tekee pelaamisesta niin paljon helpompaa.

Yleisesti ottaen voin suositella Fable 3:sta kenelle tahansa, mutta erityisesti niille jotka ovat aikaisempiin sarjan peleihin tutustuneet jo entuudestaan. Se ei tuo paljoa uutta, mutta kaikki ne uudistukset mitkä se tuo, ovat kyllä enemmän kuin tervetulleita.

Jos jonkinlaista arvosanaa pitäisi antaa tähän "ei-tästä-pitänyt-tulla-peliarvostelua-mutta-tulihan-siitä-sittenkin" -postauksen päätteeksi, niin se olisi 7. Ei mitenkään ihmeellinen, mutta silti peli johon voi taas kerran upottaa tunteja ihan vain tutkiakseen kaikkea ihmeellistä mitä Albionilla on nyt taas 50 vuoden päästä tarjota.

Katsotaanhan jos tarkastaisin seuraavaksi Fallout: New Vegasin. En osta sitä kyllä tosin vielä, ennenkuin hinta hieman laskee. Maksoin Fable 3:stakin melkein 70€ ja se kirpaisi lompakkoa sen verran pahasti että menee tovi ennenkuin se siitä toipuu. sweatdrop

Voi pyhä Sylvi, mikä nää oot, pelikriitikko vai? eek Hyvä jos sai edes tuon verran yo-kirjoituksissa tehtyä (olen huono kirjoittamaan, mikä on sikäli huvittavaa että tekisi mieli ryhtyä käsikirjoittajaksi komediasarjaan).
PostPosted: Sun Feb 27, 2011 8:42 am

AmbiguousSemtex
Voi pyhä Sylvi, mikä nää oot, pelikriitikko vai? eek Hyvä jos sai edes tuon verran yo-kirjoituksissa tehtyä (olen huono kirjoittamaan, mikä on sikäli huvittavaa että tekisi mieli ryhtyä käsikirjoittajaksi komediasarjaan).

Jos aihe on tarpeeksi kiinnostava voin kirjoittaa siitä vaikka maailman loppuun asti. Jostain syystä pelit kuuluvat siihen kategoriaan joka kiinnostaa aika paljonkin. sweatdrop

Nyt kun olen myös pelannut hieman Fallout: New Vegasia, voin myös lisätä oman mielipiteeni siitä.

En tykännyt Fallout 3:sta ollenkaan. Ehkä aluksi grafiikat olivat silmiä hiveleviä, mutta kun niihin tottui, jäljelle jäi vain huono tarina ja buginen kokonaisuus. Kaikki mitä odotin Fallout pelisarjalta kaatui siihen. Tässä saattaakin piillä se, miksi New Vegas yllätti niin positiivisesti: en odottanut siltä mitään.

Pelin tapahtumapaikkana toimii post-apokalyptinen Nevadan autiomaa, mukaan lukien Las Vegas, kuten nimestä voi jo päätellä. Tarinan alku on poikkeava muista sarjan peleistä, kun alussa hahmosi saa luodin päähän, eikä vain lähde maan alaisesta bunkkerista syystä tai toisesta.

Graafinen ilme on sama kuin aikaisemmin, paitsi että tällä kertaa seikkailet oikeasti autiomaassa ja se näyttää paljon paremmalta kuin suurkaupungin raunioissa vaeltaminen. Muutamia muitakin pieniä muutoksia on tehty mutta kyse on lähinnä yksityiskohdista, joilla ei lopulta ole niin paljoa väliä, kun Fallout 3 oli jo hienosti koristeltu paketti.

Suurin muutos pelimekaniikkaan on aseella tähtääminen, joka tapahtuu tähtäinten läpi, aivan kuten oikealla aseella ammuttaessa. Mukana on myös edellisistä peleistä tuttu V.A.T.S -tähtäys mekaniikka, mutta ei se ole niin hienoa kuin tähdätä kiikaritähtäimellä kohti vihollisen päänuppia ja räjäyttää se kappaleiksi pitkältä matkalta.

Tarina lähentelee enemmän Fallout 2:sta ja 1:stä kuin Fallout 3:sta ja se on hyvä. Fallout 3:n tarina on liian erillään muusta pelisarjasta, joten ainakin minulle henkilökohtaisesti se oli suuri pettymys. Kun Black Isle Studios vielä oli ohjaksissa, pelisarja eli kulta-aikaansa ja ainakin minulle pelisarjan ensimmäinen ja toinen osa on ollut suurena vaikuttavana osatekijänä minun pelaamiseen. Tarina poikkeaa muista suuresti, mutta hyvällä tavalla. Siksi se myös toimii.

Kokonaisuudessaan New Vegas on sitä mitä 3:n ei koskaan pystynyt olemaan: varteenotettava jatko-osa. En ole vielä sitä loppuun asti pelannut, mutta pystyn jo tällä peliajalla sanomaan että nautin jokaisesta peliminuutista.

Loppuun vielä maininta, että peli sisältää ns. "hardcore" -moodin, jossa pelaajan täytyy juoda, syödä ja nukkua pysyäkseen elossa ja muutenkin pelikokemus lähentelee realistista selviytymistaistelua. Hyvä tapa tehdä pelistä vaikeampi, jos vaikeustaso tuntuu muuten liian matalalta.

Nyt siirryn taas taka-alalle odottelemaan jotain uutta ja hienoa julkaisua. Se olkoon joko Duke Nukem: Forever jonka kerrankin olisi määrä saapua tai jos se taas kerran viivästyy, Mass Effect 3. 3nodding

Taxet
Crew

Turpentity

Dapper Stalker

7,600 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Pie For All! 300
PostPosted: Mon Feb 28, 2011 6:17 am

Okei, herran tiisus.

Mikäli ketään kiinnostaa (eli ei) niin meillä Tornion kuvispuolella on tällä hetkellä oma projekti joka on vapaa-aiheinen. Itse ajattelin suunnitella pelin. Zombie apocalypse FTW.
PostPosted: Wed Mar 09, 2011 11:27 pm

Newgrounds on kyllä mahtava paikka löytää joitain mitä ihmeellisempiä flash pelejä. Tässä juuri pelasin melkein tunnin verran jotain ihmeen Notebook Warssia tai vastaavaa. Plus Dadgame on mukava. 3nodding

New Vegas on pelattu ainakin jo kertaalleen läpi ja toinen läpipeluu kerta on pian myös plakkarissa. Saisi jo se Mass Effect 3 tulla että pääsen kärsimyksestä. Half-Life 2: Episode 3:lla ei ole minun kirjoissa mikään kiire kun on tuo pöytäkone hajalla niin en kuitenkaan pääse sitä pelaamaan ennen kuin jostain kaivan sen päälle 400e.

No jaa, kyllä se siitä kunhan ensin pääsen täältä intistä niin voin keskittyä työntekoon ja investoida palkkani siihen. 3nodding

Taxet
Crew

Tuntematon Sotilas

1,500 Points
  • Treasure Hunter 100
  • Hygienic 200
  • Cart Raider 100
PostPosted: Fri Mar 25, 2011 11:50 am

Olen viime aikoina pelaillut vähän Assasin's Creedin ensimmäistä osaa. Ennen sitä tuli taottua Unchartedin kakkososaa, joka on lempipelejäni kautta aikojen. Aivan ihania maisemia, dialogia ja tietenkin nostalginen Indy which somehow also meets Firefly -tunnelma. Pelailu on kuitenkin tauolla pitkään. Olen ollut kiinnostunut kirjojen ihmeellisestä maailmasta ja Suomen poliittisesta säätämisestä, sekä ihan vain elämisestä.

Taxet

New Vegas on pelattu ainakin jo kertaalleen läpi ja toinen läpipeluu kerta on pian myös plakkarissa. Saisi jo se Mass Effect 3 tulla että pääsen kärsimyksestä. Half-Life 2: Episode 3:lla ei ole minun kirjoissa mikään kiire kun on tuo pöytäkone hajalla niin en kuitenkaan pääse sitä pelaamaan ennen kuin jostain kaivan sen päälle 400e.

Montako kertaa olet jo pelaillut kakkosen läpi, ja kenet olet valinnut mukaan yleensä?
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces