|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 7:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 11:47 am
hele weekend buiten sporten en kamperen. en het weer werkt geweldig mee!!!! *danst in het rond*
((alter ego: ^ is totaal geschift en daar moet ik mee leven stare ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 11:55 am
zit nu iedereen voetbal te kijke? het is een beetje boel dood sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:11 pm
Zakou Nenharma zit nu iedereen voetbal te kijke? het is een beetje boel dood sweatdrop Voetbal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:26 pm
Darlaa Zakou Nenharma zit nu iedereen voetbal te kijke? het is een beetje boel dood sweatdrop Voetbal? nu is de champions legue finale sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:36 pm
Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma zit nu iedereen voetbal te kijke? het is een beetje boel dood sweatdrop Voetbal? nu is de champions legue finale sweatdrop Voetbal is stom stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:37 pm
ButtonFly Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma zit nu iedereen voetbal te kijke? het is een beetje boel dood sweatdrop Voetbal? nu is de champions legue finale sweatdrop Voetbal is stom stare niet als je met de hele buurt buiten in een circustent naar een scherm met de afgelopen ek aan het kijken bent. xp EDIT: volgens mij loopt die zin van geen kanten whee sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 5:29 am
of het ligt gewoon aan mij, ik weet steeds de tijden te vinden dat er niemand is >.<,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:41 am
Ik ben nu precies 3 maanden op gaia smile hoi,hoi
sad nouja iets minder is dat de adds nu zijn aangeschakeld en ik nu overal met onzinnige reclame wordt geconfronteerd ohw wat is dat naar! Ik kwam denet die jamba kikker tegen, als ik iets haat!! en niet tegen wil komen hier.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:46 am
Darlaa Ik ben nu precies 3 maanden op gaia smile hoi,hoi sad nouja iets minder is dat de adds nu zijn aangeschakeld en ik nu overal met onzinnige reclame wordt geconfronteerd ohw wat is dat naar! Ik kwam denet die jamba kikker tegen, als ik iets haat!! en niet tegen wil komen hier.. gonk wow, 3 maanden pas?? waar verdien jij je geld joh ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 7:48 am
kiek Darlaa Ik ben nu precies 3 maanden op gaia smile hoi,hoi sad nouja iets minder is dat de adds nu zijn aangeschakeld en ik nu overal met onzinnige reclame wordt geconfronteerd ohw wat is dat naar! Ik kwam denet die jamba kikker tegen, als ik iets haat!! en niet tegen wil komen hier.. gonk wow, 3 maanden pas?? waar verdien jij je geld joh >< Ik heb me een tijd helemaal rotgevist, en ben nu aan het pollen gaat ook best wel snel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 8:48 am
als jewat post krijg je toch altijd zo'n deel van het scherm met reclame. net kreeg ik een reclame voor jamba en the crazy frog. in het nederlands >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|