|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 7:41 am
   A: Op een rekening zetten in de hoop dat ik nooit meer hoef te werken. Zou leuk zijn als ik een huis kon kopen en wat vrienden kon laten overvliegen V: In welke maand was je vorig jaar jarig? 4laugh I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 8:17 am
•♥• A: ik ben vorig jaar nog niet jarig geweest maar dit jaar is het November V: draag je liever armbandjes of kettinkjes? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 8:24 am
   A: ik ben meer een kettingen type V: Mobiel, met of zonder camera, wap, bling bling, whatever? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 9:49 am
a: zonder
b: waar is de v gebleven? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 1:55 pm
   A: Verstopt tussen de c en b V: Wat is de middelste letter van de naam van je huisdier? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 07, 2006 8:28 pm
A: 'E'
V: Wat is jouw vaders achterwaartse naam? (Mijn vaders achterwaartse naam = Ekim)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:24 am
•♥• A: haha lollige vraag, dat zou dan tirreg zijn whee
B: vind jij jou eigen achterwaardse naam leuk? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:38 am
   A: Nee, want daar werd ik mee gepest XD 'Mik' V: Wat hoort er eigenlijk niet op je bureau te staan, maar staat er toch? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:57 am
A: ehm bijna alles xD Nou in ieder geval (nog steeds) een heleboel oranje wuppies xD
V: is jouw kamer (bijna) altijd netjes en opgeruimd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:51 pm
A: Vrijwel nooit eigenlijk. Meestal ligt zelfs de grond vol met kleren en boeken en weet ik veel wat. En dan alleen als k erbij moet om te stofzuigen ruim ik zogenaamd alles op (lees: kwak alles tijdelijk op me bed) wink V: Wordt het een koude winter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 5:58 pm
Darlaa A: haha lollige vraag, dat zou dan tirreg zijn whee Ik begrijp 'tirreg' niet... neutral A: Ja. Koude winters = goed. V: Welke uur is het voor je, nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:18 pm
•♥• A: op het moment dat ik dit lees: 7:20 s'ochtends
V: zou je nu wensen dat je in je bedje lag?
(Het is echt een nederlandse naam) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:46 pm
   A: JA! Bed = heart heart V: Wat is de laatste tijd dat je ooit uit bed bent gekomen, zonder dat je eerst uren bent opgebleven? Of kun jij niet uitslapen? I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:29 am
Darlaa (Het is echt een nederlandse naam) Ah, ik heb nooit de naam Gerrit gehord. Goede naam. 3nodding Ik dacht die het was een woord. sweatdrop A: Ik kan uitslapen niet. xp Het doet mij pijn's morgens. V: Wil je kinderen hebben? Hoeveel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 12:43 am
A: jep ooit wel :3 ehm een stuk of 2? Ik heb geen flauw idee... xD
V: Weet jij wat stijlfiguren zijn, zonder het op te zoeken >.> En noem er eens een stuk of drie. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|