Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 527 528 529 530 531 532 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Dec 29, 2010 9:18 am

Wilder Wein MCMXCII
Ik weet het gewoon allemaal niet meer.

Heel begrijpelijk. Maar wat er ook gebeurd, blijf ademen. Nu is het zwaar, over tien jaar ook nog, maar dat zou zij wel willen... neem ik aan. Kan er eigenlijk niet echt wat over zeggen.
PostPosted: Thu Dec 30, 2010 3:39 am

Wat ik wel weet daarentegen is dat ik nu heel erg hoop voor een 'vriendin' van me dat ze nu d'r mond blijft houden op msn anders is de kans dat ik uit m'n slof schiet echt heel erg groot.
Nu verdient ze het ook wel, maar ik vind het altijd zo laf om het via msn te doen.

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Dec 30, 2010 10:24 am

ik moet echt wat meer drinken op mijn werk....
PostPosted: Fri Dec 31, 2010 10:19 am

OMM: owowow mn hoofd D;

Iemand loopt al langer dan dat ik van werk thuis ben vuurwerk af te schieten, en het irritantste is dat mijn bovenste kamer alle weerkaatsingen op de achterburen ook nog eens krijgt

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jan 01, 2011 5:34 am

Ik ken iemand en daar denk ik steeds bij:
- Dramaqueen cheese_whine
- Wahmbulance wahmbulance
PostPosted: Sat Jan 01, 2011 9:55 am

Waarom is studeren zo duur? crying

Ik zie gewoon serieus niet hoe ik ooit genoeg geld bij elkaar kan krijgen zonder eerst jaren te moeten werken, wil ik niet mezelf diep in de schulden steken.

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jan 02, 2011 1:48 am

Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast Ik wil die boekenkast
PostPosted: Mon Jan 03, 2011 11:05 pm

@Wilder, als je in termijnen betaald kan je per maand (als het goed is) telkens genoeg verdienen om je studie te betalen. Dan moet je er natuurlijk wel bij werken.

OMM: Goede voornemen! Meer sporten en gezonder leven. Gister was mijn eerste keer naar de sportschool, terwijl ik ruim een maand niet geweest ben. Morgen weer sportschool en vrijdag weer. biggrin

The Forbidden Angel

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Jan 04, 2011 7:12 am

OMM: ik ben waarschijnlijk heel sjagie morgen doordat mijn vader net pas is vertrokken uit polen en ik hem om 5 uur snachts op moet halen in ede terwijl er was afgesproken 2 uur crying
PostPosted: Tue Jan 04, 2011 8:50 am

Kom op, nog ff high speed doorwerken. Bijna klaar met mijn hele lijst!!

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Jan 04, 2011 9:00 am

OMM: is een behoorlijk stuk afgekoeld maar hoop wel het beste van morgen sweatdrop
PostPosted: Tue Jan 04, 2011 11:45 pm

OMM: Deze week nog 1 betoog, 1 krantenartikel, en 1 toets leren en dan.... tot februari het minimale aan school doen wink mmm heerlijk!

The Forbidden Angel

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Jan 05, 2011 8:54 am

OMM: de brand in moerdijk een chemie afval bedrijf in de hens allemaal explosies freekie
PostPosted: Wed Jan 05, 2011 12:58 pm

Vorige week of 2 weken terug was er een grote brand vlak bij mijn werk. De scheepvaart werd er voor stilgelegd. Op het nieuws? Ho maar. En ik maar braaf e-mails tikken, terwijl op 300 meter afstand de brandweer constant in de rook verdween... En dan een half journaal bullitain (sp?) over een brand in moerdijk? Don't get me wrong - is vreselijk wat daar gebeurd... maar ik ben een beetje jaloers XD Waarom zij wel en wij niet XP?

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jan 06, 2011 12:53 am

OMM: Hey.. mn vinger heeft vannacht weer gebloed, fijn zo een kat die je open krabt precies in het naadje tussen je nagel en vinger ;P
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 527 528 529 530 531 532 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games