|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:51 am
Congrats! Ik wil gewoon veel gold verdienen om het gold verdienen XD Niet om de status enzo. Bij elk spel wat ik speel lukt het me vrij goed om stinkend rijk te worden XD Monopoly, Zoo Tycoon... En Gaia lukt ook wel aardig XD Dat is mijn spel XD
Enniewee, nogmaals yay!
En de meiden van de zwemvereniging zitten me te koppelen aan hun geschiedenis leraar XD HELP!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:54 am
hahaha geschiedenisleraar xD Wij hebben alleen maar verschrikkelijke Gs leraren op school xD
Issie knap? Issie knap?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:54 am
Weet ik veel XD Ze zeggen 26 XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:01 pm
Daar heb je veel aan >.>
Hey wil je verkering met die en die. Hij is 18...
Ow! Ow ja graag! Meteen xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:04 pm
point 1 ik heb een hekel aan kopelen point 2 als je het wilt moed je het toch zelf doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:05 pm
Ik heb nog nooit meegemaakt dat koppelen heeft gewerkt.. In ieder geval niet langer dan een dag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:06 pm
Ik en een jongen die me leuk vind XD Yeah right
Ik die een jongen leuk vind XD YEAH RIGHT XD
Als die dag komt, vergaat de wereld
(btw: niet dat ik niet wil.... XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:11 pm
Een: Je moet niet zo laag denken over jezelf. Er is zeker 1 jongen/man die jou leuk en lief vind :3 Ik zal maar niet zeggen je vader rolleyes Twee: Sonaï bestaan zelfs hier op aarde. Alleen jammer dat er zo'n 6 miljard mensen rond rennen. Dat is een speld in een hele grote hooiberg xD En 3: De wereld vergaat niet anytime soon... Ohw, wacht dat spreekt dus weer tegen wat ik net zei...
xDD Gomen kitty, I'm being 'flouwerish'...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:17 pm
Sonaï zou alles zo veel makkelijker maken XD Dan krijg je soms zelfs 'berichten' over de ander XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:21 pm
Ik heb altijd geloofd (and you may call me nuts) dat als een een handkusje gewoon de lucht instuurt hij ooit terecht zal komen bij jouw, zeg maar, sonaï. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:23 pm
Moet ik dan maar niet doen als ik verkouden ben, ne? wink Toch bedankt voor wat je zei *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:26 pm
You're welcome!
-ish wondering what she'd said-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:34 pm
ik probeer het bij te lezen maar elke keer als ik denk dat ik er ben komt er wat bij .... man het is echt druk de laatste tijd cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:38 pm
Ja erg he? Mensen lijkt het internet te herontdekken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:39 pm
internet .... het heeft een nadeel je k**t niet de nadruk en emotie achter een bericht zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|