|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:53 am
Chibi Strawberry xp Och jag var ju väldigt allvarlig. Vet jag att du inte var. Nämen, jag och Hopey firar ettårs-jubileum, eller vad man nu ska kalla det. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:54 am
Nightmare Asura Vet jag att du inte var. Nämen, jag och Hopey firar ettårs-jubileum, eller vad man nu ska kalla det. xp :p Nawww.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:55 am
Hehu, fattar inte varför det alltid är mannen i alla filmer som glömmer den dagen. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:57 am
Nightmare Asura Hehu, fattar inte varför det alltid är mannen i alla filmer som glömmer den dagen. neutral För att män inte bryr sig om sådant. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 5:01 am
Chibi Strawberry För att män inte bryr sig om sådant. :\ Jo, vissa män är faktiskt rent ut sagt idioter... Och dom ger bra män dåligt rykte! gonk Sen är det väl en av kvinnans egenskaper att ta alla män för givet. confused Men men, jag anklagar inte någon för något. Alla är olika, allt beror på vilken person man är. Ouf... Ingen gillar väl när jag "predikar". neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 5:03 am
Nightmare Asura Jo, vissa män är faktiskt rent ut sagt idioter... Och dom ger bra män dåligt rykte! gonk Sen är det väl en av kvinnans egenskaper att ta alla män för givet. confused Men men, jag anklagar inte någon för något. Alla är olika, allt beror på vilken person man är. Ouf... Ingen gillar väl när jag "predikar". neutral :S Tur att jag är en idiot och inte fattade mycket av det där. And there we go again!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 5:05 am
Chibi Strawberry :S Tur att jag är en idiot och inte fattade mycket av det där. And there we go again! >_< Menar bara att man inte bör döma någon innan man känner personen! Man eller kvinna, spelar ingen roll. gonk Argh, jag går innan folk börjar klaga på mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 5:10 am
Nightmare Asura Menar bara att man inte bör döma någon innan man känner personen! Man eller kvinna, spelar ingen roll. gonk Argh, jag går innan folk börjar klaga på mig. Jahaaa~ I get it. Inte för att jag förstår varför nån skulle klaga på dig, men ok då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 2:50 pm
Nagi! gonk heart
Förbannade byrå. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 3:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 11:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 1:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 1:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 6:02 am
*susar in* *tänder: nu var det länge sen jag var här... så vad ska jag göra* *tar upp en melon och käkar den* hallå är det någon här????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|