|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 1:52 am
The A-Team movie. Zo far-fetched dat het weer leuk wordt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2010 2:58 pm
OMM: Ruben (lees: leuke jongen)... 2 cijfers binnen, ik 2 onvoldoendes verwachten, krijg ik een 7,6 voor Biologie en een 7,8 voor Scheikunde! heart kortom; ik heb een heel erg goed humeur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2010 3:08 pm
OMM: Nog een paar dagen volhouden cijfers terugkrijgen (eek gonk *halve hart-verzakkingen enzovoorts)... en dan vakantie! Heleboel dingen in de vakantie te doen. Nu maar hopen dat die cupcakes die ik vandaag heb gemaakt lekkerder zijn dan ze eruit zien. (zijn ze volgens mij wel) Heb nog wat botercreme over om het opnieuw te proberen in de vakantie. ninja *heeft echt een heleboel plannen voor in de vakantie* Help, die vakantie is veels te kort! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2010 10:35 am
OMM: Met skeleten mensen in de maling nemen is echt enorm grappig XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2010 12:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2010 12:00 am
OMM: Aantal weken niet bij de guild wezen kijken o.o OMM2: Wat een rotnacht, die katten hebben me vanmorgen echt wakker gehouden.. OMM3: Over een week en een dag jarig! OMM4: Katten zijn gecastreerd alleen Keira haar buik is gevoelig. Het is grotendeels onderhuids gehecht maar de hechting die bovenhuids is groeit nog niet helemaal lekker dicht.. (lees; soms wat bloed op de vacht ernaast).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2010 10:58 am
Waarom wist ik niet dat de kerstevent reeds begonnen was??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2010 11:06 pm
OMM: over 6 daagjes jarig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2010 10:26 am
Alvast congratz!!
....mijn tenen zijn koud XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 18, 2010 11:57 am
Ik wil m'n cijfer voor m'n Nederlands SE weten, da's het enige cijfer dat ik nog niet terug heb van de toetsweek. En ik vind dat het eens moet ophouden met sneeuwen, het is niet grappig meer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2010 9:18 am
mensen die zeuren dat mensen zeuren dat het kerst event niet werkt... *rolls eyes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2010 11:06 am
Lekker eigenwijs geweest met me BMW'tje met achterwielaandrijving vandaag op weg naar me vader. Wil ik terug naar huis... verdomme me auto vast in de sneeuw kon geen kant op. sad Gelukkig heeft me vader een vierwielaangedreven SUV.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 19, 2010 11:19 am
Wordt leuk morgen moet naar ede rijden met een nissan micra sweatdrop en ik denk dat niet allen wegen schoon zijn en ik moet langs amsterdam o.0 hoop dat ik op de terugweg niet in de file sta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2010 2:04 am
* heeft een tweede RIP Conan gekregen in de DC. Dat is het maantje met sterretjes. Vraagt zich af of iemand die graag wil hebben/overnemen/overkopen met gold*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2010 2:48 am
En het blijft maar sneeuwen... zo kan ik nooit een lief kerstcadeautje halen voor m'n vriend confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |