|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:24 am
+ Sova på balkongen <3 Utsövd för en gång skull.. Regn <3 Skjorta <3 Jag ska börja sy igen ^^ Packa, åka till Lisas land. Mweeh :3 Zoom, zoom :3 Fota, Stockholm from the sky.
- Burn in hell? .____. An obsession of this EMONESS? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 5:01 am
+ David
- Fortfarande sjuk. - Gurra ringer mig mitt på natten confused - I cant seem to get the message through.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 3:08 pm
+ presenter. forr mee~ + tårta + god mat. + nytt dansspel!! <3 + dansa. :3 + få massamassa pussar av matilda. heart
- ätit för mycket men lycklig. >:3 - lite ledsen för saker som sker som egentligen borde stanna i en låda. - FUGUSTAV.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 5:03 pm
+ inte så mycket idag..
+/- jobba <3
- kunde inte träffa ruri idag - tråkigt att vara singel - tråkigt väder - upp tidigt imorgon >< - besviken ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 4:02 am
+ Det regnar, tack och lov för det. Så hiskeligt varmt ute annars. + Jag har blivit moderator.. *känner hur coolheten kryper sig närmare* cool + Min nya säng, den äger så oerhört mycket! + UppCon snart ju! *hostöver100dagardithost* Men endå! ;3 + Random Happii-genki-go-glad-musik! GO!!GO!!GO!!! + Bou, anata wa totemo kawaii desu~ ;w;
+/- Mitt rum är ostädat men hemtrevligt.. xD
- FU.. -.-'' - Killar.. -.-'' - Min mage.. -.-''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 7:30 am
+ Sova hos syster Gosa med katter Katten... Traskade runt på mitt tangentbord och ställde till oreda ._.; Snart Göteborg Massage, waaa så skönt det var <3 Jak har pengar! :3 Snela flickor Ninja syrrans granns wlan pirate
- Mår dåligt >_< Jag borde fixa min gamla musik ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 10:09 am
+Sova länge :3 +Fick mina nya kängor heart w heart I'm in love~ +Gå på stan med Gandi ^^ +Cola +Ska till nacka i helgen <3
-Läskig alkis som sa att jag hade snygga ben o__O Wtf?! gonk -Läskig personal på Rockzone ;_; -Skavsår -Allmänt blä
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:17 pm
+ Leka med Prrnill i gävle och lägenhet. x3 Fika massor <3 Se sofistikerade ut på café med bok und kopp. :'3 Spela project! biggrin Äta sushi medan man spelade! biggrin Allmänt trevligt avslut på dagen. :3 Rollspel i helgen? O: Fo'shizzle!
+/- Rhin som ringde mitt i spelandet. Trevligt att få samtal, men wtf, gjorde så att vi misslyckades med ett spöke och dog. emo
- Gå till läkare och kolla hälsan. Merf, klarar mig utmärkt på egen hand, thankyouverymuch. >_> Fick byta läkare på plats till en som knappt sade något. O_o Wtf, fick läsa på receptet för att få reda på vad man hade för fel. Okej då, kan väl äta nedrans penicillin. Det hjälpte ju så mycket förra gången. D: Mensvärk und ont i hals. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:36 am
+ Omgjagskaåkatillsthlmimorgon o___O<3
+/- Gwah... Sthlm imorgon? Jag vet fan inte >_<
- Sova hos okänd människa jag aldrig träffat/pratat med o_O Scary >_<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 7:45 am
+ Segling + Komma hem razz
- Sol-bränd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:19 am
+ fått kontakt med gamla vänner här på gaia
+/- jobbar över
- saknar massa mmo folk från förr - saknar Mushi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 11:50 am
+ Hemma ~ zoom zoom. Kreativ, ska sy en skjorta :3 Fin musik <3 Popparslyna är jag.
- Passade inte in ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 12:13 pm
+ Norrköping imorgon + falafel
+/- Wow Bada badkar
- Lite förkyld - Knappt orkat gå utanför dörren - Ont i huvudet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:09 pm
- deduuu. jag vill också till tiny. ;o; jag vill se hur hennes hem ser ut och jag vill träffa cesar och gå på "Dödspålarna" och, och.. göra saker med er. T^T jag kan hjälpa dig att sy?~ >;
- trööt. - määt. - twåkigt.
+/- ätit skitmycket ostkaka. D:
+ kela med katt. heart + DDR
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|