|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:30 am
met die nieuwe bril is het net of ik een grotere resolutie heb blaugh alles is scherper en het lijkt net of de verhouding anders is sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:33 am
QYDrop met die nieuwe bril is het net of ik een grotere resolutie heb blaugh alles is scherper en het lijkt net of de verhouding anders is sweatdrop Dus; Je ziet beter met je nieuwe bril. Gefeli daar mee. whee .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:35 am
x.Deathrose QYDrop met die nieuwe bril is het net of ik een grotere resolutie heb blaugh alles is scherper en het lijkt net of de verhouding anders is sweatdrop Dus; Je ziet beter met je nieuwe bril. Gefeli daar mee. whee .
zekers had eerst -1,5 nu 2,5 das een hele verschil dat is echt eve wennen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:51 am
QYDrop x.Deathrose QYDrop met die nieuwe bril is het net of ik een grotere resolutie heb blaugh alles is scherper en het lijkt net of de verhouding anders is sweatdrop Dus; Je ziet beter met je nieuwe bril. Gefeli daar mee. whee .
zekers had eerst -1,5 nu 2,5 das een hele verschil dat is echt eve wennen mrgreen Toen ik pas mijn bril kreeg kon ik ineens auto kentekes lezen van veraf. Ik was helemaal verbaasd enzo. xd .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 11:35 am
x.Deathrose QYDrop x.Deathrose QYDrop met die nieuwe bril is het net of ik een grotere resolutie heb blaugh alles is scherper en het lijkt net of de verhouding anders is sweatdrop Dus; Je ziet beter met je nieuwe bril. Gefeli daar mee. whee .
zekers had eerst -1,5 nu 2,5 das een hele verschil dat is echt eve wennen mrgreen Toen ik pas mijn bril kreeg kon ik ineens auto kentekes lezen van veraf. Ik was helemaal verbaasd enzo. xd .
ik ken het biggrin toen ik m'n eerste brikl kreeg keek ik naar buiten en zij heel dreug " ow daar was die reclame dus van ik dacht hem al te herkennen " rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 1:11 pm
Klinkt alsof je reactie was: "WOW, er is een WERELD daarbuiten!"XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 12:49 am
kittyocean Klinkt alsof je reactie was: "WOW, er is een WERELD daarbuiten!"XD Teeheee ^^ Qoute for the win biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 3:32 am
QYDrop gaat er nog iemand naar de vakantiebeurs ( jaarbeurs, Utrecht ) volgend weekend ? Kerstmarkt, daar moet je heen, meer jenever.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 6:12 am
Mijn werk was SO NOT FUN today.
"Laat me nou eens uitpraten! Bla Bla Bla jullie probleem Bla Bla Bla jullie denken niet mee Bla Bla Bla LAAT ME NOU EENS UITPRATEN JA?!"
En juist IK kreeg er geen woord tussen XD
Maar als dat je eerste klant van de dag is... bwech!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 6:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:06 am
Ik had vandaag een vrije dag, had al zowiezo 2 vrije uren, toen kreeg ik te horen dat de docent engels nog terug moet komen van zijn vakantie in Tazmanie eek en mijn mentor moest bij komen van een been operatie van gisteren
Dus ik heb het er maar lekker van genomen xp
Oh en mijn broer kwam thuis zetten met een hard hout oefenen katana, hij moest er een kopen om mee kunnen te doen aan de gevorderde lessen van de gevechts sport die hij doet, maar hij zelf heeft niet echt iets mets wapens... maar ik wel ;P Dus als hij hem niet nodig heeft is ie in mijn handen twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:11 am
PAS OP VOOR DE gonk te laat dat was de vaas sweatdrop
rofl ik zie het al voor me mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:52 am
Dat was vanochtend al gebeurt eek
Een van onze katten schrok van mijn vader en rende over de tafel waar een vaas opstond, en de vaas was ook nog eens gevuld met kleine steentjes neutral
Ik kijk meestal wel uit en ik doe het ook in mijn eigen kamer of op zolder, waar niet zoveel is 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:12 am
Wow!
okay wacht begin bij het begin... Ik lurk de GCD, big time. En ik was het zo zat op een bepaald punt over een bepaald iets wat best groot is op Gaia: gaining gold. Dus ik maak er een post over. ((ik post NOOIT in de GCD!!)) En een paar minuten later verschijnt er deze thread: klik
Ik post 1 keer en ik wordt meteen gequote 4laugh That truely made my day :3<3
btw original post: ik sta ergens op pagina 2 ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 11:40 am
Zakou Nenharma Wow!
okay wacht begin bij het begin... Ik lurk de GCD, big time. En ik was het zo zat op een bepaald punt over een bepaald iets wat best groot is op Gaia: gaining gold. Dus ik maak er een post over. ((ik post NOOIT in de GCD!!)) En een paar minuten later verschijnt er deze thread: klik
Ik post 1 keer en ik wordt meteen gequote 4laugh That truely made my day :3<3
btw original post: ik sta ergens op pagina 2 ^_^ ge quote met de tekst i love you xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|