|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:36 am
Sioxen jaha okej^^ men har du hörts tallat's om The Black Mages? Inte i FFVI.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:38 am
.___o Eyy rädd för bomber?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:38 am
Nightmare Asura Sioxen jaha okej^^ men har du hörts tallat's om The Black Mages? Inte i FFVI. Nej det är inte sånt vet du vem Nabou är?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:39 am
Chibi Strawberry .___o Eyy rädd för bomber? Inte speciellt... Beror väl på hur stora och nära dom är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:39 am
Sioxen Nej det är inte sånt vet du vem Nabou är? sweatdrop Nope. Har bara spelat två FF spel. VI och VII.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:41 am
Nightmare Asura Inte speciellt... Beror väl på hur stora och nära dom är. Mjo. :\ Det kan man ju förstå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:41 am
Nightmare Asura Sioxen Nej det är inte sånt vet du vem Nabou är? sweatdrop Nope. Har bara spelat två FF spel. VI och VII. Nabou yumitsu han gör Musiken till FF spelen.....och han har skapat ett band som Heter The Black Mages dom spelar vanliga FF låtar fast i Rock versioner^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:42 am
Chibi Strawberry Mjo. :\ Det kan man ju förstå. Men fyrverkerier och sånt har jag väl inget emot. sweatdrop Om dom nu räkas som bomber...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:42 am
Sioxen Nabou yumitsu han gör Musiken till FF spelen.....och han har skapat ett band som Heter The Black Mages dom spelar vanliga FF låtar fast i Rock versioner^^ Åh, jo den Nabou vet jag vem det är. 3nodding Trodde du menade en Nabou i nåt spel. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:43 am
Nightmare Asura Men fyrverkerier och sånt har jag väl inget emot. sweatdrop Om dom nu räkas som bomber... Fyrverkerier och smällare är läskiga dom också ju. >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:43 am
Nightmare Asura Sioxen Nabou yumitsu han gör Musiken till FF spelen.....och han har skapat ett band som Heter The Black Mages dom spelar vanliga FF låtar fast i Rock versioner^^ Åh, jo den Nabou vet jag vem det är. 3nodding Trodde du menade en Nabou i nåt spel. sweatdrop nej då det menade jag inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:45 am
Chibi Strawberry Fyrverkerier och smällare är läskiga dom också ju. >.< Neeej! gonk *Älska nyårsafton* Oh, när det närmar sig nyårsafton så händer något speciellt för mig och en annan person. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:48 am
Nightmare Asura Neeej! gonk *Älska nyårsafton* Oh, när det närmar sig nyårsafton så händer något speciellt för mig och en annan person. biggrin Smällare är äckligt. Fyrverkerier går väl om det är långt ifrån. Aha. Du är gravid. Grattis. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:50 am
Chibi Strawberry Smällare är äckligt. Fyrverkerier går väl om det är långt ifrån. Aha. Du är gravid. Grattis. 3nodding gonk Hur visste du?! Nä, skojar bara... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:51 am
Nightmare Asura gonk Hur visste du?! Nä, skojar bara... rolleyes xp Och jag var ju väldigt allvarlig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|