Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 524 525 526 527 528 529 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Dec 02, 2010 2:34 am

OMM: komen we eerder naar school voor een project zijn we niet aan het werk aan het project XD
PostPosted: Thu Dec 02, 2010 1:10 pm

Laat morgen AUB beter zijn. Zou zeer fijn zijn

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Fri Dec 03, 2010 4:02 pm

ninja ninja
OMM: *neuriet in eenvoudig melodietje* Ik heb iemand mee uit gevraagd 2x ninja ninja
PostPosted: Sat Dec 04, 2010 2:32 am

Ik heb een nieuwe telefoon en het heeft me niets gekost XD Iemand had hem als onderpand ergens achtergelaten en na een half jaar mocht ik hem maar smile een mobieltje voor onderpand... voor een zwembad toegangskaartje... anyway, mijn moeder's oplader laadt hem op en ik heb zo een extra mobieltje... met camera!

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sun Dec 05, 2010 1:59 am

@kitty: woow! en? doet het mobieltje het nog goed? beetje goede camera? een half jaar is wel lang voor het niet betalen van een zwemkaartje...
PostPosted: Sun Dec 05, 2010 5:39 am

Mogelijk is de mobiel gejat - maar door het opnieuw aanzetten moest hij gereset worden, dus alle gegevens zijn verloren gegaan. Er zat trouwens geen SIMkaart aan, dus het is bewust achtergelaten

Als je 2 foto's maakt en een geluidsopname maakt - iets van 200 KB in totaal, wordt het menu al minder mooi. Ik heb dan wel bluetooth en ook op deze laptop, maar ze willen geen verbinding maken.

Als je het dus zo bekijkt, heb ik niets aan het mobieltje - zeker niet als mijn moeder op vakantie gaat of ik zo het huis uit ga XD

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sun Dec 05, 2010 1:23 pm

@kitty: dat klinkt minder... D= dan liever geld... kan je je mobiel misschien aansluiten op je computer? met usb kabel ofzo?

OMM: moe, morgen leren, hoop op concentratie...
PostPosted: Sun Dec 05, 2010 10:08 pm

Hij is nog maar net weg en ik mis m'n vriend nu al ontzettend. Best erg van mezelf eigenlijk XD

Blegh, en ik maak me zorgen om een enorme opdracht die we bij wiskunde hebben gekregen. Zou op te lossen zijn met optimaliseren, maar 't lijkt op niks wat we ooit bij optimaliseren hebben gehad :/

Wilder Wein MCMXCII

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Mon Dec 06, 2010 4:08 am

OMM: slecht gregeld hier op school met het cito nederlands evil stare
PostPosted: Mon Dec 06, 2010 10:05 am

Zou het nu eindelijk gebeuren...?

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Dec 09, 2010 1:23 pm

kittyocean
Zou het nu eindelijk gebeuren...?

Het?

OMM: morgen laatste toets van de proefwerkweek... Aardrijkskunde. Leuke en interessante stof + mooie plaatjes + goed vertelt = niet zo vervelend om te leren. Ben benieuwd naar de cijfers. (van alle proefwerken natuurlijk)
En ik ben in slaap gevallen in mijn zitzak~ zo comfortabel. (van ABN-amro, gratis bij een studenten-rekening)
PostPosted: Fri Dec 10, 2010 1:12 pm

Heb vandaag een zware behoefte aan treurige muziek...

En vind het vreselijk dat ik me niet meer kan herinneren welke film ik altijd bij moet huilen, hoe erg ik me ook probeer groot te houden. Bizar; ik kan daar niet tegen XD Ik MOET weten welke film het is... maar ja, als ik niet eens weet of het een animatiefilm is...

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sat Dec 11, 2010 6:25 am

niet de kleine meermin?
Ik vind Sprited Away een hele mooie.

OMM: (wanneer) zal ik douchen of een bad nemen? of allebij?

*gaat weer water opzetten voor macha thee...*
PostPosted: Sun Dec 12, 2010 5:17 am

nee, niet de kleine zeemeermin XD daar heb ik nooit om moeten huilen.

Mm, mijn hersens schijnen weer eens offline te zijn...

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sun Dec 12, 2010 2:17 pm

OMM: mijn vader die heeeeeeeeeeeel erg luid snurkt.... stare Can't think of any thing else with this noise...

Edit: hij snurkt eigenlijk heel grappig, wat minder grappig is, ik moet zo gaan slapen...
volgens mij houd hij op...
nee, het begint weer...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 524 525 526 527 528 529 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games