|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 4:27 am
+ regnar + kanske ska få träffa Mushi idag ^^ + kanske se på film + ffXI
- bajsgaia!!! dumma nya layout *hytta med näven åt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 5:06 am
- Jobbigt väder, varken varmt eller kallt. .___. Trött, pallar inte att göra det jag vill. Får inte ut något av min kreativitet. Damn hair~ Det gör aldrig som jag vill. Pengar försvann när jag handlade. Jag har inga gulliga hårspännen. Ge mig?
-/+ Can someone tell me what to do?
+ Skaffat fotoalbum och en griffeltavla :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 6:52 am
+ Varit på staan med farsan. + Farsan bjöd på fika. ^_^ + Mår typ, bra. o__o; Yeah, mår jättebra. n___n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 11:23 am
++++++ fick stanna hemma istället för att åka till edsbyn! LYCKA! + Ensam hemma!
- Ensam hemma emo - Finns ingen mat gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 1:16 pm
+ Girl, Interrupted x 2
- Allt annat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 22, 2006 5:34 pm
+ Nya smilies wahmbulance + Tobias heart + Syrran och hennes pojkvän som tröstade mig när jag var ledsen. Tack~ + Mamma xD Dumma dig som köpt en kolonistuga, men den är fin. + Jag har fått en ny säng! + Jag har köpt en ny emo-tröja ;w; heart
-/+ Det är över nu, hoppas inte det händer igen.
- DEN NYA LAYOUTEN SUGER *****! ^^, - Jag är trött.. - Det är midsommarafton imorgon = allt är stääängt.. gonk - Tycker synd om Chibi som brytit benet.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 2:42 pm
+ Besök. whee Storebroder, storasyster, brorsdotter och Sandra. + Rulltårta med grädde och jordgubbar. <3 + Typ, fint väder. o__O + Johans korta animation. xd <3<3<3<3heart<3<3<3<3 Rolig. X3 + Pratat lite med Emilia. <3 ^__^ + Pratat lite med Mikael. surprised + Hyehe, godis. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 3:05 pm
Positiva faktorer
+ Hemma + Lingon
Negativa faktorer
- SITT NED OCH VAR STILL, FULA GUBBE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 6:30 am
+ Telefonsamtal och sms heart heart <3 + Valgarv <3 + Anthon, raka rör ftw :3 + Fira midsommar med endast pappa + Lite mat, massamassa onyttigheter + Ja ä inte bitter.. , Dodgeball och Sin City <33 xD + Klockan är 3, dags för fika! :'D Va? Inte nu igen.. x_x .. xp + w00t, Justin har något med sig från USA till mig :'3 + Radio ikväll ;D + Illern Göran xDD + Kalle och Hobbe <3
+/- Hur orkade jag? xD
- I fail. Kommer inte kunna sitta här så mycket pga inflamation i vänster armbåge .___.; - Dumma batteri som dog, eller hur? D: - Trött hela tiden - Glömmer bort saker :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 6:35 am
- Djävlar vad sämst allting blev... - Forgive me love, if I cry all afternoon...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 7:35 am
Ruska - Djävlar vad sämst allting blev... -Mamma som inte kan hålla sina löften -Sitter hemma och gör ingenting -Jobbig människa. Sailor Music! Hjälp mig från läskiga Emanuel! T__T -Bråka med mamma.. lugnet före stormen.. snart kommer lådsaspappa hem.. Stormen är dödlig..+/-Besatt av The Elder Scrolls IV Oblivion gonk heart +Musik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 12:50 pm
FrodoLouLou -Jobbig människa. Sailor Music! Hjälp mig från läskiga Emanuel! T__T vi måste hålla ihop mot de onda krafterna gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 12:54 pm
+ny musik msuik MUSIK!! XD
- internet, inget internet på länge länge T____T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 1:36 pm
Sailor Music FrodoLouLou -Jobbig människa. Sailor Music! Hjälp mig från läskiga Emanuel! T__T vi måste hålla ihop mot de onda krafterna gonk *hämta tejp* +Cola +Sjunga +Harkranken hämtade sina ben och flög iväg o_o, +Spela pokémon :3 <3 +Soul Calibur +Fick min heta pikachuväska idag xD <3 +Placera upp fin affisch på gullig Gothic Lolita flicka whee heart +Min bäbis heart w heart -Bror är hemma.. -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:02 am
+ Åker till Göteborg igen om två veckor, äntligen något att se fram mot. Sova över hos syster och umgås med henne <3
- Det mesta verkar gå åt helvete den här veckan Avskyr att behöva tjata på folk ._. Jaha?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|