|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:23 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Bra bra. Och jag har fortfarande ont i min fot sen jag halkade igår. stressed sweatdrop Stackare... Uhm, Sioxen, det finns ju redan flera FF Guilds. neutral ja jag vet men dom jag har sett handlar om antligen om ett FF eller så måste man fylla i nått info och spela RP där och så ska inte min vara
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:25 am
Njaja... Jag har snart 3k, kanske ska ge dig dom, Sioxen. Jag sparar ändå inte till nåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:26 am
Nightmare Asura Njaja... Jag har snart 3k, kanske ska ge dig dom, Sioxen. Jag sparar ändå inte till nåt. eek eek det vare jätte snält^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:30 am
Till att bomben sprängs. ninja Nej men tills en person kommer hit. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:30 am
Chibi Strawberry Till att bomben sprängs. ninja Nej men tills en person kommer hit. :\ Jag tänkte på en bomb först. gonk Åh, okej. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:32 am
Jag har inte klarat ut det än. sweatdrop Är inte tillräckligt stark för Kefka's Tower än...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:32 am
Nightmare Asura Jag tänkte på en bomb först. gonk Åh, okej. sweatdrop Muaha. Nej sådana saker gillar vi inte. :S xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:33 am
Chibi Strawberry Muaha. Nej sådana saker gillar vi inte. :S xp Verkligen inte. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:33 am
Nightmare Asura Jag har inte klarat ut det än. sweatdrop Är inte tillräckligt stark för Kefka's Tower än... Jag hadde barit komit till Zozo men sen försvan min sparning och då var jag tvungen att börja om crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:35 am
Sioxen Jag hadde barit komit till Zozo men sen försvan min sparning och då var jag tvungen att börja om crying crying Aj då. gonk Jag spelar på emulator, så jag kan spara när jag vill. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 14, 2004 4:36 am
Nightmare Asura Sioxen Jag hadde barit komit till Zozo men sen försvan min sparning och då var jag tvungen att börja om crying crying Aj då. gonk Jag spelar på emulator, så jag kan spara när jag vill. xp jaha okej^^ men har du hörts tallat's om The Black Mages?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|