|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2010 11:05 am
nu al mijn kerstpakket ontvangen O.o...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2010 12:13 pm
kittyocean nu al mijn kerstpakket ontvangen O.o... wow dat is vroeg OMM: moet een ppt maken van 5 dia's dat gaat nooit passen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2010 2:40 pm
loving~dolphins kittyocean nu al mijn kerstpakket ontvangen O.o... wow dat is vroeg OMM: moet een ppt maken van 5 dia's dat gaat nooit passen crying Ja, ik moest binnen 2 weken kiezen en dan krijg ik het in december XD Dan weet ik het niet eens meer! En maar 5 dia's? hoe wil je dan een redelijke presentatie maken?! XD 8 is toch wel het minimum
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 03, 2010 2:51 pm
kittyocean loving~dolphins kittyocean nu al mijn kerstpakket ontvangen O.o... wow dat is vroeg OMM: moet een ppt maken van 5 dia's dat gaat nooit passen crying Ja, ik moest binnen 2 weken kiezen en dan krijg ik het in december XD Dan weet ik het niet eens meer! En maar 5 dia's? hoe wil je dan een redelijke presentatie maken?! XD 8 is toch wel het minimum Niet sweatdrop na ja het is vooral proppen en heel simpel blijven anders had het niet gekunt en tja word het toch weer een verrassing XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 6:51 am
OMM: de pesentatie ging echt heel goed ben zo blij ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 11:35 am
Waarom doet de avatar editor het niet! *goooit er een kussen naar >.>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 2:48 pm
LeannaAnne Waarom doet de avatar editor het niet! *goooit er een kussen naar >.>; ik zie je avi ook niet of ligt dat aan mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 12:25 pm
Ben ik nu de enige die de octopus paul item heeft?! XD *niet on avi; check avi topic*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2010 12:22 pm
OMM mijn nagels zijn weer kort crying heel erg kort moet voor het lab
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 9:46 am
OMM: voel me miserable en alleen emo en dan morgen weer die ****** leerkracht met haar overhoring crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 10:14 am
br3akape OMM: voel me miserable en alleen emo en dan morgen weer die ****** leerkracht met haar overhoring crying aw waarom voel je je alleen? OMM: waarom kunnen sommige mensen gewoon niet normaal een oplossing maken zo moeilijk is dat niet stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 12:32 pm
OMM: Whoa na jaren heeft kitty dan IETS aan der avatar verandert surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 1:08 pm
br3akape OMM: voel me miserable en alleen emo en dan morgen weer die ****** leerkracht met haar overhoring crying gedeelde smart is halve smart *voelt zich ook crappy* En ja, Leanna, pas maar op voor vliegende varkens!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2010 6:55 am
OMM de eerste dakpan heb ik al horen vallen hoeveeel zullen er nog gaan rondvliegen eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|