|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 6:39 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 9:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 11:35 am
Dat is lang geleden =D Ik herken je Sonic Style in je avi art =D Erg leuk =D is voor het eerste dat ik een humanoid character van je zie wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 2:48 am
OMG! Ik heb hier al een tijdje niet meer gepost, ik leef nog hoor mensen! crying
Ik was de hele tijd druk bezig met questen voor een Whip Of Fire, does it suits me? 3nodding
Is er nog iets nieuws hier?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 2:58 am
•♥• Je zal de warmte van die zweep nodig hebben met die outfit. o.O *bibber* ((lijkt ook net of het sneeuwt)) whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 3:28 am
Ik ga nu iedereen hun dag verpesten
*Nicole en Hugo* Goeiemorgen, morgen ... goeiendag ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:09 am
hoooi iedereen ben nieuw in de guild heb vraagje zijn er nog meer opties die ik over hoofd heb gezien dan forum???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:22 am
evil dark vinny hoooi iedereen ben nieuw in de guild heb vraagje zijn er nog meer opties die ik over hoofd heb gezien dan forum??? •♥• Hoe bedoel je?
Hoi Gwennow •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:25 am
evil dark vinny hoooi iedereen ben nieuw in de guild heb vraagje zijn er nog meer opties die ik over hoofd heb gezien dan forum??? Hier op de Guild hebben we helaas enkel verschillende fora; maar wel verschillende activiteiten =D Nou ja.... discussies, dingen die je k**t tonen... Maar welkom op de Guild!! En leuke zweep Boude XD Die staat nog ergens op mijn Wishlist xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:40 am
Darlaa evil dark vinny hoooi iedereen ben nieuw in de guild heb vraagje zijn er nog meer opties die ik over hoofd heb gezien dan forum??? •♥• Hoe bedoel je?
Hoi Gwennow •♥• Hoi
alles goed?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:45 am
kittyocean evil dark vinny hoooi iedereen ben nieuw in de guild heb vraagje zijn er nog meer opties die ik over hoofd heb gezien dan forum??? Hier op de Guild hebben we helaas enkel verschillende fora; maar wel verschillende activiteiten =D Nou ja.... discussies, dingen die je k**t tonen... Maar welkom op de Guild!! En leuke zweep Boude XD Die staat nog ergens op mijn Wishlist xp •♥• Huizen zijn er dus nog niet, zouden wel eens moeten komen. xD onze mascotte Gaya heeft wel een huisje voor de guild.
@gwennow: jup ^_^ daar ook? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|