Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 519 520 521 522 523 524 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue Oct 12, 2010 3:23 am

Lucky Mysterious
Om dat winkelverhaal moest ik heel erg lachen xD.

OMM: filosofen zijn stom D:.

he!
filosofen kunnen irritant zijn en ergerlijk maar ze zijn niet stom! (ten minste, niet allemaal) wink
btw. ik hou van denken (/filosofie)

OMM: proefwerk net gehad (zit in proefwerkweek)...
hopelijk een beetje goed
morgen pianoles, nieuw bladmuziek twisted
PostPosted: Tue Oct 12, 2010 9:14 am

OMM: eindelijk kan ik mijn studenten ov-chipkaart gebruiken werd tijd en scriptie is eindelijk af 3nodding

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 12, 2010 1:09 pm

Waaah! Gestressed om niets XD Daar ben ik heel erg goed in!
PostPosted: Tue Oct 12, 2010 1:50 pm

@ Calahara: okay dan, edit: wetenschapsfilosofen zijn stom wink .

OMM: mannen zijn stom! Degenen met wie ik vandaag te maken heb gehad althans.

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Oct 12, 2010 11:00 pm

OMM: Ik voel me echt alsof ik geen leven heb right now!
Zo blij als ik volgend jaar een fulltime job heb redface (hier kom ik tegen die tijd vast nog wel op terug)
PostPosted: Wed Oct 13, 2010 12:05 pm

- gisteren deed Gaia het opeens niet meer crying
en
- waarom vragen mensen zoveel gold voor store items... soms wel 5k hoger dan de store prijs??!
en
- waarom kopen mensen die items zonder eerst te kijken??!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Oct 14, 2010 1:31 am

OMM: Spierpijn in mn bil o.o
Gister weer voor t eerst sinds 5 weken getrained met gewichten (wegens die rugblessure). Ging eigenlijk best goed, al voel ik het nu wel een klein beetje. Vrijdag weer biggrin Zo'n fijne combi; RPM + bodypump achter elkaar.

Oja, ik ben zo gierig dat ik het koud heb maar weiger de kachel aan te zetten. Dus ik zit hier met een dikke trui en 2 fleecedekentjes
PostPosted: Thu Oct 14, 2010 3:16 am

OMM: arrggg... nog 1 proefje waar ik GEEN zin in heb tussen mij en de herfst vakantie gonk

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Oct 14, 2010 11:31 am

OMM: AAAAH!!! Zoveel tijd besteed aan het ontwijken van het leren voor de proefwerkweek (deze week) nog 1 dag gelukkig.... wel 3 proefwerken crying . Heb al het cijfer gehoord van het 1e geschiedenis proefwerk.... een 6.3......... Niet aan gewend... Had het wat beter op het vmbo-tl, daar gaan er minder punten af als je een fout maakt... En het was makkelijker. En ik hoefde er minder voor te doen. (opletten tijdens de les was goed genoeg voor een ruime voldoende)
Mis mijn oude school, het was daar erg gezellig. Op deze school is het heel erg leer gericht, de gezelligheid moet je zelf voor zorgen. Ik verwacht niet dat het zo gezellig wordt als op mijn oude school. En op zich heb ik wel een paar vrienden gemaakt. Maar het zal gewoon niet zo voelen als op mijn oude school.
En ik heb hier geen motivatie voor. De afwijzing van die opleiding valt me toch nog steeds tegen. Het was niet eens een echte afwijzing, meer een van het soort, we raden het je af want je kan er toch niet echt mee doen wat je wilt. Wil stoppen. Ik probeer mezelf te motiveren door te bedenken wat ik na de havo kan doen. Zoals een jaartje ertussen uit. Naar Australië of naar Engeland bijvoorbeeld. Ben naar de studie beurs geweest om te kijken naar de mogelijkheden van havo. Op zich lijkt tuin- en landschapsarchitect(inrichting) me wel wat. Of het ABKM (Academie Beeldende Kunsten Maastricht). Misschien opleiding Communicatie in Leeuwarden. Ik kan nog steeds het beeld van een soort café met gebak en cake en dat soort dingen met koffie of thee moeilijk van me af slaan. Dus misschien kan ik kijken naar een opleiding waarbij ik een buurthuis kan openen om daar dat soort dingen te doen en een aantal activiteiten organiseren. Misschien wel mensen leren koken. (wel alleen gebak en dat soort dingen sweatdrop . dit idee is nog niet eerder in me opgekomen... ik bedenk dit net ... het is wel wat voor me... eek OMG)
Ik geef het nog wel een kans, gewoon zien wat de resultaten zijn van deze week. Daarna heb ik nog een week school en dan begint de herfstvakantie voor mij. Dan heb ik tijd om gebak te maken en om hier over na te denken. (en om dat bestek te poetsen dat m'n moeder voor mij heeft gekocht van de rommelmarkt blaugh whee )

Wat een lap met text....

PS. Ik heb een 8 op mijn lees-autobiografie en een 8 op een Engelse luistertoets, dat zijn cijfers waar ik aan gewend ben.
PostPosted: Thu Oct 14, 2010 1:02 pm

OMM: lezen of slapen? lezen of slapen?

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Oct 15, 2010 5:57 am

OMM: ik iriteer me aan de nieuwe msn die ik had geinstaleerd maar hij is zo anders en ik kan mijn naam niet eens meer veranderen iemand een idee, of een idee om van deze msn af te komen want dat was mij nog niet gelukt crying
PostPosted: Fri Oct 15, 2010 9:03 am

OMM: WEEKEND!!! BANZAI!!!!!! ^^ whee

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 15, 2010 12:29 pm

loving~dolphins
OMM: ik iriteer me aan de nieuwe msn die ik had geinstaleerd maar hij is zo anders en ik kan mijn naam niet eens meer veranderen iemand een idee, of een idee om van deze msn af te komen want dat was mij nog niet gelukt crying

Neem anders Trillian. Daar kun je ook mee MSN-en, maar ook vanuit daar gelijk Twitter, mail... het ziet er heel anders uit dan MSN, maar eigenlijk werkt het hetzelfde... en je k**t tegelijk ingelogd zijn op Trillian en MSN!

OMM: Like talking to a brick, brick wall..
PostPosted: Mon Oct 18, 2010 1:03 am

Mijn werk verkoopt nu ook desktop pc's en wow... daar zitten me toch mooie tussen!! *sigh*

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Oct 18, 2010 6:49 am

OMM: Achievements
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 519 520 521 522 523 524 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games