|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:12 am
Gw3nn0w x.Deathrose Gw3nn0w x.Deathrose Ik probeer leden voor mijn guild te krijgen... Gister gemaakt en this kansloos. stare Ik zat net ook Jigsaw te doen. Maar mijn hoofdpijn werd er erger van. xD Heb je POTC Guild VET biggrin  Yep. PotC guild. ^^;; twisted twisted  xD Is iemand anders die post dan alleen Bluebloo. n_n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:13 am
x.Deathrose Gw3nn0w x.Deathrose Gw3nn0w x.Deathrose Ik probeer leden voor mijn guild te krijgen... Gister gemaakt en this kansloos. stare Ik zat net ook Jigsaw te doen. Maar mijn hoofdpijn werd er erger van. xD Heb je POTC Guild VET biggrin  Yep. PotC guild. ^^;; twisted twisted  xD Is iemand anders die post dan alleen Bluebloo. n_n Jah precies.. maar miss moeten er ook meer topics komen.. dan komen mensen ook langer en meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:14 am
Gw3nn0w x.Deathrose Gw3nn0w x.Deathrose Gw3nn0w x.Deathrose Ik probeer leden voor mijn guild te krijgen... Gister gemaakt en this kansloos. stare Ik zat net ook Jigsaw te doen. Maar mijn hoofdpijn werd er erger van. xD Heb je POTC Guild VET biggrin  Yep. PotC guild. ^^;; twisted twisted  xD Is iemand anders die post dan alleen Bluebloo. n_n Jah precies.. maar miss moeten er ook meer topics komen.. dan komen mensen ook langer en meer Klopt. Maar ik hoef niet de enige te zijn die topics maakt, of wel? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:16 am
Neej dat is zeer cker zo xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:18 am
Gw3nn0w Neej dat is zeer cker zo xD
whee Maarrrr goed. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:19 am
SOrry maar ik ga der vandoor. want ik moet koken en straks naar Ralf (Kumadude) ook wel mijn vreind xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:23 am
Gw3nn0w SOrry maar ik ga der vandoor. want ik moet koken en straks naar Ralf (Kumadude) ook wel mijn vreind xD
Okee. xD Doeii! Plezier ermee enzo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 11:57 am
Een guild wordt niet in 1 dag populair smile Gewoon in veel topics posten (niet spammen en niet alleen hier XD) en mensen zien het vanzelf wel =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 12:12 pm
Er is zelfs een speciaal forum op gaia om mensen te recruiten >.> ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 1:29 pm
kittyocean Een guild wordt niet in 1 dag populair smile Gewoon in veel topics posten (niet spammen en niet alleen hier XD) en mensen zien het vanzelf wel =D Weet ik. 0=) Maar ik ben veel eisend. Mwhahaha. xD *kuch* Ik doe mijn best. =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 1:38 pm
•♥• Goedenavond mensen. •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 2:41 am
Hey iedereen, het is Puddle Jumper .. Die plasspringende idioot ... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 5:49 am
x.Deathrose kittyocean Een guild wordt niet in 1 dag populair smile Gewoon in veel topics posten (niet spammen en niet alleen hier XD) en mensen zien het vanzelf wel =D Weet ik. 0=) Maar ik ben veel eisend. Mwhahaha. xD *kuch* Ik doe mijn best. =PIk wens je heel veel succes =D Mensen.... IK BEN ER WEEEER!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|