|
|
|
|
Posted: Wed Oct 06, 2010 2:00 am
OMM: verslag maken... crying klasgenoten zeiden al dat het een hell is om te maken cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 1:35 am
http://www.nu.nl/algemeen/2350712/antonie-kamerling-overleden.html
In mijn jeugd (dat klinkt oud...) was hij THE guy waar elk meisje verliefd op was. Bizar....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 11:46 am
kittyocean http://www.nu.nl/algemeen/2350712/antonie-kamerling-overleden.html In mijn jeugd (dat klinkt oud...) was hij THE guy waar elk meisje verliefd op was. Bizar.... 't is wel jammer > - <''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 1:57 pm
Was in de sportschool en daar stond Koffietijd aan. Daar werd het op een gegeven moment verteld. Gemiddelde reactie: "OMG!" En op de uni ook iedereen in een shock surprised .
Inderdaad bizar wat zich in iemands hoofd af kan spelen. Zag 'm rond het WK nog op TV en had toen niet de indruk een depressief iemand te zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 12:35 pm
Je ziet het nooit, of je verwacht het nooit... tot het te laat is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 2:00 pm
OMM morgen de laatst dag van de funkey beans eindelijk weer van een spaar actie af sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 3:14 am
photoshop is langzaaaam XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 8:24 am
ik heb mijn nieuwe ov chip binnen gekregen kan ik mijn studenten reisproduct niet opladen dat ding geeft er staan geen bestellingen ophalen stressed kan ik hem nog niet gebruiken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 4:24 am
^ dat schiet op
OMM: wat is het stil in de guild XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 10:24 am
Pfff, OV-kaart, dat gezeik heb ik ook gehad. Ik kreeg vorig jaar de mijne pas in Oktober (en hij was in augustus aangevraagd ¬¬).
OMM: nagenieten van het concert van Robyn gisteravond biggrin .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 10:42 am
i know maar het iritante is ik had dat vorig jaar ook en dit jaar was ik hem kwijt geraakt ik hoop wel dat het verholpen kan worden scream
OMM: zo so you think you can dance kijken eens zien of ik mijn zus kan spotten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 12:39 am
Apart XD 1 winkel waar ik heen wil is om 11:00 open. De andere waar ik heen wil is om 12:00 open... en de derde om 13:00 XD En de loopafstand van de 1 naar de ander is steeds 7 minuten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 2:27 am
Om dat winkelverhaal moest ik heel erg lachen xD.
OMM: filosofen zijn stom D:.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2010 10:51 pm
OMM: Straks naar museum met school. Ik wil niet meer naar schooool... sad Deze week leren en volgende week proefwerk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2010 1:42 am
OMM:moet presentatie geven over 3 weken.,... OP MIJN VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|