|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:48 am
Uuuh... Heeeej heeej... *tycker att alla verkar, hurm, fullt normala*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:48 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:49 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:51 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying Har jag gjort flera ggr ju..? :'s Valkyria86: Hej hej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:52 am
Petsy quote] Valkyria86: Hej hej Hej hej... Söt du blev i din nya ava smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:53 am
Valkyria86 Hej hej... Söt du blev i din nya ava smile Tack razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:55 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying Har jag gjort flera ggr ju..? :'s Jo, men nu tittade du på mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:55 am
Petsy Valkyria86 Hej hej... Söt du blev i din nya ava smile Tack razz Bara sant ju... smile Mmmm.... Inte så många som har lite mörkare skin to.. Inte här i alla fall....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 7:56 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying Har jag gjort flera ggr ju..? :'s Jo, men nu tittade du på mig. Gjorde jag dom andra gångerna med ju -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 8:07 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying Har jag gjort flera ggr ju..? :'s Jo, men nu tittade du på mig. Gjorde jag dom andra gångerna med ju -__- Men du gjorde det nu! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 8:09 am
Valkyria86 Petsy Valkyria86 Hej hej... Söt du blev i din nya ava smile Tack razz Bara sant ju... smile Mmmm.... Inte så många som har lite mörkare skin to.. Inte här i alla fall.... Sant.. Jag är inte så förtjust i ljus hy neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 8:10 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying Har jag gjort flera ggr ju..? :'s Jo, men nu tittade du på mig. Gjorde jag dom andra gångerna med ju -__- Men du gjorde det nu! gonk +_O ... Och?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 8:11 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying Har jag gjort flera ggr ju..? :'s Jo, men nu tittade du på mig. Gjorde jag dom andra gångerna med ju -__- Men du gjorde det nu! gonk +_O ... Och? Vet faktiskt inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 8:12 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *kryper in och gömmer sig* *Ser dig* Aah!! Don't look at me! *gömmer sitt ansikte bakom sin arm* *Titta titta* xp *faller ner på marken* crying o_O Vadå då? Du... du... tittade på mig! crying Har jag gjort flera ggr ju..? :'s Jo, men nu tittade du på mig. Gjorde jag dom andra gångerna med ju -__- Men du gjorde det nu! gonk +_O ... Och? Vet faktiskt inte. :'s .. Görs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|