Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Liffy Glitter

PostPosted: Sat May 26, 2007 5:53 am

Dramirez
[japaninpälätysvihaajakuva]

Olen samaa mieltä, mutta ei taida kuulua tänne wink
Pistä vaikka chatterboxin puolelle.

Saisinko mielipiteitä Fate/stay nightista? Lovely Complexista? Jostain mikä on hienosti/eroavasti piirretty ja ei-niin-perinteisellä juonella varustettu?
...ja onko nyt vuoden sisällä ilmestynyt mitään poikarakkaussarjaa, voisin alkaa niitäkin taas tutkimaan.
PostPosted: Sat May 26, 2007 7:23 am

Mai HiME! Se eroaa jollain tapaa piirroksillaan, ja juonen takiakin se on ehdottomasti näkemisen arvoinen. Ja vain 26 jaksoa! Ei liikaa ollenkaan! :'D Enkä tyrkytä yhtään! =D Ensimmäiset jaksot saavat sen vaikuttamaan tyypilliseltä taikatyttösarjalta, joiden ystävä en missään nimessä ole. Jakso 8 näyttää jo vähän mitä tulee oleman, ja jos ei kahdennettatoista jaksoa päättäessä tykkää YHTÄÄN, voi lopettaa. Jaksot 17-25 ovat kuitenkin tunnelmaltaan mahtavan painostavia ja niin jännittäviä että pureskelin etusormeani. Taistelukohtaukset ovat ehdottomasti mainitsemisen arvoisia. Juoni on mukavan yksityiskohtainen. Suurimman osan pikkuasioista huomaa vasta toisella katselukerralla, ja osa epäloogisista asioistakin ratkeaa samalla tavoin.

Fate/Stay Night on ihan katsottavaa tavaraa, minulla vaan menee siihen ärsyttävän nössöön päähenkilöön hermot. Piirustukset ovat ihan nättejä, mutta eivät maailmaa muuttavia. Idea on hyvä, joskin juoni etenee aika hitaasti. Suurimmaksi osaksi hyviä henkilöhahmoja, vaikka kuten sanottu, ylihyvis-Shiroon välillä menee hermot, "Tiger" on olevinaan hauska vaan ei ole sitten ollenkaan ja Sakura ärsyttää nössömäisyydellään ja lässytyksellään vielä enemmän kuin Shiro. Vaan kolme heikkoa persoonaahan eivät välttämättä pilaa koko sarjaa, etenkin kun Tiger ja Sakura jäävät jossain kohtaa pois lähes kokonaan. Tunnelma on kuitenkin koko ajan aika yksityiskohtaisen hallittu ja helposti eläydyttävä. Musiikit ovat todella hyvät. Ja juonessahan on jotain samaa kuin Mai HiMEssä, mutta ei siitä enempää. x'D

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 8:19 am

Hellsing! Se pitää minua otteessaan jo kohta kolmatta vuotta! Mitä minä teen, palvontani alkaa täyttää uskonnon mittasuhteet!

Jos joku tietää torrentin Witch Hunter Robiniin niin yksätkää minua linkillä! Jäin siihen auttamatta kiinni ja muutama jakso keskeltä +loppujaksot on katsomatta.
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 2:03 pm

Listataampa sarjat jotka olen nähnyt kokonaan:
- Card Captor Sakura
- Fruits Basket
- Kamikaze Kaitou Jeanne
- Wolf's Rain
- Full Metal Alchemist
öö.. en muista muita sweatdrop

kesken on Naruto, Death Note ja Hellsing. Naruto ei varmaan lopu ikinä ja Death Notesta on jäljellä enää pari vikaa jaksoa. Kunhan vain niihin saa kunnon subit, kun Kuro-Hana ei niitä enää subbaa, kaiketi surprised

Yralda

thoughtless`

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 8:59 am

Yralda
Death Notesta on jäljellä enää pari vikaa jaksoa. Kunhan vain niihin saa kunnon subit, kun Kuro-Hana ei niitä enää subbaa, kaiketi surprised

C&D ainakin subbasi jakson 36, samoin Ruberia, mutta älä katso Ruberian versiota jos mahdollista. laatu ei ollut hyvä...

kellään kokemusta The Melancholy of Haruhi Suzumiyasta? harkitsen katsomista mutta se on taas niitä jos ja jos sarjoja.
ja Eathlinnin mainitsemaa Close the Last Doorin kakkososaa odotan myös. D:
ja Liftrasir, Saint Beast - Kouin Jojishi Tenshitan on jonkin sortin poikarakkautta tai ainakin shonen-aita on lupailtu löytyvän. kokemusta ei tosin itsellä ole sarjasta...
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 4:53 am

Ainoka
Hellsing! Se pitää minua otteessaan jo kohta kolmatta vuotta! Mitä minä teen, palvontani alkaa täyttää uskonnon mittasuhteet!

Minulla sama juttu Mai HiMEn kanssa. Aina löydän henkilöistä uusia puolia, haravoin AMV:itä ja hyviä kuvia, innostun uudestaan niiden aseista ja fanitan tappeluita vähän liikaakin. Ja mitä teen? Jatkan fanitusta. XD

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 8:37 am

Amitie
Ainoka

Minulla sama juttu Mai HiMEn kanssa. Aina löydän henkilöistä uusia puolia, haravoin AMV:itä ja hyviä kuvia, innostun uudestaan niiden aseista ja fanitan tappeluita vähän liikaakin. Ja mitä teen? Jatkan fanitusta. XD

Se on hirveää, oi niin ihanan hirveää! Ja tänä vuonna Hellsing sai fanituskerhooni kaverikseen Gankutsuoon, joka syö sekin sieluani. Silmäni vettyivät kun edellisen tiedostot oli kadonneet koneelta ja harkitsin hyppääväni Kokemäenjokeen.
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 10:18 pm

thoughtless`
mutta älä katso Ruberian versiota jos mahdollista. laatu ei ollut hyvä...

Animea katsotaan vaikka väkisin! O_o

Oli laatu sitten miten huonoa tahansa ;P

Deltae

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 10:38 pm

Ainoka
Amitie
Ainoka

Se on hirveää, oi niin ihanan hirveää! Ja tänä vuonna Hellsing sai fanituskerhooni kaverikseen Gankutsuoon, joka syö sekin sieluani. Silmäni vettyivät kun edellisen tiedostot oli kadonneet koneelta ja harkitsin hyppääväni Kokemäenjokeen.
Samantapainen tragedia täälläkin. Sisko kysyy että poistettaisko Mai HiMEn jaksot koneelta että mahtuis muutakin. EEEEEEEEIIIIIIII!! Ei ikinä! Ei käy! Sen kun teet niin revin suoles irti!
...ja täällä ne jaksot yhä majailee... Oi autuutta... *pitkä, matala, mahtipontinen pahisnauru*
PostPosted: Sat Jul 28, 2007 11:33 pm

Lucky Star on tosi viehättävä anime:siinä ei paljon tapahdu,mutta dialogit on hauskoja.Ja animen lopussa olevan Lucky Channel on ehdottomasti paras!! blaugh

Toinen sarja johon koukutuin ihan heti on Tengen Toppa Gurrenn-Lagann.Siinä on kivasti piirretyt hahmot, järjetöntä huumoria ja mechoja.Suosittelen. heart

Carmen LaVihta

Killedvictim3

PostPosted: Mon Jul 30, 2007 1:06 am

Carmen LaVihta
Lucky Star on tosi viehättävä anime:siinä ei paljon tapahdu,mutta dialogit on hauskoja.Ja animen lopussa olevan Lucky Channel on ehdottomasti paras!! blaugh

Ja aivan paras OP! *Alkaa tanssimaan sen tanssia* xDDD Aiman san senchi, soro puritte kotonai! Chu~! x333 Motteke! Sailor Fuku siis.

Minä ja [siskoni] Amitia olemme saanut käsiini ihan oikean animesarja-DVDn. O_O Amitia maksoi. x3 Siis olisimmehan me koko ajan voinut saada, mutta kun animenkin katsominen sujuu niin helposti netissä ja rahakaan ei aina riitä, niin ensimmäinen päätyi käsiimme vasta nyt. Sarja on RahXephon, outo ja välillä jopa psykedeellinen mecha-animesarja, jossa on loistavat musiikit kaunista lopputunnaria ja omituisia taustamusiikkeja myöten, ihanat ääninäyttelijät [erityisesti OPn tehnyt Maaya Sakamoto] sekä juoni, joka todella vaatii keskittymistä jos ei halua tippua kärryiltä. Nuo kaikki jutut saavat minut pitämään sarjasta yhä enemmän ja on ehdottomasti hankittava lisääkin. <3 RahXephonissa on paljon vaikutteita legendaarisesta Neon Genesis Evangelionista, välillä jopa melkeinpä suoran kopioimioimisen merkeissä. Mutta sehän ei ainakaan minua haittaa, koska pidin kovasti NGE:stä. x3
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 1:15 am

Mitä teihmiset tiedätte Melancholy of Haruhi Suzumiyasta? Animelehdessä oli juttu, netissä, Lucky Starissa, kansanjoukoissa on ollut näkyvillä...
Nyt tutkin Youtuben, mistä löytyy sarjan tunnarit ja muita videoita... Sarjan omat nettisivut (haruhi.tv) ovat japaniksi, että sieltä en saa mitään irti.
Kuinka hyvin gaialaiset tuntevat tämän ilmiön?

Zeggo

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Jul 30, 2007 2:40 am

Haruhi Suzumiyaa cosplayataan Lucky Star-animessa. blaugh Itse Melancholy of Haruhi Suzumiyaa olen kattonut nyt kuutisen jaksoa,ja ihan katsottava sarja on kyseessä.Jaksot on sit ihan kummassa järjestyksessä,eli kantsii jostain etsiä lista oikeasta esitysjärjestestyksestä(esim episod 5. jälkeen tulee muistaakseni 10).
PostPosted: Mon Jul 30, 2007 7:48 am

Itselle Haruhi ei oikein iskenyt. Yhtenä syynä juuri tuo jaksojen epäjärjestys, katsoin koko sarjan mutta siitä jäi vähän omituinen olo. Mutta Kyon-kunin ääninäyttelijä kannusti katsomaan.
Ja syy miksi katsoin sarjan oli nyoro~n, koska sarjan Churuya hahmolla on jonkin sortin sarjakuva jossa toistelee sitä. Ja jossain toisen sarjan doujishissa törmäsin siihen ja luulin että selviäisi animesta. talk2hand
tuosta ei nyt ollut mitään hyötyä...

thoughtless`

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games