|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 9:56 am
kiek number_17 gaia doet maf...alle topics zijn dicht...komt zeker door de nieuwe regels ofniet? welke nieuwe regels? chatterbox word aangepast er zijn veel neiuwe regels 3nodding de eerste topic daar...kijk maar wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:08 am
Een vriend van me is zo'n ontzettende eikel op dit moment! De hele tijd gemene opmerkingen, ik word gewoon GEK van hem. Dit is overigens mijn ex die er zo moeilijk over deed dat ik iets met zijn vriend kreeg. Ok, ik snap dat hij het er moeilijk mee heeft, maar MOET je dan zo'n vreselijke rotzak zijn? Ik ben nog maar een HEEL klein stukje verwijderd van hem te zeggen dat ik hem niet meer hoef te zien totdat hij weer normaal kan doen.
GEK word je ervan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:40 am
Ik denk dat ik 100% snap waar dit over gaat O.o en als dat klopt dat SODEJU zeg! O.o Poor you! Heerlijk zeg, tussen 2 vuren in zitten *sighs and hugs*
On my mind: klere zon XD ga van mijn beeldscherm af en ook: WAAROM WERKT MSN NIET VOOR UUM crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:07 pm
Hoe maak je iemand voorzichtig duidelijk dat diegene meer moet nadenken voor die dingen post? En dat diegene niet moet denken dat die hier alles mag doen wat hij of zij wilt? Naar mijn mening is die persoon onbewust bezig spelletjes te verzieken omdat hij of zij niet NADENKT.
Nou ja, NAdenken doet ie waarschijnlijk wel. Hij of zij moet juist VOORdenken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:09 pm
Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2
*zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:12 pm
ButtonFly Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2 *zucht* *zucht* sterkte sad hoe was NGE 2?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:16 pm
kiek ButtonFly Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2 *zucht* *zucht* sterkte sad hoe was NGE 2? Coolies heart , 't word steeds gaver biggrin !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:17 pm
ButtonFly kiek ButtonFly Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2 *zucht* *zucht* sterkte sad hoe was NGE 2? Coolies heart , 't word steeds gaver biggrin ! Ik ben al bezig met deel 3 ^_^ over een jaar is die wel klaar stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:18 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2 *zucht* *zucht* sterkte sad hoe was NGE 2? Coolies heart , 't word steeds gaver biggrin ! Ik ben al bezig met deel 3 ^_^ over een jaar is die wel klaar stare Lol xd , ik heb de tijd 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:20 pm
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2 *zucht* *zucht* sterkte sad hoe was NGE 2? Coolies heart , 't word steeds gaver biggrin ! Ik ben al bezig met deel 3 ^_^ over een jaar is die wel klaar stare Lol xd , ik heb de tijd 3nodding gelukkig maar!! Ik heb trouwens ook magic knight rayearth... Ooit wel eens van gehoort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:24 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2 *zucht* *zucht* sterkte sad hoe was NGE 2? Coolies heart , 't word steeds gaver biggrin ! Ik ben al bezig met deel 3 ^_^ over een jaar is die wel klaar stare Lol xd , ik heb de tijd 3nodding gelukkig maar!! Ik heb trouwens ook magic knight rayearth... Ooit wel eens van gehoort? Jah, maar daarvan weet ik ook niet waar het over gaat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:28 pm
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Had een vorige week een toets over Nederlands, die 3 keer meetelde en hij ging supergoed. Bij m'n vriendin ging het wat minder. Hingen vandaag wat cijfers, ik kijken, en ja hoor: een 5,2! En die van m'n vriendin? Natuurlijk: 7,2 *zucht* *zucht* sterkte sad hoe was NGE 2? Coolies heart , 't word steeds gaver biggrin ! Ik ben al bezig met deel 3 ^_^ over een jaar is die wel klaar stare Lol xd , ik heb de tijd 3nodding gelukkig maar!! Ik heb trouwens ook magic knight rayearth... Ooit wel eens van gehoort? Jah, maar daarvan weet ik ook niet waar het over gaat XD ohwkeej.... ik zal de eerste aflv. er een keer opzetten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:29 pm
kiek ohwkeej.... ik zal de eerste aflv. er een keer opzetten. I lapf joe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:37 pm
oh jongens toch... wees verstandig:
FREE YOUR MIND!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 12:43 pm
Lil^_^Kitty oh jongens toch... wees verstandig: FREE YOUR MIND!Nee! Nee! Ik wil niet dat m'n hersenen weglopen! Ik heb ze nog nodig voor de toetsweek! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|