Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Mon Mar 16, 2009 7:46 am

Itse odottelen, kunnes Uncharted 2: Among Thieves julkaistaan. Tuli vähän aikaa sitten katsottua kaksi virallista traileria YouTubessa. Samoin kans jatko-osaa Assassin's Creedille.
PostPosted: Tue Mar 24, 2009 3:24 pm

Olen taas ihan koukussa FreeCiviin.

Voyagerious

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 1:08 pm

Ostin lähinnä heräteostoksena Resident Evil 5. En nimittäin edes tiennyt että se on jo julkaistu.

Noh, se on kuitenki aika alsdfjaksdf. Tykkään yhtäaikaa kun vihaan. Mutta hiton kiva se silti on. surprised
PostPosted: Sun Apr 05, 2009 4:08 am

Hankin alesta Sims 2 - Kaupunkikämpän. Ei ollut välttämättä mikään hyvä ajatus, mutta on sitä vaan niin hauska välillä pelata.

Voyagerious

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 10:45 am

Pokémon Platinum jeejee biggrin Nyt jos löytäisi vaan jonkun toisenkin DS'n omistajan että pääsisi vaihtelemaan...

Ja nyt kun Sims 3 on tullut pitääkin alkaa tutkimaan jos Sims 2'sta löytäisi vielä paljon halvemmalla/pakettina/jne. ... ... ...
PostPosted: Sat Jun 13, 2009 8:56 am

Mul on ainoastaan pokemon diamond... sims2 se alku ja yöelämää,kauppa auki ja lemmikkielämää... mut usein pelaan yhtä pelia IGG surprised osta... semmonen kuin zu online... ne on sit hiton hyvii mut alkaa pikkuhiljaa tulla hiiret pomppimaan silmille kun yrittää liikuttaa hiirtä niin se alkaa menn kulmiin... burning_eyes mut se sims 2 yöelämää on sit aika "wee" hyvä... wink kun siin saa oman auton ja hyräillä sillä minne huvittaa 4laugh User Image

kuva zu onlinesta... tää on vaan GM:astereiden tekemä luultavasti... sweatdrop

Moth of Ucker

Newbie Humorist

9,425 Points
  • Grunny Rainbow 100
  • 50 Wins 150
  • PvP 200

wic

Brutal Witch

PostPosted: Fri Jul 17, 2009 11:53 am

Pääsin viimein Enzain (Falsely Accused) läpi. Sitä ennen minut ammuttiin kahdesti ja ensimmäisellä kerralla tulin hulluksi. Vielä on tosin salaisuuksia selvittämättä...pelattavaa olisi vieläkin.... ahdistava tunnelma ja kiva peli.
PostPosted: Sat Jul 18, 2009 2:48 am

Oon ihan rakastunut Odin Sphereen. Pelattavuus itsessään ei ehkä oo ihmeellisin mahdollinen (lähinnä juostaan tasolta toiselle ja hakataan neliötä ja äksää), mut agfhd se juoni! Varmaan yks parhaita mitä oon ikinä pelannut. Ja grafiikat on ja musiikki on törkeän nättiä, mikä on kiva plussa siinä sivussa. ♥

Perunaprofeetta

Moth of Ucker

Newbie Humorist

9,425 Points
  • Grunny Rainbow 100
  • 50 Wins 150
  • PvP 200
PostPosted: Sun Aug 02, 2009 11:35 am

huoh... mie suosittelen sitä zu onlinea... hitto kun mun gone oli tonneittain viruksia ja trojaaneja sun muita hitto mä niin haluun pelata sitä zu onlinea taas... (mul on meikit silmäl joten pahalle maistuu ripsiväri... eww) paska.... mä niin heart zu onlinea...*cry* crying User Image crying

miks trojaanit ja muut ovat niin julmia... T.T sori... oon varmaan vääräl topicil TT.TT
PostPosted: Sun Aug 02, 2009 2:43 pm

Kokeilin tässä pari päivää sitten Sims 3:sta, mutta se on hirveän raskas ja nykii kannettavalla vähän liikaa. Muuten vaikutti ihan mielenkiintoiselta.

Voyagerious

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Sep 06, 2009 2:18 pm

Innostuin taas tässä eräs päivä Final Fantasy 9:stä.

Ajattelin jos tällä kertaa sen jopa vaikka pelaisi ihan läpi asti. 3nodding
PostPosted: Wed Oct 21, 2009 6:09 am

Kingdom Hearts 358/2 days.

Mitään muuta ei tarvitse sanoa. Aivan ihana. O3O

Hitchichu

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Nov 25, 2009 4:19 am

Dragon Age: Origins... Vieläkin odottelen sitä että saan sen postissa. stare

Huomenissa olettaisin että se tulee. Meinaan vaan kun jos se on sen eilen laittanu postiin, siinä ei pitäis kauheen kauaa mennä. Se on kuitenkin jo maksettu ja nordean tililtä nordean tilille, joten maksu näkyy siellä päässä jo samana päivänä. Jos taas ei niin sitten en tiedä.

Noh, malttia...
PostPosted: Thu Dec 10, 2009 10:20 pm

Dragon Age: Origins pitäisi minunkin hommata. Fallout 3 goty myös.

Sen sijaan hommasin Kingdom Hearts 358/2 Daysin. Olen vähän pettynyt, mutta koukussa siitä huolimatta rolleyes

No, rikastumista ja uusia pelejä odotellessa pysyttelen vanhoissa suosikeissa: Final Fantasy VIII ja IX, Star Ocean 1-3 ja Crash Bandicootit kesken.

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Dec 11, 2009 12:21 am

Dragon Age pelattu läpi nyt... hmm... MONEEN otteeseen.

Vieläkin sitä vois jaksaa muuten, mutta ei jostain syystä jaksa pelata samoja questeja läpi (ja niitä ei muuten ole kovin paljoa loppupeleissä) kun muistaa liian hyvin mitä niissä piti tehdä. Mutta jos jotenkin peliä tulisi yrittää arvioida, voisin asettaa sen samalle viivalle Biowaren toisen mestariteoksen kanssa; Mass Effect. Samat ongelmat kyllä riivaavat molempia: peli on enemmän tai vähemmän turhan lineaarinen, tarina on niin massiivinen että se vaatii muutaman pelikerran, ennenkuin tarkalleen tiedät mitä siinä edes tapahtuu ja questit. Ei pidä toki ymmärtää väärin, questit ovat nannaa. Mutta ainoa mikä niiden tarkoitusperän hajottaa, on niiden ääretön samankaltaisuus. Ja tietenkin myös se, että vaikka kuinka yrität, peli loppuu vain kahdella tapaa (tai no... näin ainakin käsitin asian, koska en ole vielä jaksanut toista loppua edes katsoa vaan tehnyt lähinnä samalla tavalla koko ajan.)

Mutta kuten nimi jo kertoo, Dragon Age: Origins omaa yhden hienouden, jota en ole itse vielä peleissä nähnyt. OIKEASTI hienoja taustatarinoita. Varsinkin se, miten alun rodun, luokan ja sukupuolen valinnat vaikuttavat koko peliin juuri niinkuin pitääkin. Pieniä yksityiskohtia, mutta silti ne tuovat peliin huomattavan suuren lisäyksen.

Kaikenkaikkiaan peli on suositeltava jokaiselle, joka sattuu omistamaan joko Xbox360, PS3 tai HYVIN tehokkaan koneen, jolla peliä voi pelata täysillä tehoilla (en suosittele keskitason tehoja... sellainen ei ole pelin arvoista.)

Ai niin ja tietenkin yksi pelin suurimmista henkilökohtaisista hienouksista on Claudia Blackin mahtava ääninäyttely. heart
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces