|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:23 pm
kittyocean *valt knock out op de vloer* >> << *loopt naar je toe, pakt je portemonnee en rent weg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:28 pm
Shin Asuka kittyocean *valt knock out op de vloer* >> << *loopt naar je toe, pakt je portemonnee en rent weg* *is knock out dus kan niets doen, maar zou het niet erg vinden want er zit en zat toch niets in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 12:33 pm
kittyocean Shin Asuka kittyocean *valt knock out op de vloer* >> << *loopt naar je toe, pakt je portemonnee en rent weg* *is knock out dus kan niets doen, maar zou het niet erg vinden want er zit en zat toch niets in* *gooit portemonnee weg en loopt weg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 1:10 pm
Shin Asuka kittyocean Shin Asuka kittyocean *valt knock out op de vloer* >> << *loopt naar je toe, pakt je portemonnee en rent weg* *is knock out dus kan niets doen, maar zou het niet erg vinden want er zit en zat toch niets in* *gooit portemonnee weg en loopt weg* als kiek het hoekje omgaat knalt ze tegen Shin Asuka op
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 7:30 am
*ziet een knock out geslagen kitty en een tegenelkaat opgelopen hoopje darlaa en shin asuka* proest *schiet in de lach* blaugh lang leve de macht van de chocolade xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 7:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 7:58 am
heej, wat toevallig ik ook 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 7:58 am
Darlaa heej, wat toevallig ik ook 4laugh Destiny domokun , het lot wilde dat we ontmoetten xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:43 pm
ButtonFly Darlaa heej, wat toevallig ik ook 4laugh Destiny domokun , het lot wilde dat we ontmoetten xp Had het lot dan ook bepaald dat ik hier ging posten of ik zelf?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:45 pm
Jenske ButtonFly Darlaa heej, wat toevallig ik ook 4laugh Destiny domokun , het lot wilde dat we ontmoetten xp Had het lot dan ook bepaald dat ik hier ging posten of ik zelf? het lot zal beslissen of je daar achter komt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Darlaa Jenske ButtonFly Darlaa heej, wat toevallig ik ook 4laugh Destiny domokun , het lot wilde dat we ontmoetten xp Had het lot dan ook bepaald dat ik hier ging posten of ik zelf? het lot zal beslissen of je daar achter komt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 6:27 am
Hallo, vandaag!
*zwaait naar iedereen die dit leest*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 6:37 am
Darlaa Hallo, vandaag! *zwaait naar iedereen die dit leest* *Terug zwaait* Halloooo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 6:59 am
Darlaa Hallo, vandaag! *zwaait naar iedereen die dit leest* *Hele grote hug* Waarom? Ik voel me vandaag echt helemaal happy! Behalve als ik niemand vind om te tennissen zaterdag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|