|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 11:53 am
Ik heb sinds aflevering 1 van Kobato een feeling welke richting het op gaat. Het feit dat in aflevering 3 Kohaku van Wish voorkomt, versterkt dat gevoel alleen maar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 11:05 pm
OMM: Ik ga in november 3 dagen en 2 nachten 'proefzitten' in een gevangenis rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2010 1:23 pm
^ dat zou ik dus nooit willen doen - ook voor geen geld (alhoewel... een miljoentje...)
Maar goed, omm: ik wil dit jaar op mijzelf gaan wonen maar tegelijkertijd vind ik het wel vreselijk eng. Ander punt: als ik dit huis toegewezen krijg (yeah, right. As if! Gaat steeds naar urgentieverklaring-mensen) dan woon ik vreselijk dichtbij Moonplanet (van deze Guild, al heeft ze het te druk enzo...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2010 1:24 pm
OMM waarom moet ik nou vandaag precies mijn ov chipkaart kwijt raken vaarwel vrijreizen voor 3 weken ik hoop zo dat ik overmorgen een mailtje krijg dat hij is gevonden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 12:39 am
@kit, ja maar het is wel een goede ervaring met oog op mn beroep later wink T zal vast een beetje zuur zijn.. 3 dagen afgesloten van de wereld en het leven.
En op jezelf wonen is leuk! Laat even weten als je het krijgt ^^
OMM: ZO geen zin om te leren, en dan moet ik nog zo veel ook...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 10:18 am
Heb morgen een bedrijfsfeestje... en ben nerveus XD why??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 7:07 am
OMM: ga veel geld kwijt zijn deze maand en ik krijg het niet eens terug stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 1:16 pm
ooooh, braaaain....
zuurstoftekort op mijn werk, nagellak lucht op mijn kamer... het gaat fantastisch met me XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2010 10:12 am
Waarom sommige zo onaardig? Wat is er moeilijk aan om aardig te doen ookal ken je elkaar niet...sommige mensen doen ook expres hun best om bitchy te zijn pff.. bv. die meisjes die langslopen en zo arrogant mogelijk kijken om geen reden haha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2010 12:10 pm
OMG OMG OMG ik heb vandaag alleen gereden ^^ het was zo gaaf om alleen te rijden echt eens iets anders dan met een rij-instucteur en ik heb de auto niet zo vaak af laten slaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2010 2:56 am
Eindelijk... eindelijk begin ik vandaag met mijn derde boek te editen... hoop ik.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2010 5:29 am
Blub~ omgekeerde van verveeld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 1:22 am
Het huis waar ik op gereageerd heb is teruggetrokken sad 25+ huizen op gereageerd, 23 naar mensen met urgentieverklaringen en 2 naar volgnummer 1. Op dit moment sta ik op positie 3, maar volgens mij zit ik daar nog wel een jaartje... het enige wat nu vrij is, is de wijk waar je niet de deur uit kan zonder een helm en oorbeschermers, want alles voorbij de deur is vuilnisbelt en je leert daar veel nieuwe scheldwoorden sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 8:48 am
OMM oke wow mijn haar is nog best wel lang, ist wel leuk als je dan complimenten krijgt zoals "jou haar wil ik ook wel" 4laugh wel raar vroeger werd ik alleen maar gepest met mijn rode haren toch wel lol en autorijden is gaaf whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2010 6:26 am
OMM: Morgen komt iemand van de woningbouw naar onze douche kijken biggrin Hij ventileert ontzettend slecht, eigenlijk ventileert hij niet. 12 uur nadat we gedoucht hebben is alles nog zeiknat, daardoor erg veel last van schimmel. Ben benieuwd wat hij zegt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|