|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:08 am
FrodoLouLou eek Vad var det där?...*börjar nosa längs golvet* ninja *Får Panik inne i Glassboxen*. Hoppas hon inte hittar mig! mmmm... Twister! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:09 am
Silence_P FrodoLouLou eek Vad var det där?...*börjar nosa längs golvet* ninja *Får Panik inne i Glassboxen*. Hoppas hon inte hittar mig! mmmm... Twister! whee hmm nehepp?...*lägger sig på glassboxen och tittar upp i taket* Vart kan människan ha tagit vägen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:10 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek Vad var det där?...*börjar nosa längs golvet* ninja *Får Panik inne i Glassboxen*. Hoppas hon inte hittar mig! mmmm... Twister! whee hmm nehepp?...*lägger sig på glassboxen och tittar upp i taket* Vart kan människan ha tagit vägen? eek *Sticker ut en Twister genom ett hål i glassboxen* Varsegod! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:10 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek Vad var det där?...*börjar nosa längs golvet* ninja *Får Panik inne i Glassboxen*. Hoppas hon inte hittar mig! mmmm... Twister! whee hmm nehepp?...*lägger sig på glassboxen och tittar upp i taket* Vart kan människan ha tagit vägen? eek *Sticker ut en Twister genom ett hål i glassboxen* Varsegod! whee Oh tackar whee *börjar slicka på glassen* Vart e han nånstans? >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:11 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek Vad var det där?...*börjar nosa längs golvet* ninja *Får Panik inne i Glassboxen*. Hoppas hon inte hittar mig! mmmm... Twister! whee hmm nehepp?...*lägger sig på glassboxen och tittar upp i taket* Vart kan människan ha tagit vägen? eek *Sticker ut en Twister genom ett hål i glassboxen* Varsegod! whee Oh tackar whee *börjar slicka på glassen* Vart e han nånstans? >_< *Ligger o fnissar i Glassboxen* hihihi! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:12 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou eek Vad var det där?...*börjar nosa längs golvet* ninja *Får Panik inne i Glassboxen*. Hoppas hon inte hittar mig! mmmm... Twister! whee hmm nehepp?...*lägger sig på glassboxen och tittar upp i taket* Vart kan människan ha tagit vägen? eek *Sticker ut en Twister genom ett hål i glassboxen* Varsegod! whee Oh tackar whee *börjar slicka på glassen* Vart e han nånstans? >_< *Ligger o fnissar i Glassboxen* hihihi! xd *flyger upp i taket* Vad var det där?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:13 am
FrodoLouLou *flyger upp i taket* Vad var det där?! gonk *Tittar fram ur Glassboxen* Hejj! whee Snickers??? *räcker fram en igloo cola* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:14 am
Silence_P FrodoLouLou *flyger upp i taket* Vad var det där?! gonk *Tittar fram ur Glassboxen* Hejj! whee Snickers??? *räcker fram en igloo cola* whee *gömmer sig bakom frysboxen* Snömannen! sad *rädd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:15 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *flyger upp i taket* Vad var det där?! gonk *Tittar fram ur Glassboxen* Hejj! whee Snickers??? *räcker fram en igloo cola* whee *gömmer sig bakom frysboxen* Snömannen! sad *rädd* *tar bort all is o snö från ansiktet* Näähh! De e bara jag! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:15 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *flyger upp i taket* Vad var det där?! gonk *Tittar fram ur Glassboxen* Hejj! whee Snickers??? *räcker fram en igloo cola* whee *gömmer sig bakom frysboxen* Snömannen! sad *rädd* *tar bort all is o snö från ansiktet* Näähh! De e bara jag! whee sad Är det säkert?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:16 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *flyger upp i taket* Vad var det där?! gonk *Tittar fram ur Glassboxen* Hejj! whee Snickers??? *räcker fram en igloo cola* whee *gömmer sig bakom frysboxen* Snömannen! sad *rädd* *tar bort all is o snö från ansiktet* Näähh! De e bara jag! whee sad Är det säkert? Tror de?? *Visar upp Vingarna* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:17 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *flyger upp i taket* Vad var det där?! gonk *Tittar fram ur Glassboxen* Hejj! whee Snickers??? *räcker fram en igloo cola* whee *gömmer sig bakom frysboxen* Snömannen! sad *rädd* *tar bort all is o snö från ansiktet* Näähh! De e bara jag! whee sad Är det säkert? Tror de?? *Visar upp Vingarna* xd *smyger fram och petar på dig*...japp de e du ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:18 am
FrodoLouLou *smyger fram och petar på dig*...japp de e du ^_^ Nu måste jag åka iväg! sweatdrop Kommer nog tillbaka ikväll nångång! *Krama* Ba Bajj! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 5:19 am
Silence_P FrodoLouLou *smyger fram och petar på dig*...japp de e du ^_^ Nu måste jag åka iväg! sweatdrop Kommer nog tillbaka ikväll nångång! *Krama* Ba Bajj! whee Oki *krama tillbaka* hej svej *vinkar* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|