|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:27 am
kassiopeia LiDuq kittyocean Een auto met chauffeur; nog andere vragen? ja een limo of een gewone stasionwagon en welke kleur ? blaugh En merk....... ha ha das wel handig ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:28 am
ja sky het word nog druk mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:30 am
over een kwarties zijn et er 2 minder maar ja das nie zo erg hoop ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:30 am
Dat we dat nog mogen meemaken wink blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:38 am
vaak genoeg gebeurt denk ik mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:41 am
het is allen de vraag of ze dan ook posten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:41 am
QYDrop kassiopeia LiDuq kittyocean Een auto met chauffeur; nog andere vragen? ja een limo of een gewone stasionwagon en welke kleur ? blaugh En merk....... ha ha das wel handig ja Azuurblauw of Cyaan =D Chauffeur..... een hele leuke XD Diegene die Darlaa het nieuwe jaar mee had ingeluid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:44 am
die kan ik niet regelen ... ik denk dat ik zelf maar moed gaan rijden dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:49 am
euh... we moeten gaan later mensen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:51 am
QYDrop die kan ik niet regelen ... ik denk dat ik zelf maar moed gaan rijden dan Alleen als je stekeltjes haar hebt. En een rijbewijs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:52 am
kittyocean QYDrop die kan ik niet regelen ... ik denk dat ik zelf maar moed gaan rijden dan Alleen als je stekeltjes haar hebt. En een rijbewijs welk krullen en heb rij lessen dus .... ( edit : krullen met stekels zeg maar ... min of meer )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 11:55 am
QYDrop kittyocean QYDrop die kan ik niet regelen ... ik denk dat ik zelf maar moed gaan rijden dan Alleen als je stekeltjes haar hebt. En een rijbewijs welk krullen en heb rij lessen dus .... ( edit : krullen met stekels zeg maar ... min of meer ) Mmm..... nou.... we proberen het wel blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 12:14 pm
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop die kan ik niet regelen ... ik denk dat ik zelf maar moed gaan rijden dan Alleen als je stekeltjes haar hebt. En een rijbewijs welk krullen en heb rij lessen dus .... ( edit : krullen met stekels zeg maar ... min of meer ) Mmm..... nou.... we proberen het wel blaugh ach auto rijden is een eitje be doel heb ook wel in een dienst wagen gerreden on der bizare omstandig hedden dus .... moed wel lukke wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 12:28 pm
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop die kan ik niet regelen ... ik denk dat ik zelf maar moed gaan rijden dan Alleen als je stekeltjes haar hebt. En een rijbewijs welk krullen en heb rij lessen dus .... ( edit : krullen met stekels zeg maar ... min of meer ) Mmm..... nou.... we proberen het wel blaugh ach auto rijden is een eitje be doel heb ook wel in een dienst wagen gerreden on der bizare omstandig hedden dus .... moed wel lukke wink Welke levensverzekering heb ik nodig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 04, 2007 12:34 pm
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop die kan ik niet regelen ... ik denk dat ik zelf maar moed gaan rijden dan Alleen als je stekeltjes haar hebt. En een rijbewijs welk krullen en heb rij lessen dus .... ( edit : krullen met stekels zeg maar ... min of meer ) Mmm..... nou.... we proberen het wel blaugh ach auto rijden is een eitje be doel heb ook wel in een dienst wagen gerreden on der bizare omstandig hedden dus .... moed wel lukke wink Welke levensverzekering heb ik nodig? dienst bij de politie school ik sta op non actief als ze me nodig hebben ... ik stond bij de kust wacht in reserve en ben non acties bij de ME ik word allen gevraagt bij exstreame omstandig hedden zo als in de sneew storm november 2005
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|