|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 8:22 am
@forebidden: je hebt genoeg afleiding met die katjes natuurlijk. ze zijn zeker heel speels
OMM: saaie dag, lang... met scheikunde... veel huiswerk... saai huiswerk... en vandaag moet ik weer verder met huiswerk... ik reuk iets interessant beneden, interesting... *gaap*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 11:11 am
"Those that break the rules and regulations are scum. Llaalalallalala xDBut those who abandon their comrades are worse than scum."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 12:10 pm
^ haha XD lol @ Kakashi.. epic X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 12:23 am
@cal, hihi van die afleiding maak ik goed gebruik ja smile Maar ze kunnen ook heel slaperig en aanhankelijk zijn.
OMM: Wat een pokkenweer, mijn humeur en activiteit gaat direct van 80 naar 20. En dat terwijl ik best wat moet doen today, zou 't liefst de hele dag lekker wow spelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 6:20 am
OMM: kon eindelijk weer normaal een colege volgen zonder in slaap te vallen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 12:29 am
OMM: Bah, voel me naar.. vervelend onderbuik gevoel. En ik geloof dat ik hem mis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 2:37 pm
OMM: moe... en de grote opdrachten zijn nog niet eens begonnen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 6:50 am
OMM: wil slapen moet nu echt een keer gaan uitslapen ik word sjagie van dat vroege opstaan scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2010 6:13 am
dat ik in deze guild aak hanige paginas vind maar akls ik ze nodig heb nergens meer zie stressed
dus"weet ieman waar je een lin anvindndie naar van die peginas lidt voor gr items? xD neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 10:33 am
School loopt te kutten. Alsof ik al m'n lessen kan volgen als m'n ma net anderhalve week dood is stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 12:34 am
OMM: happy happy joy joy ik ben geslaagd voor mijn rijexamen biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 11:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 12:02 am
@wilder wein, aww gecondoleerd crying veel sterkte
OMM: Jippie, ik ga onderzoek doen in een tbs kliniek cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 1:16 pm
Wilder Wein MCMXCII School loopt te kutten. Alsof ik al m'n lessen kan volgen als m'n ma net anderhalve week dood is stare Deze had ik gemist - sterkte, heel veel sterkte... en tja, van empathie hebben ze dus nooit gehoord op die school. Lives goes on, that is true, maar wie kan nou in vredesnaam optimaal functioneren als hij of zij iemand zo dierbaar verliest?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 16, 2010 12:20 am
OMM: God, rugpijn! Al bijna 3 weken lang, haast dagelijks in mijn onderrug.. sigh. Als ik niet train wordt het erger, maar als ik wel train vrees ik dat ik mijn rug te 'hol' hou, mijne normale houding is ook met een holle rug. Misschien naar huisarts, masseur of fyso gaan.. heb ik alleen niet zo'n zin in rolleyes wat vanzelf komt, gaat ok wel weer vanzelf weg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |