Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 514 515 516 517 518 519 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue Sep 07, 2010 8:22 am

@forebidden: je hebt genoeg afleiding met die katjes natuurlijk. ze zijn zeker heel speels

OMM: saaie dag, lang... met scheikunde... veel huiswerk... saai huiswerk... en vandaag moet ik weer verder met huiswerk...
ik reuk iets interessant beneden, interesting...
*gaap*
PostPosted: Tue Sep 07, 2010 11:11 am

User Image
"Those that break the rules and regulations are scum.

User Image
Llaalalallalala xD

But those who abandon their comrades are worse than scum."

A Raw Soul

Aged Shapeshifter

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 12:10 pm

^ haha XD
lol @ Kakashi..
epic X'D
PostPosted: Wed Sep 08, 2010 12:23 am

@cal, hihi van die afleiding maak ik goed gebruik ja smile Maar ze kunnen ook heel slaperig en aanhankelijk zijn.

OMM: Wat een pokkenweer, mijn humeur en activiteit gaat direct van 80 naar 20. En dat terwijl ik best wat moet doen today, zou 't liefst de hele dag lekker wow spelen.

The Forbidden Angel

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Sep 08, 2010 6:20 am

OMM: kon eindelijk weer normaal een colege volgen zonder in slaap te vallen biggrin
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 12:29 am

OMM: Bah, voel me naar.. vervelend onderbuik gevoel. En ik geloof dat ik hem mis.

The Forbidden Angel

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 2:37 pm

OMM: moe... en de grote opdrachten zijn nog niet eens begonnen...
PostPosted: Fri Sep 10, 2010 6:50 am

OMM: wil slapen moet nu echt een keer gaan uitslapen ik word sjagie van dat vroege opstaan scream

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Mimzy

Mimzy

Shy Animal

28,775 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Partygoer 500
  • Converting 100 items 100
PostPosted: Sun Sep 12, 2010 6:13 am

dat ik in deze guild aak hanige paginas vind maar akls ik ze nodig heb nergens meer zie stressed

dus"weet ieman waar je een lin anvindndie naar van die peginas lidt voor gr items? xD neutral
PostPosted: Mon Sep 13, 2010 10:33 am

School loopt te kutten. Alsof ik al m'n lessen kan volgen als m'n ma net anderhalve week dood is stare

Wilder Wein MCMXCII

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Sep 14, 2010 12:34 am

OMM: happy happy joy joy ik ben geslaagd voor mijn rijexamen biggrin biggrin biggrin
PostPosted: Tue Sep 14, 2010 11:02 am

mimi_rotuka
dat ik in deze guild aak hanige paginas vind maar akls ik ze nodig heb nergens meer zie stressed

dus"weet ieman waar je een lin anvindndie naar van die peginas lidt voor gr items? xD neutral

Bedoel je die naar Free Items op www.tektek.org? Wat ik doe is Gaia Items -> Search Bar: Free item

Je krijgt dan niet direct de lijst, maar je kan dan op de link Free Item ofzo klikken en dan maakt hij er loc: free van ofzo

http://www.tektek.org/gaia/item_search.php?secondsearch&s=loc:free item

http://www.tektek.org/gaia/item_search.php?s=loc:free

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Sep 15, 2010 12:02 am

@wilder wein, aww gecondoleerd crying veel sterkte

OMM: Jippie, ik ga onderzoek doen in een tbs kliniek cool
PostPosted: Wed Sep 15, 2010 1:16 pm

Wilder Wein MCMXCII
School loopt te kutten. Alsof ik al m'n lessen kan volgen als m'n ma net anderhalve week dood is stare

Deze had ik gemist - sterkte, heel veel sterkte... en tja, van empathie hebben ze dus nooit gehoord op die school. Lives goes on, that is true, maar wie kan nou in vredesnaam optimaal functioneren als hij of zij iemand zo dierbaar verliest?!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 16, 2010 12:20 am

OMM: God, rugpijn! Al bijna 3 weken lang, haast dagelijks in mijn onderrug.. sigh. Als ik niet train wordt het erger, maar als ik wel train vrees ik dat ik mijn rug te 'hol' hou, mijne normale houding is ook met een holle rug. Misschien naar huisarts, masseur of fyso gaan.. heb ik alleen niet zo'n zin in rolleyes wat vanzelf komt, gaat ok wel weer vanzelf weg.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 514 515 516 517 518 519 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games