|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 7:30 am
OMM: profiel werkstuk, ik kan iedereen misselijk voeren aan chocolade en kijken waar de gemiddelde grens ligt (wanneer je dus te misselijk word van de chocola...) twisted twisted twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 10:43 am
OMM: heb vandaag een hele dag in het lab gezeten en ik moet nog 3 hoofdstukken lezen voor morgen heb geen zin en heb het wel gehad gelukkig is het wel grotendeels herhaling
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 12:33 pm
OMM: kabinet formatie recht gaat niet door!!!!!! YEEeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!! Whohooo!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 1:22 pm
^ik wist niet dat het hoorcollege zo saai kon zijn en ik zo moe dat gaat niet samen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 03, 2010 9:24 pm
OMM: Moet plassen, geen zin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2010 12:10 pm
OMM wat Forbidden schreef maakte me aan het lachen en ik ben moe maar wil niet slapen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2010 6:57 am
OMM: het ruikt lekker in mijn kamer => een soort geurkaars iets maar dan word er kaarsvet verhit door een waxinelichtje. Het is al bijna allemaal gesmolten en het ruikt heerlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2010 7:55 am
OMM: mijn maag rommeld en ik heb nodig eten nodig heb namelijk mijn lunch een soort van over geslagen omdat ik dacht dat ik wel taart zou krijgen ik denk dat ik maar naar beneden ga om taart te halen NEED FOOD TO THINK XD maar goed ik heb helemaal geen zin om huiswerk te maken en ik moet morgen om half negen op school zijn willen ze me dood hebben of zo stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 05, 2010 9:11 am
... morgen geen school... ontbijt hier overgeslagen, ik ben heel lang uit wezen slapen. veel huiswerk te doen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 2:18 am
School: moetik eigenlijk niet hier zitten maar ik heb zo veeel te doen en dan komt gaia in een hoekje en dat vind ik niet cool stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 8:45 am
OMM: heb hoofdpijn en ben moe en de cavia van mijn moeder is dood
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 10:46 am
"Those that break the rules and regulations are scum. Ik denk dat ik hier meer ga rond hangen. ;D
IK heb veel aan me hoofd deze week.. school.. GAMEN!.. en Gaia. :3
But those who abandon their comrades are worse than scum."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 12:18 pm
@Rizuno: good job! en heel goed idee twisted
@dolphins: D= jammer van de cavia. heb je zelf genoeg zuurstof en water? kan een boel verschil uitmaken maar van een dier dood word je zelf natuurlijk ook niet echt vrolijk, helpt ook om je naar te voelen natuurlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 6:13 am
OMM: God, wat moeten we veel doen voor school.. geloof niet dat ik hiervoor gemaakt ben. Bovendien; how is it ever gonna work out? Met 2 katten op het bureau rennend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 6:23 am
@ forbidden a gus succes met je katten en huiswerk en same here to much homework stressed alsof ze je dood willen hebben
@ calahara mischien het te weinig drinken en dat in combi met te weinig eten werkt niet
OMM: moe heb een dagje uitslapen nodig maar dat zit er deze week niet meer in misschien maandag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|