|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:15 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Tackar *bugar och tar emot läsken* whee *Dricker upp Läsken fort så ingen ser* whee *Raap* eek Sorry! sweatdrop *gör sitt bästa för att inte örja fnissa* whee *slukar hela flaskan* oj eek *Tittar på med stora Ögon* eek whee blaugh *får hicka* Whe*hick*eeee!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:15 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Tackar *bugar och tar emot läsken* whee *Dricker upp Läsken fort så ingen ser* whee *Raap* eek Sorry! sweatdrop *gör sitt bästa för att inte örja fnissa* whee *slukar hela flaskan* oj eek *Tittar på med stora Ögon* eek whee blaugh *får hicka* Whe*hick*eeee!! whee xd blaugh *Studsar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:16 am
*studsar runt runt runt i ring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:17 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Tackar *bugar och tar emot läsken* whee *Dricker upp Läsken fort så ingen ser* whee *Raap* eek Sorry! sweatdrop *gör sitt bästa för att inte örja fnissa* whee *slukar hela flaskan* oj eek *Tittar på med stora Ögon* eek whee blaugh *får hicka* Whe*hick*eeee!! whee xd blaugh *Studsar* *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:18 am
FrodoLouLou *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit eek gonk De kanske går o försöka skrämma bort hickan! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:20 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Tackar *bugar och tar emot läsken* whee *Dricker upp Läsken fort så ingen ser* whee *Raap* eek Sorry! sweatdrop *gör sitt bästa för att inte örja fnissa* whee *slukar hela flaskan* oj eek *Tittar på med stora Ögon* eek whee blaugh *får hicka* Whe*hick*eeee!! whee xd blaugh *Studsar* *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit *Tar på mig en ful mask ock kryper in bakom Frodo* Buh!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:20 am
Silence_P FrodoLouLou *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit eek gonk De kanske går o försöka skrämma bort hickan! whee eek 3nodding Vi provar.... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:22 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit eek gonk De kanske går o försöka skrämma bort hickan! whee eek 3nodding Vi provar.... ninja *Tar fram en råtta från bakfickan o håller upp framför Frodos ansikte* BUUU! whee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:22 am
Dogcamp *Tar på mig en ful mask ock kryper in bakom Frodo* Buh! IIIK *flyger upp i taklampan* eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:23 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit eek gonk De kanske går o försöka skrämma bort hickan! whee eek 3nodding Vi provar.... ninja *Tar fram en råtta från bakfickan o håller upp framför Frodos ansikte* BUUU! whee sweatdrop Gulligull!!! *kramar råttan* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:24 am
FrodoLouLou Dogcamp *Tar på mig en ful mask ock kryper in bakom Frodo* Buh! IIIK *flyger upp i taklampan* eek gonk Hickan borta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:24 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit eek gonk De kanske går o försöka skrämma bort hickan! whee eek 3nodding Vi provar.... ninja *Tar fram en råtta från bakfickan o håller upp framför Frodos ansikte* BUUU! whee sweatdrop Gulligull!!! *kramar råttan* whee heart Hmm... De där verkade inte funka! *Vänder sig om o sätter på sig en Michael Jackson Mask* *Vänder sig mot Frodo* BUUUU! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:25 am
Dogcamp FrodoLouLou Dogcamp *Tar på mig en ful mask ock kryper in bakom Frodo* Buh! IIIK *flyger upp i taklampan* eek gonk Hickan borta? *känner efter*..................tror det whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:28 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *hickar så att jag flyger upp några cm* eek gonk läskit eek gonk De kanske går o försöka skrämma bort hickan! whee eek 3nodding Vi provar.... ninja *Tar fram en råtta från bakfickan o håller upp framför Frodos ansikte* BUUU! whee sweatdrop Gulligull!!! *kramar råttan* whee heart Hmm... De där verkade inte funka! *Vänder sig om o sätter på sig en Michael Jackson Mask* *Vänder sig mot Frodo* BUUUU! sweatdrop IIIK! crying *gömmer sig bakom en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 12, 2004 4:29 am
FrodoLouLou IIIK! crying *gömmer sig bakom en hylla* *Tar av sig masken o tittar in bakom hyllan* Gick de Bort! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|