|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 9:00 am
ben gewoon bijna klaar met opruimen het is een wonder mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 11:11 am
Och ja, dat moet ik ook nog doen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 1:30 am
werken werken en nog eens werken kan niet eens normaal uitrusten van mijn busreis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 10:38 am
OMM: Leuk een nieuwe laptop. OMM: Morgen naar mijn vriendje heart OMM: Sommige dingen lopen niet zoals ik had gewild..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 11:31 am
It's out of my hands now.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2010 1:15 pm
school maakte me nu al knetter gek en dan is het tweede jaar nog niet eens begonnenen sweatdrop help gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2010 12:19 pm
^ hoe doe je dat? moet zeggen dat ik ernaaar uit kijk om (niewe) mensen te ontmoeten, de rest... liever niet. edit: mooie avie trouwens dolphin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2010 6:14 am
Ik wist eergisteren helemaal niet wanneer ik naar school moest en dan hoor je dat ik maandag al moet en ik maar zoekken waar dat staat blijkt het dus donderdag pas te zijn en we moetten dit jaar 2de jaars gaan begeleiden ik heb echt geen idee wat ze willen dat we doen en het is verplicht en het moet voldoende zijn-.-' maar ik ben al gekalmeerd
en thanks
die van jou is ook cool nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 10:53 am
OMM: Dat we al huiswerk krijgen... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 30, 2010 12:17 pm
Ik heb nog geen eens college gehad en heb al huiswerk sweatdrop
OMM: ik had nu gewoon geslaagd kunnen zijn voor mijn rijexamen echt hoor *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 12:46 am
OMM: Lekker weekje vrij geweest met vriend. Nu is school weer begonnen.. OMM2: Yay ik heb een blackberry whee OMM3: Geen zin om dingen te doen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 2:46 am
OMM: school, ik vind het bijna jammer dat ik vandaag vrij ben O.o weet nog niet of ik moet hopen of dat over gaat of niet... dat huiswerk brengt me vast wel op andere gedachten nu ik erg nog eens over nadenk... toch was het daar gisteren heel gezellig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 5:59 am
Whaa het is nu al te veel moet nog 3 hoofd stukken lezen en ik moet nog voorbereiden voor morgen voor het lab en ik moet samen met mijn groepje een onderzoeksplan over 2 weken inleveren dat word hard bikkelen dit jaar eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 6:07 am
^ klinkt zwaar ja, laboratorium techniek? (heb ik op gezeten, was ook zo)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2010 1:02 am
OMM: Wij moeten volgende week ook al beginnen aan ons onderzoek.. Sigh. Zal wel veel tijd in gaan zitten, 't onderzoek word waarschijnlijk intern gedaan wat betekend dat je veel op je onderzoeksplek (PI) aanwezig moet zijn. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|