|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 12:15 pm
douwnlode trail daar kun je hem volgens mij wel douwnloden ... is op mijn acount ik weet nie of die werkt zo maar probeer eens ( p.s. als je 30 dagen niet genoeg vind pm me eve )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 12:22 pm
•♥• na nee werkt niet, moet eerst lid worden. maar trials werken toch mar een bepaalde tijd? •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 12:23 pm
Darlaa •♥• na nee werkt niet, moet eerst lid worden. maar trials werken toch mar een bepaalde tijd? •♥• 7-up tip lees altijd de kijne leters van een contract of bericht xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 12:53 pm
ik lees altijd de kleine letters
Maar dit is te klein en doet pijn aan mijn ogen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:00 pm
wat dacht je van quote wink staat het normale grote
( schijf grote , heb je ook geen super vieuw ogen nodig ) mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:02 pm
Het is 22h man XD wat verwacht je van me? De uitwerking van de relativiteitstheorie XD? I'm braindead!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:04 pm
kittyocean Het is 22h man XD wat verwacht je van me? De uitwerking van de relativiteitstheorie XD? I'm braindead! nou je er over begint ..... weet je meteen hoe mijn hersenen werken als ze dood zijn .... moed ja na gaan als ze actief zijn ..... doe maar neit dat is ziek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:06 pm
ik heb koppijn en ik ben weer es braindead XD het is een wonder dat ik nog redelijk correcte zinnen kan vormen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:15 pm
he wat ? xd
ik ben meestal het meest cratieve en active op dit uur .... behalve actief van daag ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:26 pm
•♥• Het dat is jammer, xD ben je zo creatief maar krijg je niks gedaan omdat je niet actief bent. •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:38 pm
Darlaa •♥• Het dat is jammer, xD ben je zo creatief maar krijg je niks gedaan omdat je niet actief bent. •♥• 7-up valt wel mee ik teken / schijf meestal wat er van op en dan heb ik het zo morgen weer in m'n hoofd. dan nog al shet moed komt het er wel uit maar nu komt het er onge vraagt uit zeg maar en de raarste ideen , maar soms ook echt van die dingen van confused dat die daar op komt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 2:01 am
Oh noes, het vuurwerk is begonnen gonk
Ik heb daar een hekel aan ><
Ik zelf vind dath et afgeschaft moet worden, ieder jaar raken er honderden, al niet duizenden verwond aan dat klote spul.
Mijn broer kende een meid, die haar vader dankzij een of andere dronken randmongool kwijt is geraakt omdat deze een vuurpijl direct op hem afschoot, EXPRESS! leuk zeg, dat vuurwerk. En denk aan al die klootzakken die vuurwerk naar je toe gooien. Afschaffen die handel, en iemand, die het ook maar waagt om vuurwerk af te steken, gelijk 500 euro boete en een verplicte taak straf.
Enfin, ik hoop dat jullie allemaal een gezond en gelukkig 2007 hebben 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 3:19 am
Het vuurwerk was bij ons al een paar dagen begonnen en nu het mag is het haast stil buiten. Op zich vind ik vuurwerk mooi maar ik ben doodsbenauwd voor hetgene wat niet afgaat en op straat blijft liggen, daar komen altijd de meeste ongelukken van. En inderdaad zijn er dan nog de gasten die er onverantwoord mee omgaan. Ik woon op een flat en vorig jaar gooide iemand vuurwerk naar beneden op het veld dat achter het gebouw ligt. Er lopen daar honden, katten, eenden en nog meer dieren (mensen lopen er ook nog), als zij dat vuurwerk vinden en het gaat af. gonk Onze hond heeft ondertussen al twee rotjes gevonden en die aan baasje laten zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 12:00 pm
•♥• Het is hier ook al de hele week bezig. onze kat is al zo schrikachtig: voordeel as ze bang is mag je haar wel knuffelen en zo en komt ze kopjes vragen, dat is anders nooit, XD
nog drie uur
oh was die signature van dat trio toch niet toegestaan xD tja die oude zal nooit terugkomen (deels omdat je hem zelf gewijzigd heb) •♥• 7-up
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 5:49 am
Onze hond is er ook doodsbang voor. En die van de buren ook.
En dan heb je die rotmeiden van tegenover die ELK JAAR vuurwerk voor hun deur (en dus ook de onze!!) gaan afsteken! Rotjes! OVERDAG! Ze kunnen toch 20 passen opzij doen zodat de huizen het geluid wat afzwakken?!
Nee, hoe vaak we het ook vragen; ze trekken zich er niets van aan. HUN hond is immers NIET bang!
En vuurwerk mag best, maar ik vind wel dat er zwaardere boetes op misdruk en het bovengenoemde incident mogen komen. Of zelfs celstraffen. En ik vind dat elke stad of dorp gewoon zelf een vuurwerk event moet organiseren XD Kom op, een vent uit mijn stad had voor 2000 euro aan vuurwerk gekocht!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|